تبلیغات بنری چیست ؟ 0 تا 100 تبلیغات بنری 2024

تبلیغات بنری چیست ؟ 0 تا 100 تبلیغات بنری 2023 10 تا از بهترین راه های تعیین بودجه بندی تبلیغات

اگر اهل وب گردی باشید، قطعا با تبلیغات بنری آشنایی کافی دارید. تبلیغات بنری در تمام وب سایت‌های پر بازدید وجود دارند و توجه مخاطب را به خودشان جلب می‌کنند. این مدل تبلیغات به شدت برای کسب و کارها مفید است و می‌تواند میزان فروش یا اطلاع رسانی موضوعی خاص را به حداکثر برساند. این سبک تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ پیشنهاد مناسبی است، چرا که همه چیز به بهترین شکل ممکن برای برندسازی بهتر رقم می‌خورد.

اگر هنوز نمی‌دانید که تبلیغات بنری چیست و چرا تا این اندازه مورد اهمیت کسب و کارها است، تا پایان همراه ما باشید تا جزییاتی از تبلغیات بنری در بهین آوا را مرور کنیم.

تبلیغات بنری چیست؟

اگر بخواهید در خصوص تبلیغات بنری بیشتر بدانید، لازم است تا ابتدا بررسی کنید که تبلیغات بنری چیست؟ این مدل تبلیغات از زمانی که وب سایت‌های پر بازدید پر و بال گرفتند، پا به میدان گذاشت. شاید در گذشته بازدهی آن چندان جدی نبود و نمی‌توانستیم تبلیغات بنری را در کفه ترازو با تبلیغات تلویزیونی و بیلبردی قرار داد! اما هم اکنون که استفاده از اینترنت در تمام لحظات روز ما جا دارد، می‌توان گفت که تبلیغات بنری به شدت محبوب است. تبلیغات بنری به بهترین شکل ممکن توجه کاربر را جلب می‌کند و می‌تواند نرخ کلیک بر روی تبلیغات را افزایش دهد. هرچند طراحی یک بنر تبلیغاتی نیازمند دقت و توجه بسیار بالا است اما به طور کل می‌توان گفت که تبلیغات بنری اثرگذارترین سبک تبلیغات است.

مزایای تبلیغات بنری چیست؟

پس از این که تشخیص داده شد که تبلیغات بنری چیست و چه کاربردی دارد، در اینجا به موضوع مهمی در خصوص این که مزایای تبلیغات بنری چیست اشاره می‌کنیم.

  • امکان استفاده از تصاویر متحرک در تبلیغات بنری موجب می‌شود تا کاربر به شدت مجذوب آن شود.
  • استفاده از رنگ‌ها با درک عمیق روانشناسی رنگ، شانس افزایش توجه کاربر را به همراه دارد.
  • با کمک تبلیغات بنری شانس ورود مشتریان یا مخاطبان جدید به وب سایت تان را خواهید داشت.
  • امکان درج لینک صفحه لندینگ در تبلیغات بنری، به شدت بر روی سئو سایت شما اثرگذار است.
  • گزارش تعداد کلیک و روند واکنش کاربر به تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی کمک زیادی می‌کند.
  • با کمک تبلیغات بنری می‌توان برندسازی مطلوبی برای هر کسب و کار رقم زد.
  • انتشار بنر در جایگاه‌های مختلف به شما شانس دیده شدن می‌بخشد.
  • تبلیغات در برخی وب سایت‌های پربازدید، به شما اعتبار خوبی می‌بخشد.
  • ایجاد آگاهی در خصوص برند و کسب و کارتان در وب سایت‌های پر بازدید.
  • امکان هدفگیری مجدد یا ریتارگتینگ مخاطبان.
  • امکان رصد کردن یا Tracking کاربران.
  • شما به راحتی می‌توانید اثربخشی تبلیغات را بررسی کنید و برای کمپین‌های بعدی مدنظر داشته باشید.
  • امکان بررسی مخاطبان و رفتار آن ها به راحتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید :صفر تا صد آموزش فروش تلفنی + 10 قانون

تبلیغات بنری چیست ؟ 0 تا 100 تبلیغات بنری 2023

انواع تبلیغات بنری را بشناسید

با شناخت این که تبلیغات بنری چیست، نوبت آن رسیده تا درک کنید چه نوع تبلیغات بنری وجود دارد؟ این سرویس چگونه توسط بهین آوا و متخصصین آن ارائه می‌شود. در ادامه با انواع تبلیغات بنری آشنا می‌شوید.

  • تبلیغات بنری هدفمند
    • در این نوع تبلیغات می‌توانید با چند هدف مختلف کارتان را آغاز کنید. استفاده از کلید واژه در این سبک تبلیغات، یکی از گزینه‌ها است. در بعضی موارد براساس رفتار مخاطب این تبلیغات انجام می‌شود که تبلیغات بنری رفتار محور گفته می‌شود. تبلیغات موضوعی نیز، رایج‌ترین نوع تبلیغات است که تنها در موضوعات خاص مدنظر قرار داده می‌شود.
  • تبلیغات بنری ریتارگتینگ
    • با کمک ریتارگتینگ می‌توانید مخاطبان‌تان را دوباره هدفگیری کنید. از این مدل تبلیغات برای برندینگ، ایجاد تجربه کاربری، افزایش مخاطب و فروش بیشتر استفاده می‌شود.
  • تبلیغات بنری عادی
    • در این نوع تبلیغات بنری شما به همه مخاطبان نمایش داده می‌شود و می‌توانید به شکلی هوشمندانه رشد کسب و کارتان را رقم بزنید.

چگونه از تبلیغات بنری بهترین استفاده را بکنید؟

اگر بخواهید به بهترین شکل ممکن از پتانسیل تبلیغات بنری کمک بگیرید، باید نکات مهمی را بدانید. انجام تبلیغات بنری بدون توجه به این جزییات هیچ نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

1-پرسونای مخاطب را کشف کنید

اگر قصدتان از تبلیغات جذب مخاطب باشد، لازم است تا اقدام به آنالیز بازار هدف کنید و ویژگی مخاطبان‌تان را بشناسید. به این ترتیب شانس بالایی دارید تا کشف کنید مخاطبان‌تان در چه سن و سالی هستند؟ دغدغه‌های آن‌ها چیست؟ زمان آزادشان در چه مدل وب سایت‌هایی می‌گذرد؟ چه علایق و سلیقه‌هایی دارند؟ با پاسخ به این سوالات می‌توانید به راحتی طیف مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید. معمولا افرادی که در این راستا خوب عمل می‌کنند، کمپین تبلیغاتی موفقیت آمیزی خواهند داشت. با اطلاع از این ویژگی‌ها طراحی بنر تبلیغاتی نیز به بهترین شکل ممکن عملی می‌شود.

2-بر روی کمپین و هدف تمرکز کنید

با کشف پاسخ این که تبلیغات بنری چیست، احتمالا متوجه شده‌اید که معمولا بنرها برای اطلاع رسانی و ارائه پیشنهادهای خاص استفاده می‌شوند؛ چرا که به این ترتیب مخاطب خیلی سریع تصمیم می‌گیرد تا بر روی بنر کلیک کند. تمرکز بر روی کمپین می‌تواند اصلی‌ترین اقدام در این زمینه باشد. اگر می‌خواهید کمپین تبلیغاتی موفقیت آمیزی داشته باشید، باید طراحی بنر را مطابق با همان پیاده سازی کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

3-از متخصصین کمک بگیرید

شاید تصور کنید که طراحی بنر ساده یا متحرک اصلا کار پیچیده‌ای نیست و هیچ نیازی ندارید تا برای این کار از متخصصین کمک بگیرید، کافی است به فتوشاپ مسلط باشید! اما اشتباه شما دقیقا همینجا است. چرا که متخصصین این حوزه به خوبی رنگ‌هایی که در ذهن مخاطب چالش برانگیز هستند را می‌شناسند. رنگ‌های اثرگذار، رنگ‌های کلافه کننده و تمام جزییات این‌چنینی را در اصول طراحی یک بنر تبلیغاتی مطلع هستند. به همین دلیل اثربخشی بنری که توسط این افراد طراحی شده است، بسیار متفاوت از سایرین خواهد بود. بهین آوا با در اختیار داشتن آتلیه اختصاصی و تیم حرفه‌ای در طراحی گرافیک می‌تواند به بهترین شکل ممکن همراه شما در این زمینه باشد. کافی است شماره تماس‌تان را در کادر پایین وارد کنید تا متخصصین بهین آوا با شما تماس بگیرند.

4-CTA را جدی بگیرید

زمانی که قصدتان بهبود عملکرد وب سایت است یا قصد دارید برای افزایش مخاطب سایت‌تان تلاش کنید، باید به طور مستقیم از کاربر درخواست کنید تا اقدام مدنظرتان را انجام دهد. تشویق کاربر به کلیک یا انجام کاری که مدنظر شما است، بخش مهمی از سناریو تبلیغات بنری است. به همین دلیل باید مطابق با شناخت پرسونای کاربران‌تان عمل کنید تا به بهترین شکل ممکن اثربخشی آن را مشاهده کنید.

5-تصاویر شخصی استفاده کنید

بسیاری از افراد برای ایجاد تبلیغات بنری، از تصاویر موجود در اینترنت استفاده می‌کنند. متاسفانه این تصاویر اصلا اثربخشی خوبی بر روی مخاطب ندارد و می‌تواند موجب بروز احساس عدم توانایی و کارایی از سوی مجموعه شما باشد. زمانی که همه چیز شخصی سازی شده باشد، حس مخاطب و جایگاه سازی ذهن او نیز متفاوت است. به همین دلیل توصیه بهین آوا، استفاده از آتلیه تخصصی تبلیغاتی در این راستا است. متخصصین ما در این بخش نیز توانایی ارائه مشاوره و بهترین خدمات را دارا هستند.

تبلیغات بنری چیست ؟ 0 تا 100 تبلیغات بنری 2023 10 تا از بهترین راه های تعیین بودجه بندی تبلیغات

 اینستاگرام مارا نیز دنبال کنید.

تبلیغات بنری بهین آوا چگونه است؟

در بهین آوا خدمات تبلیغات بنری به شکلی ویژه می‌تواند برای کسب و کار شما مورد استفاده قرار گیرد. چرا که این مدل تبلیغات در راستای مشخص و هدفمند انجام می‌شود. بهین آوا رابط نیست که هزینه های گزافی در این میان به شما تحمیل شود، بلکه دارا بودن وب سایت‌های کاربردی با مخاطبان زیاد، مزیت بالایی است که می‌توانید از آن بهره بگیرید. بهین آوا دارنده وب سایت‌هایی در زمینه زیبایی با نام زیبامون، وب سایت در زمینه سلامتی با نام خوب میشی، وب سایت در زمینه معماری با نام بساز و بچین و در نهایت سایتی با نام تشریفینو در زمینه تشریفات مجالس و رویدادها است که می‌تواند تمام طیف مخاطبان شما را پوشش دهد. خدمات جانبی و پشتیبانی قوی در بحث تبلیغات و تجربه گسترده بهین آوا در بازاریابی دیجیتال می‌تواند به بهترین شکل همراهی‌ حرفه‌ای برای تان رقم بزند.  جالب است بدانید که برای متخصصین بهین آوا بازدهی تبلیغات اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل در ابتدا برای شما با کمک تست AB بازخورد مخاطب را ارزیابی می‌کنند و بهترین نوع تبلیغات را ثبت می‌نمایند. به این ترتیب شانس زیادی دارید تا شاهد فیدبک تبلیغات بنری کسب و کارتان باشید.

سوالات متداول

چه کسب و کارهایی نیازمند تبلیغات بنری هستند؟

با درک این که تبلیغات بنری چیست، احتمالا در ذهن‌تان کنجکاو هستید که بدانید چه کسب و کارهایی  نیازمند تبلیغات بنری هستند؟ در واقع تبلیغات بنری برای کسب و کارهایی مناسب است که دارای وب سایت یا لینکی در شبکه‌های اجتماعی هستند. به بیان دیگر، مخاطب باید به شما دسترسی داشته باشد تا بالاترین میزان اثرگذاری از این نوع تبلیغات را مشاهده کنید. هرچند اثربخشی این تبلیغات تاحدی است که بدون داشتن لینک خاص نیز می‌تواند در برندسازی کسب و کارتان مطلوب باشد.

بهترین زمان شروع تبلیغات بنری چه زمانی است؟

اگر بخواهید بالاترین میزان بازخورد را از تبلیغات بنری مشاهده کنید، لازم است تا بهترین زمان شروع را بدانید. معمولا برای درک بهترین زمان، لازم است تا شرایط کسب و کارتان را بسنجید. شما باید بدانید که دقیقا مخاطبان‌تان در چه زمانی آمادگی خرید یا استفاده از خدمات‌تان را دارند. اگر یک محصول ارائه می‌کنید، باید بدانید که آیا مخاطبان‌ شما در حال حاضر شرایط مالی برای خرید دارند؟ مثلا اطلاع رسانی یک آفر بی نظیر در پایان ماه، ناموفق است. چرا که مخاطب شما هرچند بر روی لینک کلیک کند و از آفرتان اطلاعات کسب کند، اما نمی‌تواند خریدی را ثبت نماید. به همین دلیل باید براساس شناخت مخاطب بهترین زمان تبلیغات را مشخص کنید. تعیین این زمان، باید متناسب با جزییاتی مثل موضوع کمپین تبلیغاتی، هدف کمپین و زمان شروع آن باشد.

بهترین تبلیغات بنری چه ویژگی دارد؟

حتما می‌خواهید بدانید که بهترین تبلیغات بنری چیست و چگونه بهترین بازخورد را می‌توان از این روش تبلیغات گرفت؟ تبلیغات بنری خوب باید هدفمند باشد و براساس یک یا چند تارگت مختلف برنامه ریزی شده باشد. این مدل تبلیغات باید بر روی برندسازی کسب و کارتان نیز تمرکز کند. استفاده از لوگو مجموعه، نمایش یک خبر، رویداد و پیشنهاد وسوسه کننده می‌تواند بهترین نوع تبلیغات بنری باشد. استفاده از دکمه‌های هوشمندانه برای CTA موضوع مهمی است که باید به آن توجه نمایید. نکته مهم در ایجاد بنر تبلیغاتی، تدارک صفحه فرود یا همان لندینگ پیج مناسب است.

بهترین سایز برای تبلیغات بنری چیست؟

  • تصاویر با سایز 300 در 250 (موبایل و دسکتاپ)
  • تصاویر با سایز 728 در 90 (موبایل و دسکتاپ)
  • تصاویر با سایز 970 در 250 (دسکتاپ)
  • تصاویر با سایز 468 در 60 (موبایل و دسکتاپ)
  • تصاویر با سایز 300 در 100 (موبایل)
  • تصاویر با سایز 120 در 600 (دسکتاپ)

 بیشتر بخوانید : 10 ترفند که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل می کند

تبلیغات بنری چیست ؟ 0 تا 100 تبلیغات بنری 2023

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

کافی است فرم تماس رو پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در هر زمانی به طور مستقیم با ما تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید…

 

021-88192273

021-88678936

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *