تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

تغییراتی که در دنیای کسب و کارها رخ داده است، شرایط را برای تحول در شغل‌ها فراهم کرده است. بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا همسو با موج تغییرات تکنولوژی خودشان را آماده کنند تا در دنیایی شگفت انگیز قدم بگذارند. کسب و کارهای جدیدی مثل داشتن یک وب سایت خبری و مجله ای از جدیدترین شغل‌هایی است که این روزها محبوبیت زیادی به دست آورده است.

به همین دلیل برای داشتن یک سایت عالی، باید تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای را کشف کنید و متناسب با آن بودجه مورد نیاز را تهیه کنید. قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای براساس امکانات، کیفیت پیاده سازی و اطلاع از اصول طراحی یک سایت کاربردی، تعیین می‌شود.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که اطلاعاتی در زمینه تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای و چگونگی تعیین آن کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

کمترین تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

سایت خبری و مجله‌ای چیست؟

در ابتدای این راه بهتر است بدانید که سایت خبری و مجله ای چیست؟ چرا تا این اندازه محبوب شده است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که وب سایت خبری و مجله ای از محبوب ترین انواع وب سایت محسوب می‌شود که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

این مدل وب سایت‌ها معمولا در حیطه‌ای خاص فعالیت می‌کنند. معماری، سلامت، زنان، کودکان، دکوراسیون، معماری، پزشکی و موضوعات این‌چنینی، از جمله مواردی است که وب سایت ها در حول آن طراحی و پیاده سازی می‌شوند. سایت‌های خبری و مجله‌ای تلاش می‌کنند تا اطلاعات مدنظر مخاطبان‌شان را ارائه کنند. هرگونه اطلاعات به مخاطب کمک می‌کند تا جایگاه مطمئن‌تری برای برند وب سایت قائل شود.

اطلاع رسانی، آموزش و بهبود سئو وب سایت از طریق تولید محتوای کاربردی و مناسب بهترین کاری است که یک سایت خبری و مجله ای انجام می‌دهد. به همین دلیل تعداد مخاطبان برای این سایت‌ها تعیین کننده محبوبیت، شهرت و کاربرد آن‌ها است. چرا که براساس همین ویژگی‌ها توانایی بازاریابی دیجیتال برای سایر برندها را دارا هستند.

جدیدترین تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

کسب درآمد از طریق وب‌سایت ‌های خبری و مجله‌ای

شاید در ذهن‌تان سوالات متعددی ایجاد شده باشد و علاقه‌مند باشید که اطلاعاتی در خصوص آن‌ها کسب کنید. میزان در آمد وب سایت های خبری و مجله ای برای بسیاری از افراد سوال است. اکثر آن‌ها علاقه دارند تا اطلاعاتی کسب کنند و بدانند که درآمد وب سایت‌های این‌چنینی از کجاست! چطور می‌توان با تولید محتوا و پرداخت قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای به درآمد رسید!

معمولا وب سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، یک دسته مخاطب هدف را نشانه می‌گیرند. مثلا وب سایت مجله ای زیبامون در حوزه زیبایی طراحی و پیاده سازی شده است و عملکرد بسیار موفقی در این زمینه دارد. وب سایت تشریفینو برای مخاطبان مرتبط با تشریفات و جشن‌ها پا به میدان گذاشته است و سایت بساز و بچین، یکی از مجلات موفق در حوزه دکوراسیون و معماری محسوب می‌شود که مخاطبان مرتبط بسیار زیادی دارد. پس همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هر کدام از سایت ها مخاطبان خاص خود را دارند.

پس می‌توانند برای کسب و کارهایی که مخاطبانی مشترک دارند، تبلیغات انجام دهند. این پروسه از طریق تیم‌های تخصصی بازاریابی دیجیتال مثل بهین آوا انجام می‌شود. برای مثال، درج رپورتاژ آگهی در یک سایت حرفه‌ای می‌تواند در آمد خوبی بسازد. با استفاده از تبلیغات اسلایدری، بنری و پوش نوتیفیکیشن می‌توان درآمد خوبی کسب کرد. این روش‌ها همگی در وب سایت‌ های پر مخاطب و پر بازدید استفاده می‌شود. پس بدیهی است که پرداخت تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای به منظور شروع یک کسب و کار پر سود کاملا منطقی است.

تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای در بهین آوا

وب‌سایت خبری و مجله‌ای در چه حوزه‌هایی فعالیت می‌کند؟

وب سایت‌ ها هر کدام به منظور خاصی طراحی و راه اندازی می‌شوند. درواقع، کارفرما ابتدا ایده‌ای در ذهن داشته است که با پر و بال دادن و بررسی شرایط تصمیم به راه اندازی آن گرفته است! وب سایت های خبری و مجله ای هر کدام می‌توانند در بی نهایت حوزه فعالیت کنند. درواقع هیچ محدودیت و چارچوبی وجود ندارد! شما می‌توانید برای یک مجموعه از مخاطبان تولید محتوا کنید و وب سایت کاربردی ایجاد کنید که مورد توجه آن‌ها باشد. حوزه‌های محبوبی که این روزها وب سایت های خبری و مجله ای بر روی آن فعالیت می‌کنند، شامل:

  • سلبریتی‌ها
  • اخبار روز دنیا
  • اخبار حوزه‌های تخصصی مثل معماری، ساختمان، زیبایی، سلامت، هنر، دانش و…
  • حوزه زیبایی
  • حوزه سلامتی
  • حوزه لایف استایل
  • حوزه مد و فشن
  • حوزه روانشناسی
  • حوزه هنر
  • حوزه درمان
  • حوزه دانش
  • حوزه تکنولوژی روز
  • حوزه خودرو و حمل و نقل
  • حوزه معماری و دکوراسیون
  • حوزه لوکس و فاخر

این‌ها محبوب‌ترین موضوعاتی است که مجلات اینترنتی بر روی آن‌ها کار می‌کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب نمایند.تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای 1401

چرا باید سایت خبری و مجله‌ای داشته باشید؟

وب سایت های خبری و مجله‌ ای همگی با هدف جذب مخاطب و اطلاع رسانی راه اندازی می‌شوند. درواقع، باید حتما هدف مشخصی را دنبال کنید که تامین تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای برای‌تان معقول باشد. معمولا داشتن وب سایت خبری ومجله ای می‌تواند قدرتی خاص ایجاد کند. چرا که شما قادر هستید با تولید محتوا و جذب تعداد بیشتری از مخاطبان‌تان، کاربران مختلفی را جذب کنید و از طریق آن‌ها به در آمدزایی برسید.

هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر باشد، دست‌تان برای اطلاع رسانی، مدیریت و استفاده از سرمایه‌های انسانی که مخاطب‌تان محسوب می‌شوند، بازتر است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده نسبت به این موضوع اقدام کنید. رشد یک سایت خبری و مجله ای، دریچه‌ای برای بازاریابی دیجیتال باز می‌کند و زمینه‌های همکاری شما به عنوان صاحب وب سایت، با متخصصین این حوزه را فراهم می‌کند.

به این ترتیب می‌توانید از پتانسیل‌های مهمی مثل تعداد مخاطب و اطلاع رسانی یا برندسازی برای کسب و کارهای نو پا استفاده کنید و درآمد زیادی را جذب کنید.

مناسب ترین تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

چه عواملی تعیین کننده قیمت طراحی سایت خبری و مجله‌ای است؟

شاید تصور کنید که برای داشتن یک سایت خبری و مجله ای فقط کافی است به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنید و سفارش طراحی سایت مجله ای و خبری دهید! اما واقعیت ماجرا این نیست. شما باید پس از تصمیم گیری، اقدام به تحقیق و بررسی کنید.

مشاهده نمونه کارهای طراحی شده شرکت‌های مختلف، بررسی خدمات پشتیبانی، میزان رضایت مشتریان، میزان تعهد و صداقت در انجام کار، تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای و صدها پارامتر دیگر را باید مدنظر قرار دهید تا امکان انتخاب داشته باشید. ارزیابی خدمات متفاوت شرکت‌های مختلف در این حوزه، اقدامی مهم و حیاتی است که باید انجام دهید.

به همین دلیل توصیه می‌شود تا نسبت به بررسی این گزینه‌ها دقت و توجه کافی داشته باشید. عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای بسیار گسترده و متنوع هستند. به همین دلیل در ادامه به شرح هرکدام می پردازیم.

1- امکانات مورد نیاز برای وب‌سایت خبری و مجله‌ای

تفاوتی ندارد که شما سایت مجله ای مدنظرتان باشد یا خبری! به هر حال لازم است تا امکانات مورد نیاز برای این سبک وب سایت ها را فراهم کنید. معمولا متخصصین طراحی وب تلاش می‌کنند تا پیش از شروع کار طراحی و پیاده سازی وب سایت، نیازسنجی دقیقی انجام دهند.

این اقدام براساس نیازهای مشتری و مخاطبان او صورت می‌گیرد. امکانات مورد نیاز برای وب سایت خبری به گونه ای طراحی و پیاده سازی می‌شود که بتوانید پاسخگوی نیاز مخاطبان‌تان باشید. به شکلی ساده‌تر، امکانات مورد نیاز وب سایت خبری ای مجله ای شامل موارد زیر است که نسبت به سایت های شرکتی بسیار گسترده‌تر و پیچیده‌تر است.

  • امکان درج خبر یا پست‌های مربوط به تولید محتوا
  • امکان تعیین زمان انتشار خبر یا پست‌های آماده شده
  • امکان پرینت گرفتن از صفحه خبر یا محتوای مجله
  • امکان اشترام گذاری در شبکه های اجتماعی
  • امکان جستجوی پیشرفته براساس محتوای مدنظر کاربر
  • نمایش بخشی به عنوان پربازدیدترین ها
  • نمایش بخشی به عنوان پر مخاطب‌ترین ها
  • امکان دسته بندی اخبار و محتواهای یک مجله یا سایت خبری
  • امکان ثبت نظر کاربران در پست‌های خبری یا محتوایی
  • امکان فیلتر کردن محتوا براساس ماه، موضوع، رویداد و…
  • امکان قراردادن کدهای FAQ

2- کیفیت و سرعت هاست

زمانی که قصد دارید وب سایت خبری یا مجله‌ ای راه اندازی کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که مخاطبان شما هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. پس باید حتما امکانات‌تان را متناسب با تعداد کاربران افزایش دهید. در وب سایت مجله ای و خبری، نمی‌توانید امکانات یک سایت شرکتی را استفاده کنید.

چرا که مخاطبان شما دامنه بزرگ‌تری دارند و لازم است متناسب با همان ویژگی‌ها انتخاب کنید. پس کیفیت و سرعت هاست وب سایت اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. در کنار این جزییات، گنجایش هاست نیز اهمیت فراوانی دارد. چرا که تولید محتوا در این مدل سایت‌ها روزانه و ساعتی است! پس طبیعی است که حجم بالایی مورد نیاز باشد.

در وب سایت‌های این‌چنینی همه چیز برای ارائه خدماتی با کیفیت و هوشمندانه اهمیت دارد. هرگونه کم و کاست در هاست وب سایت موجب آسیب جدی به سرعت لود سایت، تعداد مخاطبان آن و رتبه موتورهای جستجو خواهد شد.

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

لیست تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

3- پهنای باند نامحدود

زمانی که کاربران در حجم زیاد و زمان یکسان وارد وب سایت می‌شوند، کیفیت پهنای باند و میزان آن خودنمایی می‌کند. بسیاری از طراحان وب سایت، در پکیج‌های خود پهنای باند محدودی درنظر می‌گیرند تا هزینه‌های طراحی و بسایت را تا حد زیادی کاهش دهند. به همین دلیل محصول نهایی وب سایت، بلافاصله پس از جذب ترافیک بالا دچار مشکل می‌شود و امکان سرویس دهی به کاربران را ندارد.

پهنای باند نامحدود در سایت یک نعمت بزرگ است که باید آن را جدی بگیرید. بهین آوا در تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای خود، پهنای باند نامحدودی ارائه می‌کند تا کارفرما تحت هیچ شرایطی دچار مشکل نشود. وب سایت هایی که از دسترس خارج نمی‌شوند، تحت نظارت مستقیم موتورهای جستجو قرار دارند و مزیت عالی لود با سرعت بالا را رصد می‌کنند. به همین دلیل وضعیت سئو چنین وب سایت‌هایی بسیار مثبت و صعودی است.

4- طراحی قالب ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن قالب‌های وب سایت، یکی از پارامترهای مهم در رشد و پیشرفت آن‌ها است. به همین دلیل باید حتما در این زمینه با دقت فراوان اقداماتی انجام دهید. طراحی ریسپانسیو به گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید وب سایت‌تان را، از طریق دستگاه‌های مختلف باز کنید. مثلا اگر با کمک موبایل وب سایت‌تان را لود کنید، ظاهر آن بدون هیچ کم و کاستی نمایش داده می‌شود.

شما هیچ نیازی به زوم کردن و مطالعه جزییات این‌چنینی ندارید. باز کردن سایت در تبلت نیز چنین شرایط مشابهی دارد. چرا که در طراحی ریسپانسیو ابعاد برای دستگاه‌های مختلف طراحی و پیاده سازی می‌شود. به این ترتیب کاربران موبایل، تبلت، تلویزیون و دستکتاپ بدون هیچ مشکلی در وب سایت‌تان جستجو می‌کنند.

این امکان مهم، موجب می‌شود تا همه کاربران دسترسی کافی به سایت داشته باشند و تعداد کاربران روز به روز افزایش یابد. این فرآیند در وب سایت‌های حرفه‌ای به شکلی مستقیم بر روی سئو سایت اثرگذار هستند. چرا که موتورهای جستجو دید عمیقی نسبت به این موضوع دارند و ضرورت وجود امکانات این‌چنینی را به عنوان یک امتیاز مدنظر قرار می‌دهند.

5- دسته‌بندی کاربران

یکی از امکانات عالی در طراحی سایت، دسته بندی کاربران آن است. شما به راحتی می‌توانید کاربران یک وب سایت را دسته بندی کنید و سطوح دسترسی خاصی برای هر کدام درنظر داشته باشید. مثلا، کاربران عادی بدون ثبت نام را، یک دسترسی مشخص دهید و کاربران ثبت نام شده را، دسترسی بیشتر به منابع، فایل‌های دانلودی و موارد این‌چنینی دهید.

به همین ترتیب می‌توانید با تعریف سطوح دسترسی مختلف نسبت به طراحی و پیاده سازی یک نظم و خدمات عالی در سایت خبری و مجله ای اقدام کنید. دسته بندی کاربران از جمله خدماتی است که تنها توسط برخی پکیج‌های ارائه شده از شرکت‌ها ارائه می‌گردد.

قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای

6- امکانات چت و پشتیبانی آنلاین

اگر وب سایت شما به هر دلیلی نیاز به پشتیبانی آنلاین یا چت داشته باشد، می‌توانید از چنین خدماتی استفاده کنید. در پکیج‌های طراحی سایت خبری و مجله ای بهین آوا، این خدمات بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. به همین دلیل امکانات مدنظر برای راه اندازی یک مجله اینترنتی یا سایت خبری فراهم است. در سایر شرکت‌های طراحی وب سایت، این خدمات شامل هزینه است که باید بر روی پکیج اضافه کنید.

7- تامین امنیت وب‌سایت

وب سایت‌ها باید نسبت به تامین امنیت اطلاعات کاربران، مسئول باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا نسبت به این موضوع با جدیت بیشتری عمل کنید. امنیت در وب سایت‌ها چندان عملیات مشخصی ندارد! در واقع مجموعه‌ای از خدمات برای تامین وب سایت ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا در مقابل اطلاعات کاربران به شدت جدی عمل کنید.

تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای که امنیت بالایی دارد، موجب اعتماد سازی کاربران و علاقه‌مندی آن ‌ها به سایت می‌شود. به همین دلیل قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای که متخصصین طراحی وب آن، در زمینه امنیت اقدامات زیادی انجام داده باشند، بیشتر از سایر وب سایت‌ها است. چرا که امنیت اطلاعات علاوه بر کاربران، برای کارفرما نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت شرکتی

بهترین قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای

8- ارائه خدمات هاست ابری

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی که در حوزه وب مورد استفاده قرار می‌گیرد، هاست ابری است. این خدمات موجب می‌شود تا سرعت بالایی را تجربه کنید و از کیفیت سایت رضایت کافی داشته باشید. خدمات هاست ابری که با تکنولوژی طراحی وب سایت هماهنگ باشد، به شما اجازه می‌دهد تا بالاترین کیفیت پیاده سازی وب سایت را تجربه کنید.

به همین دلیل ارائه چنین خدماتی بر روی پکیج‌های طراحی وب می‌تواند بهترین ایده باشد. در مجموعه بهین آوا، این خدمات بر روی پکیج طراحی وب سایت خبری و مجله ای ارائه می‌شود تا بالاترین کیفیت از خدمات را تجربه کنید. دارا بودن هاست ابری مزایای زیادی دارد که موجب رشد و پیشرفت سایت‌تان خواهد شد.

9- فونت و قالب دارای لایسنس و اورجینال

زمانی که برای طراحی وب سایت به شرکت متخصص در این زمینه مراجعه می‌کنید، نحوه ارائه خدمات اهمیت ویژه ای دارد. چرا که تعیین کننده محصول نهایی و کیفیت آن است. فونت و قالب دارای لایسنس به وب سایت شما کمک می‌کند تا به روز باشد. قانونی بودن پلاگین ها، قالب ها و هر المانی که در سایت استفاده می‌شود، هزینه زیادی به طراح تحمیل می‌کند اما در عوض موجب رشد سایت و به روز رسانی مرتب آن می‌شود.

به همین دلیل اهمیت ویژه فونت و قالب مناسب و اورجینال در سایت بسیار زیاد است. بهین آوا با درک این موضوع و ضرورت پرداختن به موضوع بازاریابی دیجیتال و پشتیبانی عالی وب سایت، تمامی این خدمات را بر روی پکیج طراحی وب ارائه می‌کند. به همین دلیل شما احتیاجی به پرداخت هزینه‌های گزاف در این خصوص ندارید.

10- استفاده از خدمات کشینگ هوشمند

شاید در زمان بررسی قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای، اصلا به این موضوع توجه نداشته باشید که موضوع کشینگ سایت تا چه اندازه اهمیت دارد! اما بهتر است بدانید که این خدمات موجب افزایش سرعت و بهبود خدمات دهی وب سایت شما می‌شود.

سرعت پاسخگویی به نیاز یا درخواست کاربر افزایش می‌یابد و همین موضوع انگیزه‌ای قوی در ذهن کاربر خلق می‌کند تا برای مشاهده وب سایت و استفاده از آن، جایگاهی ویژه داشته باشد. به همین ترتیب در کاربر حس وفاداری خلق می‌شود و از وب سایت شما به دفعات بیشتر بازدید خواهد کرد. خدمات کشینگ هوشمند در سرعت لود وبسایت و بهبود سرعت پاسخگویی به درخواست کاربر اثر زیادی دارد.

قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای 1401

11- نسخه پشتیبان منظم

معمولا در ابتدای راه، اگر اطلاعات و تجربه‌ای در زمینه وب سایت نداشته باشید، اهمیت تهیه نسخه پشتیبان منظم را نمی‌دانید. یکی از عواملی که می‌تواند بر روی تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای اثرگذار باشد، همین آیتم است. چرا که شما با داشتن یک وب سایت، سرمایه‌ای را دارید که می‌تواند دریچه‌ای برای کسب درآمدتان باشد.

هرگونه آسیب به وب سایت، مستقیما بر روی کسب و کار خودتان اثرگذار است و سرمایه زیادی را ازدست خواهید داد. به همین دلیل تهیه نسخه پشتیبان اهمیت دارد. بک آپ گیری منظم ریسک بروز مشکلات این‌چنینی و ازدست رفتن اطلاعات را کاهش می‌دهد.

نسخه پشتیبان منظم می‌تواند هرآنچه در وب سایت دارید را حفظ کند و در شرایطی مثل خطاهای انسانی، ازدست رفتن اطلاعات و آسیب به وب سایت، همه چیز را به حالت قبل برگرداند و آخرین بکاپ را برای‌تان ری استور کند.

 از اینستاگرام ما نیز دیدن کنید

12- پشتیبانی منظم و مسئولانه

در بسیاری از شرکت‌ها خصوصا در زمان عقد قرارداد، صحبت‌هایی در خصوص پشتیبانی خواهید شنید. اما سبک ارائه خدمات پشتیبانی در هر مجموعه متفاوت است. معمولا همین موضوع تعیین می‌کند که شرکت اعتبار بالایی دارد یا خیر! اگر برای ارسال تیکت و بررسی یا رفع آن زمان زیادی را منتظر بمانید یا برطرف کردن ایرادات فنی سایت زمان زیادی را بگیرد، قطعا با پشتیبانی ضعیفی مواجه هستید که به شدت شما را دچار مشکل می‌کند.

اما پشتیبانی منظم دلگرمی تمام رویدادهایی است که در طول کار با سایت تجربه می‌کنید. در بهین آوا این خدمات خط قرمز ما است و رضایت مشتری از ارائه خدمات پشتیبانی وب سایت اهمیت فراوانی دارد. به همین دلیل لازم است تا نسبت به این موضوع جدی‌تر عمل کنید و به ضرورت آن ایمان داشته باشید. چرا که بخش مهمی از تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای براساس همین خدمات مشخص می‌شود.

قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای

طراحی سایت خبری و مجله‌ای با وردپرس

سایت‌های خبری و مجله ای از جمله وب سایت‌های محتوا محور هستند. به همین دلیل بهترین سیستم‌هایی که می‌توانید با آن‌ها کار کنید، سایت‌های وردپرسی هستند. چرا که این سایت‌ها براساس مدیریت محتوا طراحی و پیاده سازی می‌شوند و امکاناتی عالی برای مدیریت سایت در اختیار قرار می‌دهند. برنامه نویسی صفر تا صدی چنین وب سایت‌هایی اصلا پیشنهاد نمی‌شود! چرا که مشکلات متعددی برای‌تان ایجاد خواهد کرد و هزینه گزافی به همراه خواهد داشت.

اما طراحی سایت خبری و مجله ای با ورد پرس به شما اجازه می‌دهد تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشید، با تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای پایینی صاحب وب سایت شوید و بدون هرگونه مشکل زمانی، در کوتاه‌ترین تایم ممکن به وب سایت‌تان دسترسی پیدا کنید. پشتیبانی قوی این سبک طراحی سایت یکی دیگر از مزایای عالی آن محسوب می‌شود.

قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای

قیمت طراحی سایت خبری و مجله ای در بهین آوا

خوشبختانه در بهین آوا به عنوان یک تیم خبره و حرفه‌ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ، موفق شده‌ایم تا بهترین متخصصین طراحی وب سایت را دورهم جمع کنیم و با همکاری طولانی مدت، تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای را کاهش دهیم.

پروژه‌ای نبودن همکاری ما با متخصصین برنامه نویسی موجب شده است تا هزینه نهایی برای کارفرمایان و مشتریان‌مان کاهش پیدا کند. به همین دلیل می‌توانید با کیفیت‌ترین خدمات در حوزه طراحی وب سایت مجله ای و خبری را دریافت کنید اما مناسب‌ترین هزینه را پرداخت نمایید.

تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای در بهین آوا با درنظر گرفتن خدمات گسترده و امکانات عالی برای شروع و گسترش فعالیت ارائه شده است و نیازسنجی دقیق متخصصین ما با درک عمیق از بازار کار، شما را بی نیاز از توسعه وب سایت و هزینه بابت آن در مدت زمان کوتاه می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *