تعرفه طراحی سایت فروشگاهی


امروزه شرایط کسب و کارها به طور کلی تغییرات شگفت انگیزی داشته است. طی کردن پله‌های رشد و پیشرفت در برخی از آن‌ها آنقدر قوی است که می‌توان به وضوح متوجه این تغییرات چشم گیر شد. اگر منشا این رشدها را بررسی کنید، قطعا به طراحی سایت فروشگاهی می‌رسید. وب سایت‌ها با بالاترین سطح رقابت از یکدیگر تلاش می‌کنند تا شرایط را برای کسب و کار موفق فراهم کنند. اما داشتن یک سایت فروشگاهی چندان بی هزینه و آسان نیست. شما باید پس از بررسی‌های کامل و انتخاب بهترین شرکت متخصص در طراحی وب سایت فروشگاهی، قیمت طراحی سایت فروشگاهی را جویا شوید و بودجه مورد نیاز آن را فراهم کنید. تعرفه طراحی سایت فروشگاهی، یکی از المان های نشان دهنده کیفیت خدمات و تنوع آن در وب سایت است. به همین دلیل لازم است تا نسبت به آن اطلاعات کافی کسب کنید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت‌های مختلف بنابر خدمات متفاوت آن‌ها می‌تواند کم یا زیاد باشد. پس این شما هستید که باتوجه به الویت ها دست به انتخاب مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی می‌زنید.

اگر شما نیز مشتاق هستید اطلاعاتی در خصوص تعرفه طراح سایت حرفه ای کسب کنید و جزییات نحوه تعیین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی را کشف کنید، تا پایان همراه ما باشید.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی چگونه است؟

ابتدا بهتر است بدانید که اصلا تعرفه قیمت گذاری بر روی طراحی سایت به چه ترتیب انجام می‌شود؟ چرا برای طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از دوستان شما 5 میلیون تومان پرداخت کرده است و دیگری 35 میلیون تومان! تفاوت خدمات چه چیزی است که می‌تواند تا این اندازه تغییر و تفاوت در هزینه‌ها ایجاد کند؟ درواقع قیمت طراحی سایت حرفه ای با وب سایت‌های ساده و کار راه انداز متفاوت است. زمانی که یک شرکت تخصصی برای تعرفه گذاری اقدام می‌کند، باید هزینه استخدام نیروهای متخصص در حوزه وب را درنظر بگیرد و متناسب با خدمات، پیچیدگی آن‌ها و میزان کدنویسی، ارائه قالب‌های یونیک، طراحی به روز مطابق با آخرین تکنولوژی روز و موارد این‌چیننی را درنظر بگیرد و در نهایت یک تعرفه مشخص برای این خدمات ارائه کند. شرکت‌هایی که مشتری مدار هستند، تلاش می‌کنند تا تعرفه طراحی سایت فروشگاهی یا وب سایت‌های دیگر را، مطابق با نیاز مشتری در چند سطح مختلف ارائه کنند تا نیازهای همه طیف‌ها برطرف شود. چرا که کسب و کارهای کوچک بودجه بسیار محدودی دارند و میل شدید به پیشرفت و حضور در فضای وب در آن‌ها بالا است. پس بدیهی است که پاسخ‌گویی به نیاز این طیف متناسب با امکانات محدود بسیار ضروری است.

جدیدترین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

تغییر هزینه طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در یک سال یا چند سال متوالی اقدام به دریافت تعرفه طراحی سایت حرفه ای کنید اما بعد از تامین بودجه مورد نیاز آن با تغییر قیمت مواجه شوید! قطعا قیمت طراحی سایت فروشگاهی و هر وب سایت دیگری مثل سایر خدمات و کالاها درحال تغییر است. شرایط اقتصادی، نوسانات ارزی، افزایش تورم، افزایش حقوق و دستمزد همگی بر روی قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل کارفرمای شرکت‌های طراحی وب سایت، براساس تمام این المان‌ها اقدام به تعیین قیمت می‌کند. در بهین آوا به دلیل اهمیت پرداختن به موضوع بازاریابی دیجیتال و درک تحول آن در دنیای کسب و کارها، تلاش شده است تا خدمات طراحی سایت با کم‌ترین میزان هزینه انجام شود. قیمت طراحی سایت فروشگاهی با سایر وب سایت‌ها متفاوت است اما باز هم در مجموعه بهین آوا، این قیمت به کم‌ترین میزان خود رسیده است. چرا که همکاری با متخصصین طراحی وب به صورت تمام وقت، موجب کاهش هزینه‌ هر طراحی برای مشتریان شده است.

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

بهترین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

پارامترهای تعیین کننده قیمت طراحی سایت فروشگاهی

در وب سایت‌های فروشگاهی، خدمات مختلفی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها برای برخی کسب و کارها ضروری و برای برخی دیگر کاملا بلا استفاده است. به همین دلیل باید بدانید که قیمت طراحی سایت فروشگاهی برای شما تا چه اندازه واقعی است و ارزش پرداخت دارد. آیا خدمات شرکت متناسب با نیاز شما است؟ آیا محدودیتی در ارائه خدمات وجود دارد که پس از راه اندازی سایت متوجه آن می‌شوید؟ با دانستن این پارامترها مثل یک متخصص در این حوزه حق نظر خواهید داشت و اشراف دقیق شما موجب می‌شود تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

1- کیفیت هاست و سرعت آن

یکی از پارامترهای مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی، کیفیت و خدمات هاست آن است. شاید ابتدای کار اصلا به این موضوع توجهی نداشته باشید اما بلافاصله بعد از جذب ترافیک در وب سایت، متوجه ضرورت داشتن یک هاست پر سرعت و نامحدود خواهید شد. هاست فضایی است که وب سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد و بلافاصله پس از ارسال درخواست توسط کاربر، سایت به نمایش درمی‌آید. این خدمات باید در کم‌ترین زمان ممکن ارائه شود تا کاربر منتظر نماند. منتظر بودن کاربر موجب دلسردی و کاهش انگیزه او برای دنبال کردن یک سایت می‌شود. گاهی نیز، با طولانی شدن لود وب سایت، خطر ازدست دادن زمان طلایی جلب رضایت کاربر ازدست می‌رود. بدیهی است که در این شرایط شما یک کاربر را ازدست خواهید داد. سوی دیگر این رویداد، موتورهای جستجوگر هستند. آن‌ها هوشمندانه در حال رصد شرایط وب سایت‌تان خواهند بود! پس بدیهی است که واکنش کاربران برای آن‌ها اهمیت دارد. با کاهش سرعت لود وب سایت، موتورهای جستجو شما را در دسته بندی وب سایت‌های ضعیف قرار می‌دهند و نمره منفی بابت این کاهش سرعت لود قائل هستند. بدیهی است که مجموعه این جزییات، در نهایت منجر به آسیب جدی به رنکینگ و سرعت رشد سایت‌تان خواهد شد. پس حتما در خصوص کیفیت هاست و نوع آن صحبت کنید و جزییات را در قرارداد ذکر نمایید.

2- ترافیک ماهانه وب‌سایت

خدماتی که به شما ارائه می‌شود، جزییات مختلفی دارد. ترافیک ماهانه وب سایت شما مشخص می‌کند که سایت شما قابلیت ارائه خدمات به چند کاربر همزمان را دارا است! مثلا اگر 50 کاربر هم زمان وارد سایت‌تان شوند، کاهش سرعت خواهید داشت؟ اگر 100 نفر یا 1000 نفر وارد سایت شوند چطور؟ ترافیک وب سایت مشخص می‌کند که ظرفیت ورودی و شلوغی وب سایت‌تان چقدر است. قطعا برای یک سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد که چند صد یا هزارنفر کاربر هم زمان امکان ثبت سفارش و جستجو در سایت را داشته باشند. به همین دلیل سطوح مختلف ترافیک وب سایت مشخص کننده هزینه نهایی آن است.

مناسب ترین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

3- محدودیت در تعداد محصولات فروشگاه

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که بر روی قیمت طراحی سایت فروشگاهی اثرگذار است، محدودیت موجود در تعداد محصولات یک فروشگاه است. زمانی که قصد دارید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید، قطعا نمی‌دانید که چقدر پیشرفت خواهید داشت و چقدر نیاز به گسترش کسب و کارتان دارید. به همین دلیل شاید در همان ابتدا بپذیرید که محدودیت در تعداد محصولات فروشگاه اینترنتی شما اصلا مهم نیست و شما فقط 50 آیتم برای فروش دارید! اما بهتر است آگاه باشید که تغییرات کسب و کارتان در آینده نزدیک می‌تواند محصولاتی بیش از 100 آیتم باشد و شما ناچار هستید در این شرایط هزینه‌ای دوباره کنید و سایت‌تان را برای قرار دادن تعداد محصولات بیشتر گسترش دهید. این موضوع مهم‌ترین پارامتری است که در قیمت طراحی سایت فروشگاهی اثرگذار است. شما باید حتما به این نکته توجه داشته باشید و لحظه‌ای تصمیم نگیرید. هرچند در شرکت بهین آوا تمام خدمات پلن طراحی اقتصادی، استاندارد و ویژه، هیچ محدودیتی در تعداد محصولات ندارند و به کارفرما اجازه می‌دهند تا بی نهایت محصول در وب سایت داشته باشد.

4- تعداد مدیران و کاربران در سطوح دسترسی

زمانی که اقدام به طراحی وب سایت فروشگاهی می‌کنید، قطعا سطوح مختلف دسترسی در کار شما تعریف می‌شود. مثلا فردی تنها اجازه دارد تا محصولات را آپلود کند و مدیر دیگری حق دارد این محصولات را ادیت، تغییر و حذف کند! سطوح دسترسی تعیین کننده نظم و ترتیب مناسب در عملکرد تیمی پرسنل یک فروشگاه اینترنتی است. در پلن‌های مختلف طراحی سایت، تعریف این سطوح مختلف در کاربران محدودیت‌هایی دارد که برای حرفه‌ای شدن عملکرد، باید هزینه‌ بیشتری پرداخت کنید. همین پارامتر می‌تواند قیمت طراحی سایت فروشگاهی را افزایش دهد.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی 1401

5- طراحی و پیاده‌سازی انبار محصولات

یکی از المان‌های مهم در قیمت طراحی سایت فروشگاهی، خدمات انبار در آن است. زمانی که وب سایت شما آمار دقیقی از انبار در اختیار داشته باشد، سفارش گیری دقیق متناسب با موجودی انبار به راحتی امکان پذیر است. اما در صورتی که این امکان وجود نداشته باشد، مشکلاتی مثل عدم ارائه به موقع اجناس، عدم ارسال سفارش ثبت شده و نارضایتی مشتری ایجاد می‌شود. پس بدیهی است که در این راستا نسبت به طراحی و پیاده سازی انبار محصولات دقت کافی داشته باشید. پکیج‌های طراحی سایت فروشگاهی بهین آوا به بهترین شکل ممکن این خدمات را ارائه می‌کنند.

6- امکان برنامه‌ریزی کد تخفیف خرید محصولات

در وب سایت‌های فروشگاهی، شما شانس استفاده از کد تخفیف دارید. در بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی و نوشتن سناریو هدفمند در تبلیغات به کمک همین کدهای تخفیف انجام می‌شود. پس بدیهی است که داشتن چنین امکاناتی کمک می‌کند تا وب سایت شما به شکلی هوشمندانه توسط تیم بازاریابی دیجیتال رشد کند. به همین دلیل ایجاد چنین خدماتی در زمان خرید کالا و اعمال آن در صورت حساب یکی از اقداماتی است که موجب پیچیده‌تر شدن پروسه خرید می‌شود. کدنویسی و برنامه ریزی این بخش زمان بر است و به همین دلیل قیمت طراحی سایت فروشگاهی با داشتن این امکانات افزایش می‌یابد. در بهین آوا به جهت اهمیت استفاده از امکانات تمام و کمال سایت برای رشد و پیشرفت، در تمام پکیج‌های ارائه شده این امکان وجود دارد و شما نیاز به هزینه بیشتر جهت اضافه کردن چنین مزیتی نخواهید داشت.

 بیشتر بخوانید : طراحی سایت چگونه انجام میشود؟

بهترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

7- تعیین قیمت هوشمند محصولات

زمانی که وارد یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را مشاهده می‌کنید، حتی جزییاتی مثل رنگ، سایز و موارد این‌چینینی محصولات می‌توانند بر روی قیمت آن اثرگذار باشند. به همین ترتیب اگر شما یک دستبند رنگ سبز بخرید، هزینه آن را دستبند صورتی متفاوت است. اعمال کردن این تفاوت‌ها براساس ویژگی انتخابی کاربر و محصول، یکی از تنظیمات مهم و ضروری برای وب سایت است. در فروشگاه اینترنتی باید همه چیز در دسترس کاربر، شفاف و روشن ارائه گردد. به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت و آسوده از این جزییات استفاده کنید و سایت حرفه‌ای خودتان را ارائه دهید. در بهین آوا برای اعمال این امکانات بر روی پکیج‌های طراحی وب سایت فروشگاهی، هزینه مازادی پرداخت نمی‌کنید. متخصصین بهین آوا با درک نیازسنجی مشتریان و کاربران، تمامی امکانات مورد نیاز احتمالی را پیش بینی کرده و بر روی پکیج‌های ارائه شده قرار داده‌اند. همین موضوع موجب شده است تا استفاده از خدمات بهین آوا مقرون به صرفه و عالی به نظر برسد. چرا که بابت نیازهای حال حاضر و آینده‌تان به خوبی امکانات مورد نیاز فراهم شده است.

8- ارائه پروفایل کاربری با امکانات فروشگاهی

وب سایت‌های فروشگاهی تمامی خدمات فروش‌شان را، محدود به کاربرانی می‌کنند که دارای اکانت در سایت هستند. به همین دلیل باید حتما اکانت کاربری برای کاربران‌تان داشته باشید. اطلاعات تماس، آدرس‌های برگزیده، لیست‌های مورد علاقه و لیست خریدهای بعدی از جمله خدماتی است که برای یک فروشگاه اینترنتی ضروری است. بخشی از قیمت طراحی سایت فروشگاهی، مربوط به همین امکانات است. مدیریت کاربرانی که به عنوان خریدار در وب سایت فعالیت می‌کنند، بسیار اهمیت دارد. در ارتباط بودن با این افراد در کنار ارائه خدمات متفاوت می‌تواند کسب و کارتان را متمایز و متحول سازد. پس اگر طرفدار این مدل وب سایت‌ها هستید، حتما تمام نیازها و انتظارات‌تان را لیست کنید تا در زمان طراحی وب سایت از آن استفاده شود.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

9- جستجوی محصولات فروشگاه

داشتن یک فروشگاه اینترنتی به این معنا است که شما می‌توانید فارغ از محدودیت‌های موجود در جغرافیا، زمان و مکان، اقدام به فروش محصولات‌تان کنید. در این میان ارائه امکانات مطلوب در سایت موجب می‌شود تا خیلی راحت نیازهای کاربر را فراهم کنید. کاربران فروشگاه‌های اینترنتی برای پیدا کردن کالا یا خدمات مدنظرشان، از گزینه جستجو کمک می‌گیرند. امکانات جستجوی ساده و پیشرفته به کاربر اجازه می‌دهد تا همه چیز را پیدا کند. ارائه امکانات مختلف و فیلترهای حرفه‌ای برای پیدا کردن نزدیک‌ترین و دقیق‌ترین آیتم‌ها در جستجو می‌تواند سایت شما را پر قدرت‌تر کند. به همین دلیل ارائه چنین امکانات حرفه‌ای و دقیقی، شامل افزایش تعرفه طراحی سایت حرفه ای خواهد شد.

10- مشخصات و گالری تصاویر محصولات

زمانی که یک فروشگاه اینترنتی بازگشایی می‌کنید، برای موفقیت به اقداماتی نیاز دارید. برای مثال، شما باید به جای یک خریدار فکر کنید. در فروشگاه‌های آنلاین، شما به عنوان یک کاربر واقعی باید تمام ابعاد و مشخصات موجود در کالاها را رصد کنید. درج مشخصات فنی محصولات با بالاترین دقت و توجه بسیار اهمیت دارد. در این میان فراهم کردن یک ساختار مناسب برای ارائه این مشخصات نیز، بخش مهمی از طراحی و پیاده سازی وب سایت فروشگاهی است. معمولا این خدمات شامل هزینه نسبتا بالایی است که خوشبختانه در امکانات پکیج‌های متنوع بهین آوا ارائه شده است. پرداختن به این جزییات موجب می‌شود تا خیلی هوشمندانه در این زمینه موفق شوید و وب سایتی حرفه‌ای وارد بازار رقابت نمایید. مشخصات کامل، عکس‌های حرفه‌ای، ویدئوهای آنباکسینگ و اقدامات این‌چنینی می‌تواند اعتماد سازی قوی در کاربر ایجاد کند و احتمال خرید آنلاین را افزایش دهد.

جدیدترین تعرفه طراحی سایت حرفه ای

چگونه بهترین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی را پیدا کنید؟

معمولا همه ما علاقه‌ مند هستیم که خدمات مقرون به صرفه ای را انتخاب کنیم و از عقد قراردادی خاص، سود و منفعت داشته باشیم. اما در زمینه تعرفه طراحی سایت حرفه ای باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که همه چیز وابسته به شما و نیازهای شما است. درواقع، اگر یک شرکت با تعرفه طراحی سایت پایین انتخاب کنید، در حالی که خدمات ارائه شده توسط آن شرکت خاص اصلا پاسخگوی نیاز شما نباشد؛ قطعا دچار ضرر و زیاد خواهید شد. چرا که برای ریدیزاین وب سایت ناچار به هزینه دوباره هستید و این موضوع موجبات اتلاف وقت و هزینه را به همراه خواهد داشت. پس سعی کنید تحت هیچ شرایطی در این خصوص یکطرفه بررسی نکنید. تعرفه طراحی سایت زمانی قابلیت انتخاب دارد که خدمات پکیج‌های ارائه شده یکسان باشند. درواقع شما باید مطابق با نیازهای خودتان، کیفیت خدمات قابل ارائه در شرکت و سایر پارامترهای مهم در انتخاب شرکت طراح سایت، دست به انتخاب بزنید. پس از این کار لازم است تا تعرفه طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی و پکیج مدنظرتان را دریافت کنید. در نهایت فرصت دارید تا این قیمت‌ها را مقایسه کنید و مطابق با استانداردهای مدنظر، خدمات و امکانات، بهترین و به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید. این کار هوشمندانه ترین روش یافتن بهترین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی بهین آوا

به عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال، احتمالا مشتاق هستید تا اطلاعاتی در خصوص تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در بهین آوا بدانید. این خدمات به شکلی کاربردی در پکیج‌های گوناگونی عرضه می‌شود تا نیاز مشتری به بهترین شکل برآورده شود. تفاوتی ندارد که شما دارنده یک کسب و کار خانگی کوچک باشید یا فروشگاهی حرفه‌ای و بزرگ مدنظرتان باشد، به هر حال سطح کیفی خدمات در بهین آوا برای تمامی کسب و کارها و پکیج‌ها یکسان است. آن چه تفاوت تعرفه طراحی سایت فروشگاهی را رقم می‌زند، موضوعی به نام امکانات وب سایت فروشگاهی است. در ادامه با جزییات این پکیج‌ها و کیفیت خدمات دهی در هرکدام آشنا خواهید شد.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

پلن طراحی سایت فروشگاهی اقتصادی

اگر کسب و کار کوچک و خانگی دارید و مایل هستید یک وب سایت داشته باشید که محصولات‌تان در آن عرضه شوند، انتخاب هوشمندانه و اقتصادی برای شما استفاده از این پکیج است. خدمات طراحی سایت فروشگاهی اقتصادی به گونه‌ای است که بهینه سازی مطلوبی در وب سایت انجام می‌شود و شانس دیده شدن در میان رقبا را کسب می‌کنید. خدمات این پلن می‌تواند آنچه برای کسب و کار احتیاج دارید را ارائه کند. شاید ابتدا به عدم طراحی قالب وب سایت و عدم استفاده از قالب‌های متنوع فکر کنید! اما هزینه بسیار کم این پکیج امکاناتی حرفه‌ای در زمینه فروشگاه اینترنتی ارائه می‌کند. امکان تعریف سطوح مختلف مدیریت و کاربران، امکان آپلود محتواهای گوناگون و محصولات متنوع با مشخصات، قیمت و امکان خرید با درگاه پرداخت آنلاین، از جمله مواردی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. یادتان باشد که طراحی ریسپانسیو نقطه عطف این پکیج محسوب می‌شود. اما طراحی موبایل فرندلی در پکیج اقتصادی وجود ندارد. پشتیبانی فنی 3 ماهه می‌تواند تمام نیازهای شما به پشتیبانی را پاسخ دهد.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

پلن طراحی سایت فروشگاهی استاندارد

تعرفه طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی استاندارد در بهین آوا، تمامی امکانات در سطح متوسط رو به بالا را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خیلی راحت در طول مدت زمان 12 روز کاری، یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای با امکاناتی عالی داشته باشید. هاست اختصاصی 2 گیگ و پشتیبانی 6 ماهه نقطه عطف این پلن محسوب می‌شود. خدمات عالی مثل پیکربندی سئو وب سایت و تنوع در انتخاب قالب به شدت مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته است. امکان ارائه خدمات جستجوی پیشرفته با فیلترهای مشخص یکی دیگر از آیتم‌هایی است که افزایش تعرفه طراحی سایت فروشگاهی استاندارد نسبت به پکیج پایین‌تر را معقول کرده است.  در این پکیج شگفت انگیز می‌توانید خدمات مهم و حیاتی مثل تهیه نسخه پشتیبانی منظم را داشته باشید و هیچ نگرانی در خصوص از بین رفتن وب سایت تجربه نکنید.

 اینستاگرام ما را نیز دنبال کنید

پلن طراحی سایت فروشگاهی ویژه

بسیاری از کسب و کارهایی که طعم شیرین فروش غیرحضوری به مشتری را چشیده‌اند، خواهان دریافت خدمات حرفه‌ای، با کیفیت و عالی هستند. این خدمات در پکیج طراحی سایت فروشگاهی ویژه ارائه می‌شود.  شما می‌توانید طراحی حرفه‌ای و یونیک قالب وب سایت را داشته باشید و از تحویل سایتی حرفه‌ای در 18 روز کاری لذت ببرید. هاست اختصاصی و پهنای باند اختصاصی می‌تواند به شکلی هوشمندانه رتبه شما در موتورهای جستجوگر را ارتقا دهد و سربلند در میان رقبا جلو ببرد. پشتیبانی فنی 1 ساله برای چنین پکیج حرفه‌ای اما مقرون به صرفه ای، بسیار عالی است. استفاده از امکاناتی مثل مگا منو محصولات، جداول مشخصات، نظرات کاربران، فاکتور خرید مشتری و ایمیل آن در کنار پیکربندی حرفه‌ای فروشگاه می‌تواند به بهترین شکل برای‌تان قابل استفاده باشد. کلیه خدمات با بالاترین سطح کیفیت توسط تیم حرفه‌ای بهین آوا ارائه می‌شوند و شما را بی نیاز از طراحی‌های مجدد و صرف هزینه‌های گزاف بابت اشتباهات طراحی می‌کند. متخصصین بهین آوا در حوزه‌ بازاریابی دیجیتال بسیار حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و همین موضوع موجب شده است تا همه چیز برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت موفق و پر مخاطب فراهم باشد.

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *