تحلیل دقیق، پرفورمنس بی‌نظیر، انتخاب هوشمند برای تبلیغات
چهار رتبه اول گوگل برای شما آمادست، بهترین راه تبلیغات در دنیا بر اساس برطرف کردن نیاز افراد به صورت آنی از نتایج حاصل میشه پس همین الان رتبه برتر رو بدست بیار!

ما چه ارزش هایی برای شما خلق میکنیم؟

هدف گذاری دقیق مخاطب

بررسی 360 عملکرد کمپین

استراتژی موثر

کمپین منیجر اختصاصی

بهترین راه تبلیغات

گوگل ادز بهترین راه تبلیغات در دنیا! بهترین نتیجه گیری از مخاطب نیازمند به خدمت شما

بهینه سازی تبلیغات نیاز گروه متخصص در یک آژانس خلاق با تجربه بالا داره و کارشناسان بهین آوا با تجربه بالا در مدیریت کمپین های مختلف با کمک ابزار های دیجیتال مارکتیگ همیشه در تلاش هستند که بیشترین باز خورد برای شما بسازن! امروز تمام افراد نیاز و خواسته های خود رو در گوگل سرچ میکنن پس شما باید اولین کسی باشی که به فکر براورد کردن دغدغه مخاطبین خودتون باشین!!

 

پارتنر رسمی گوگل

پارتنر گوگل (google partner) تمام مجموعه ها و اشخاص متخصص حقیقی و حقوقی است که توسط گوگل مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شده اند، بهین آوا یک پارتنر رسمی گوگل بوده که از تمام مزایا گوگل ادز مثل دریافت پروموشن و مشاوره رایگان از متخصص های گوگل بهره میگیرد تا کمپینی با بازخورد بالاتری ارائه دهد

حتما با فیلترشکن روی تصویر کلیک کنید

3000 لیر

با کارمزد 15درصد بدون نرخ حواله
7
165
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • دسترسی رایگان به پلتفرم
  • پشتیبانی 24/7 مشتری
  • تحلیل بازاریابی

پلن های تبلیغات گوگل ادز

طرح ها بر اساس مصرف روزانه شما طراحی شده تا بودجه خود رو به صورت درست بدست بیارید

5000 لیر

با کارمزد 15درصد بدون نرخ حواله
11
735
ماهیانه
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • دسترسی رایگان به پلتفرم
  • پشتیبانی 24/7 مشتری
  • تحلیل بازاریابی

10000 لیر

با کارمزد 9درصد بدون نرخ حواله
23
054
ماهیانه
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • دسترسی رایگان به پلتفرم
  • پشتیبانی 24/7 مشتری
  • تحلیل بازاریابی
بهین آوا

چرا گوگل ادز؟

بهترین نوع تبلیغات و این که مخاطب هدف رو انتخاب کنیم این است که وارد فضای سایت ما بشود و از سایت ما دیدن کنند که با گوگل ادز میتوان به در لحظه در صفحه اول باشیم و مخاطبینمون براساس سرچ گوگلی که انجام میدهند مارو ببینند.

نرخ تبدیل مناسب

در این مدل تبلیغات چون مخاطب در لحظه داخل گوگل دنبال کسب و کار شما میگرده پس نرخ تبدیل بالایی داره

هزینه تبلیغات در مشت شماست!

شما می‌توانید سقف بودجۀ تبلیغاتی روزانه را مشخص کنید​

کاملا هدفمند

شما فقط به ازای مخاطبی هزینه می‌کنید که کلمات کلیدی مرتبط با کار شما را جستجو می‌کنند

نتیجه کاملا قابل اندازه گیری

شما در گوگل ادز این امکان را دارید که در هر لحظه ببینید چند نفر روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند

بازخورد سریع و فروش در لحظه

از لحظه تبلیغ به بعد، شما در جستجوهای مرتبط خود حضور دارید و فروش خواهید داشت

برند سازی موضوعی

خیلی سریع تر افراد با شما آشنا و برند شما مطرح میشود

چرا ما را انتخاب کنید؟

ما خدمات راه حل های خلاقانه را برای کسب و کار شما ارائه می دهیم...

ما فقط یک شرکت انجام تبلیغات ادز نیستیم و در زمینیه های مختلف و تبلیغات مختلف همراه شما هستیم!

طی 15 سال گذشته همیشه سعی داشتیم راهکار مناسب همراه با استراتژی موثر به افراد پیشنهاد بدیم ارتباط کارشناسان بهین آوا با شما سبب بررسی بهتر روند کمپین و بهینه سازی بهتر کمک خواهد کرد و همیشه در تلاشیم که بهترین روند کمپین رو داشته باشیم این فقط یک ادعا نیست و تمامی عضو های تیم سابقه بیش از 8 سال در فضای دیجیتال مارکتیگ و تبلیغات ادز رو دارا هستند.

 

ساده ترین راه موفق شدن برطرف کردن نیاز افراد هست! اولین مسیر پیدا کردن راه حل سرچ بوده و داشتن رتبه مناسب در زمان مناسب گوگل ادز بوده!

مشاوره

دریافت مشاوره رایگان

با پر کردن فرم زیر، با توجه به کسب و کار و نیاز های شما، تمامی موارد بررسی میشود و با خیال راحت برای هرگونه تبلیغات در گوگل اقدام میکنید.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

برای تخمین بودجه روزانه ابتدا باید قیمت حدودی کلمات خود را با استفاده از ابزار Keyword Planner به دست آورید. سپس با توجه به کسب و کار خود، نرخ تبدیل سایت‌تان و تعداد مشتریانی که هر روز می‌خواهید داشته باشید، می‌توانید بودجه روزانه برای تبلیغات خود تعیین کنید.

برای آنکه تبلیغات شما تنها برای کاربران ایرانی نمایش داده شود، می‌توانید نمایش تبلیغات برای تمامی کشورها را مستثنی (exculde) کنید، در این صورت کشورهایی که باقی می مانند همان کشورهای تحریم شده هستند که امکان انتخاب آنها وجود ندارد.

بلی اخیرا گوگل ادز امکان ثبت تبلیغات با دامنه IR را امکان‌پذیر کرده است. البته باز هم امکان نمایش تبلیغات شما با دامین IR در ایالات متحده آمریکا امکان‌پذیر نخواهد بود و می‌توانید با حذف کشور آمریکا از لیست کشورهای هدف، تبلیغات سایت تان را در گوگل نمایش دهید.

ابتدا باید از طریق روش‌های مختلف آی‌پی رقبایتان که بر روی آگهی شما کلیک می‌کنند را پیدا کنید. سپس به قسمت Setting کمپین تبلیغاتی خود بروید و در بخش Ip Exclusion، آی‌پی یا رنج آی‌پی های رقبایتان را وارد نمایید.

اجرای تبلیغات گوگل ادز + بازدهی تضمینی و فوری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل افراد برای پیشی گرفتن از رقبای خود ابزارهای مختلفی را استفاده می‌کنند. این رقابت در دنیای دیجیتال با وجود مخاطب‌های زیاد بسیار سرعت گرفته و همواره در حال رشد و توسعه می‌باشد. گوگل ادز از بخش‌های بسیار پرکاربرد در حوزه اینترنت به شمار می‌آید، از این رو اطلاع از تبلیغات گوگل ادز به اشخاص این امکان را می‌دهد تا بازدهی مطلوبی برای کسب و کار خود را به دست آورند. اگر شما نیز به این دسته از مطالب علاقه مند هستید، توصیه می‌شود تا انتهای این مقاله در سایت بهین آوا را از دست ندهید.

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

در ابتدا نیاز است تا توضیحی از این جهت که تبلیغات گوگل ادز چیست؟ داشته‌باشیم. گوگل ادز شرکت تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت‌ها و ابزارهای مختلف گوگل تبلیغات خود را به رویت مشتریان می‌رسانند. در واقع معروف‌ترین شکل گوگل، تبلیغات آن می‌باشد. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادز وارد می‌کند تا تبلیغات برای کسانی که این عبارات را جستجو می‌کنند، نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند. برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ‌ها رو انتخاب و به کاربران نشان می‌دهد.

کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادز چه نقشی دارند؟

یکی از بخش‌های مهم تبلیغات گوگل ادز، کلمات کلیدی آن به شمار می‌آید. از همین رو باید توجه ویژه‌ای نسبت به این قسمت تبلیغاتی داشت. این نوع از کلمات کلیدی به شما این امکان را می‌دهند تا بیشترین مخاطب ممکن را برای تبلیغ خود به‌ دست بیاورید که منجر به حجم گسترده‌تری از ترافیک ورودی به وب‌سایت شما خواهد شد، در نتیجه فاکتورهای بسیاری در انتخاب بهترین کلمات کلیدی وجود دارد. از این موارد می‌توان به مواردی همچون حجم جست و جو بالا، مطابقت با الگوریتم و هم نظر با نیاز مشتری اشاره کرد.

آیا می‌توان نمایش تبلیغات گوگل ادز را محدود به کاربران ایرانی کرد؟

سوالی که برای برخی از افراد رخ می‌دهد، این است که آیا می‌توان نمایش تبلیغات گوگل ادز را محدود به کاربران ایرانی کرد؟ همانطور که می‌دانید کشور ایران در لیست کشورهای تحریم شده ایالات متحده قرار دارد. با این حال برای آنکه تبلیغات شما تنها برای کاربران ایرانی نمایش داده شود، می‌توانید نمایش تبلیغات برای تمامی کشورها را مستثنی کنید، در این صورت کشورهایی که باقی می‌مانند همان کشورهای تحریم شده هستند که امکان انتخاب آنها وجود ندارد.

مزایای تبلیغات گوگل ادز

به طور میانگین روزانه بیش از ۵.۶ میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود و حدود دو سوم کاربران گوگل روی نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند. ۱۴٪ عبارات جستجو شده در گوگل عبارات سؤالی هستند. نمایش تبلیغات در این لحظه بر روی او تأثیرگذاری بسیار بالایی خواهد داشت. بهره‌وری از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک، می‌تواند بسیار مفید باشد و به آن‌ها کمک کند تا در بازار رقابتی و دیجیتالی امروزی بیشتر دیده شوند که در نهایت باعث بهره‌وری از فرصت‌های بیشتری می‌شود. به همین دلیل مزایای تبلیغات گوگل ادز به شرح زیر هستند.

  • نتایج سریع: تبلیغات به سرعت نمایش داده می‌شوند و می‌توانید به سرعت ترافیک و فروش را افزایش دهید.
  • کنترل دقیق بر روی بودجه: شما می‌توانید بر اساس بودجه‌های خود، کنترل دقیقی بر روی میزان هزینه داشته باشید.
  • هدف‌گیری جغرافیایی: امکان تعیین مکان‌های جغرافیایی خاص برای نمایش تبلیغات و هدف‌گیری بهتر به کاربران محلی.
  • اندازه‌گیری دقیق و تحلیل‌پذیر: با استفاده از ابزارهای تحلیل گوگل ادز، می‌توانید به دقت عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری و تحلیل کنید.
  • تنوع فرمت تبلیغات: از جمله تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی.
  • قابلیت انجام تست‌های گوناگون: امکان آزمایش و بهینه‌سازی انواع مختلف تبلیغات، کلمات کلیدی، و تنظیمات با استفاده از تست‌های مختلف

چگونه می‌توان تبلیغات گوگل ادز را تنها در لینک ابتدایی صفحه اول گوگل نمایش داد؟

رتبه آگهی به هزینه پیشنهادی شما برای هر کلیک (یا هر کانورشن) و همچنین کوالیتی کلمات کلیدی تان بستگی دارد. با افزایش کوالیتی اسکور کلمات کلیدی و همچنین استفاده از استراتژی Target impression share و تنظیم آن برای Absolute top of results page  می‌توانید شانس نمایش تبلیغات خود را برای رتبه نخست صفحات اول نتایج جستجو افزایش دهید. در نهایت توجه کنید که هیچ تضمینی برای نمایش 100 درصدی تبلیغات در جایگاه نخست صفحه اول نتایج گوگل وجود ندارد و تنها با افزایش هزینه و کوالیتی اسکور می‌توانید سهم سایت خود را برای نمایش در این موقعیت افزایش دهید.

آیا تبلیغات گوگل ادز، بر روی سئو وب سایت تاثیر منفی دارد؟

همانطور که گفته شد یکی از روش‌های تبلیغات برای بهبود سئو وب سایت، تبلیغات گوگل ادز است. با استفاده از این روش می‌توانید وبسایت خود را در صفحه و لینک اول نتایج جستجو گوگل نمایش دهید. البته نکته قابل توجه این است که استفاده از سرویس گوگل ادز هیچ تاثیر مستقیمی بر روی سئو سایت شما نمی‌گذارد. اما تاثیرات تبلیغات گوگل ادز بر سئو را از جنبه‌های دیگری نیز می‌توان بررسی کرد. برای این که دقیق‌تر توضیح دهیم باید بگوییم که به طور کلی عواملی که می‌توانند بر سئو وب سایت شما تاثیر گذار باشند، به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم قابل شناسایی هستند. ممکن است برخی از روش‌ها که شما در استراتژی و سئوی خود در نظر گرفته اید، به صورت مستقیم بر سئو سایت شما موثر نباشند. اما تاثیرات غیر مستقیم و طولانی مدتی داشته باشند.

به همین دلیل است که افرادی که قصد دارند تا وب سایت خود را از نظر سئو قدرتمند و حرفه‌ای کنند معمولاً به سراغ google ادز نمی‌روند. این دسته از افراد سعی می‌کنند تا از روش‌ها و تکنیک‌های سئو برای بهبود وضعیت سایت خود استفاده کنند. البته هدف از این مطلب، این نیست که تبلیغات گوگل ادز، تاثیری بر سئو نداشته و توصیه نمی‌شود. اما اگر هدف بلند مدت شما تنها افزایش و بهبود سئو یک وب سایت است، گوگل ادوردز اولین اولویت نمی‌باشد. عواملی که به ‌‌صورت مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر می‌گذارند، باعث می‌شوند تا در رتبه‌ بندی صعود کنید و به صفحه نخست گوگل نزدیک‌‌تر شوید. تکنیک‌های مختلفی وجود دارند که تحت عنوان تکنیک‌های سئو کلاه سفید شناخته می‌شوند. با تقویت محتوای وب سایت خود و توجه به قوانین و الگوریتم‌های گوگل می‌توانید وضعیت سئوی وب سایت خود را ارتقا دهید.

چگونه می‌توان تبلیغات گوگل ادز را بهینه‌سازی کرد؟

برای این که بتوانید از تبلیغاتی که توسط گوگل ادز انجام داده‌اید، نتیجه مثبت بگیرید باید به فکر بهینه سازی گوگل ادز خود باشید. با این بهینه سازی می‌توانید نتیجه تبلیغات خود را ببینید و در صورت لزوم به بررسی آن‌ها بپردازید. اگر بهینه سازی گوگل ادز انجام نشود، نرخ بازگشت سرمایه‌تان منفی خواهد شد و کمپین گوگل ادز شما با شکست روبرو می‌شود. شما قادر خواهید بود تا با کمک روش‌هایی همچون استفاده از کلمات کلیدی متفاوت، به کارگیری کلمات کلیدی طولانی و چند بخشی، استفاده از موقعیت جغرافیایی و سازگاری صفحات فرود با تلفن همراه به بهینه‌سازی تبلیغات گوگل ادز کمک شایانی کنید.

آیا می‌توان در کنار تبلیغات گوگل ادز از مواردی به این شکل به طور همزمان استفاده کرد؟

به جز گوگل ادز، سئو نیز در کنار این تکنولوژی خدمات منحصر بفرد خود را به افراد ارائه می‌دهد. با این حال سوالی که برای برخی از افراد رخ می‌دهد، این است که آیا می‌توان در کنار تبلیغات گوگل ادز از سئو نیز استفاده کرد؟ در واقع، ترکیب استراتژی‌های گوگل ادز و سئو می‌تواند به بهترین شکل ممکن به بهبود نمایش آنلاین و کسب و کار شما کمک کند. از آنجایی که گوگل ادز به شما امکان می‌دهد برای کلمات کلیدی مشخص در نتایج جستجو نمایان شوید، می‌توانید همزمان با سئو، برای کلمات کلیدی مهم‌تر از نظر تجاری تبلیغ کنید و نمایانی وب‌سایت خود را افزایش دهید. از ادز می‌توانید برای تست کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید و عملکرد آنها را ارزیابی کنید.

این اطلاعات می‌تواند به بهبود استراتژی سئو کمک کند. گوگل ادز به شما امکان تبلیغات فوری و دریافت نتایج سریع را می‌دهد که می‌تواند به کسب و کار شما در مدت کوتاهی کمک کند. این مزیت نسبت به زمان لازم برای دیدن نتایج سئو بسیار مهم است. در این بین به کمک گوگل ادز قادر خواهید بود تا به صورت مستقیم با کاربران در حال جستجو در ارتباط باشید و آن‌ها را به صفحات مخصوص خود هدایت کنید. این ارتباط باعث بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل می‌شود. الگوریتم‌های گوگل بطور مداوم تغییر می‌کنند و این ممکن است بر ترتیب نتایج سئو تأثیر بگذارد. با استفاده از گوگل ادز، می‌توانید محدودیت‌های مرتبط با تغییرات الگوریتم را کاهش دهید. در نتیجه، ترکیب استراتژی‌های گوگل ادز یا سئو می‌تواند به یک تجربه کلانتر و موثرتر برای کسب و کار شما منجر شود. اما برای دستیابی به بهترین نتایج، نیاز است تا هرکدام از این راهبردها به طور دقیق و با هماهنگی در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

تبلیغات گوگل ادز توسط بهین آوا

بهین آوا، به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات تبلیغات ادز یوتیوب، با استفاده از گوگل ادز به شما فرصتی منحصر به فرد برای حضور فوری در صفحه اول جستجوها ارائه می‌دهد. این روش تبلیغاتی نه تنها امکان جذب مخاطبان هدف را در لحظه جستجو فراهم می‌سازد، بلکه باعث افزایش نرخ تبدیل و معرفی سریعتر برند شما به مخاطبان می‌شود. مزایای اجرای تبلیغات ادز یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد که فقط برای مخاطبانی که در حال جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در یوتیوب هستند، هزینه کنید. این رویکرد به شما این امکان را می‌دهد که هزینه‌های تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

بهین آوا، به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات تبلیغات ادز یوتیوب، با استفاده از گوگل ادز به شما فرصتی منحصر به فرد برای حضور فوری در صفحه اول جستجوها ارائه می‌دهد. این روش تبلیغاتی نه تنها امکان جذب مخاطبان هدف را در لحظه جستجو فراهم می‌سازد، بلکه باعث افزایش نرخ تبدیل و معرفی سریعتر برند شما به مخاطبان می‌شود. مزایای اجرای تبلیغات ادز یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد که فقط برای مخاطبانی که در حال جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در یوتیوب هستند، هزینه کنید. این رویکرد به شما این امکان را می‌دهد که هزینه‌های تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

برای به دست آوردن بیشترین بازدهی از تبلیغات، مهم است که یک استراتژی موثر و کامل داشته باشید. برای جلب توجه و جذب مخاطبان، باید با دقت به شناخت نیازها، سلایق، و عادات مخاطبان بپردازید. در این مقاله سعی شد تا اطلاعات جامعی از تبلیغات گوگل ادز را به شما عزیزان ارائه دهیم. این ابزار به شما اطلاعاتی ارائه می‌دهد که به بهبود استراتژی تبلیغاتی شما کمک می‌کند. ایجاد تجربه کاربری مثبت برای مخاطبان باعث افزایش احتمال تعامل با تبلیغات می‌شود. از طرفی انتخاب مجموعه‌ای که بتواند تمام موارد مهم گوگل ادز را پوشش دهد از دیگر دغدغه‌های افراد به شمار می‌آید. بهین آوا با مزایایی که دارد، تمام نیازهای افراد را پوشش می‌دهد، چرا که هدف اصلی این تیم پرتلاش کسب رضایت مشتریان خود می‌باشد.