تعرفه طراحی سایت شرکتی


آیا تا به حال به فکر راه اندازی وب سایت افتاده‌اید؟ داشتن وب سایت در دنیای کسب و کار و تبلیغات این روزها به شدت اهمیت دارد. اگر وب سایت نداشته باشید، مخاطبان یا مشتریان شما اعتماد کمتری به کسب و کارتان خواهند داشت. نداشتن سایت نشان دهنده عدم به روز بودن عملکرد شرکت و خط مشی آن است. به همین دلیل در بسیاری از موارد، نداشتن وب سایت موجب می‌شود تا بسیاری از مشتریان‌تان را ازدست بدهید. از سوی دیگر عدم امکان تبلیغات با روش‌های جدید و بازاریابی دیجیتال، یکی دیگر از اساسی‌ترین مشکلات نداشتن وب سایت است. پس بدیهی است که برای رشد کسب و کارتان به دنبال یافتن تعرفه طراحی سایت شرکتی باشید. قیمت طراحی سایت شرکتی توسط هر تیم طراحی وب سایت، متفاوت است. خدمات بسته به نوع سرویس دهی و پارامترهای اثرگذار در قیمت، تغییر می‌کند. این شما هستید که براساس بررسی و تحقیقات شخصی، می‌توانید مناسب‌ترین تعرفه طراحی سایت شرکتی را، در کنار خدمات عالی آن انتخاب کنید.

پس اگر مشتاق هستید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید و نحوه تعیین تعرفه طراحی سایت شرکتی را بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

جدیدترین تعرفه طراحی سایت شرکتی

چرا باید به فکر طراحی سایت باشید!

ابتدا بهتر است به ضرورت طراحی سایت بپردازیم تا بدانید، چرا طراحی سایت تا این حد مهم شده است؟ این روزها از ابتدای صبح تا انتهاب شب، تلقن همراه، تبلت یا لپ تاپ همراه ما است. کارهای روزانه بانکی، پرداختی، خریدهای مختلف و نیازهایی مثل سفارش غذا، میوه و درخواست خودرو، همگی در فضای وب انجام می‌شوند. درواقع، وب بستری عالی برای خدمات دهی وب سایت‌ها و کسب و کارهای مختلف فراهم کرده است. در این میان، اگر یک شرکت هیچ اثر و نشانی از خود در این فضا نداشته باشد، چه فکری در مورد آن خواهید کرد؟ آیا به نظرتان شرکت بی در و پیکری نیست؟ آیا عدم به روز بودن شرکت به نظرتان یک نقطه ضعف بزرگ محسوب نمی‌شود؟ قطعا نداشتن وب سایت در این دنیای دیجیتال، مثل نداشتن ویترین برای یک فروشگاه است! اگر شما نتوانید خودتان را معرفی کنید و خدمات یا ویژگی‌های کسب و کارتان را مطرح کنید، قطعا با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. همسو نبودن با موج پیشرفت و رشد کسب و کارها در دنیای دیجیتال عواقب جبران ناپذیری دارد. غول‌های تکنولوژی مثل کوداک، به دلیل همین همسو نشدن با تغییرات تکنولوژی دچار آسیب‌های جدی شده‌اند. پس بدیهی است که به عنوان یک کسب و کار پویا، باید حتما به فکر راه اندازی وب سایت باشید و تعرفه طراحی سایت شرکتی را از چندین شرکت تخصصی دریافت کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

بهترین قیمت طراحی سایت شرکتی

چه کسب و کارهایی نیاز به وب‌سایت شرکتی دارند؟

شاید در ذهن‌تان کمی سردرگم شده باشید و ندانید دقیقا چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند! آیا شرکت شما نیز جزو این دسته بندی‌ها است؟ اگر به طور کلی موضوع وب سایت داشتن برای کسب و کار را مدنظر قرار دهید، تقریبا هیچ کسب و کار مجازی وجود ندارد که نیاز به سایت نداشته باشد. داشتن وب سایت نیازی ضروری است که باید حتما به آن پاسخ دهید. اگر کالایی برای عرضه دارید، اگر خدماتی ارائه می‌کنید، اگر اطلاعاتی عرضه می‌کنید، اگر چیزی آموزش می‌دهید یا ارتباطی را فراهم می‌کنید، به هر حال لازم است تا یک وب سایت کاربردی داشته باشید. داشتن سایت به شما کمک می‌کند تا کسب و کارتان را معرفی کنید، گسترش دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید. افزایش مخاطب یا مشتری می‌تواند سود آوری زیادی داشته باشد و به توسعه کسب و کارتان کمک کند. پس تفاوتی ندارد که صاحب چه کسب و کاری باشید، از شرکت خدمات منزل تا شرکت‌های بازرگانی و واردات باید حتما وب سایت داشته باشند. به این نکته توجه داشته باشید که تنها شرکت‌های نظامی که افشا اطلاعات در آن‌ها جرم محسوب می‌شود، محدودیت در این حوزه دارند و باید با کسب مجوزهای لازم اقدامات این‌چنینی را دنبال کنند. به غیر از چنین موارد خاصی، هیچ محدودیت دیگری در این راستا وجود ندارد.

دو عامل اثرگذار در تعرفه طراحی سایت شرکتی

زمانی که قصد دارید برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت شرکتی اقداماتی انجام دهید، دو عامل مهم و اثرگذار وجود دارد که مشخص می‌کند تعرفه طراحی سایت شرکتی برای شما چقدر خواهد بود. درواقع، این دو عامل تعیین می‌کنند که شما هزینه‌ای نجومی برای داشتن وب سایت کنار بگذارید یا هزینه‌ای معقول برای یک سایت با کارایی بالا خرج کنید. این دو عامل و شناخت مزایا و معایب هرکدام، راهنمای عالی برای شما است تا یک انتخاب خوب داشته باشید.

1- طراحی وب‌سایت با کدنویسی

حتما می‌دانید که در دنیای وب، متخصصینی وجود دارند که زبان‌های برنامه نویسی تحت وب را یاد گرفته‌اند و با تجربه بالا در این حوزه اقدام به طراحی سایت می‌کنند. وب سایت‌هایی که با کمک کد نویسی طراحی و راه اندازی شده است، تمام نیاز شما به یک سایت با کیفیت را پاسخ می‌دهد. اگر ویژگی و امکانات خاصی برای وب سایت مدنظرتان باشد که در هیچ پلاگینی پیش بینی نشده است، قطعا با کمک کدنویسی و استفاده از تجربیات متخصصین این حوزه می‌توانید به راحتی وب سایت کاربردی داشته باشید. اما مشکل اساسی در این سبک طراحی وب سایت، مدت زمانی است که باید منتظر بمانید. چرا که متخصصین برنامه نویس برای هر بخش وب سایت باید خط به خط برنامه نویسی کنند و همین موضوع موجب می‌شود تا زمان زیادی را صرف ساختن یک سایت کنند! در حالی که ظاهر وب سایت با همه وب سایت‌ها مشابه است و تنها روند اجرای فرامین و پاسخ به درخواست‌ها متفاوت خواهد بود. مشکل دیگری که طراحی وب سایت با کدنویسی برای‌تان به همراه دارد، هزینه بالای طراحی و اجرا است. مدت زمان طولانی طراحی و برنامه نویسی وب سایت موجب می‌شود تا هزینه نهایی آن افزایش یابد. از سوی دیگر هزینه نگهداری این مدل وب سایت و همچنین توسعه آن بسیار بالا است.

2- طراحی وب‌سایت با CMS

یکی از شگفتی‌های حوزه طراحی وب که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است، طراحی وب سایت با CMS است. CMS  ها سیستم‌های مدیریت محتوایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا به کمک دانش برنامه نویسی و بدون کدنویسی مکرر اقدام به طراحی سایت کنید. در وب سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوا کار می‌کنند، همه چیز به راحتی قابل طراحی و پیاده سازی است. معمولا متخصصین این حوزه با استفاده از جوملا، وردپرس و پلتفرم‌های این‌چنینی دست به طراحی می‌زنند. آماده بودن کدهای کاربردی در پلاگین‌های مختلف شرایط را برای راه اندازی وب سایت با امکانات عالی و کم‌ترین میزان کدنویسی و صرف هزینه یا وقت فراهم می‌کند. به همین دلیل طرفداران طراحی وب با سیستم‌های مدیریت محتوا به شدت پتانسیل طراحی و پیاده سازی، توسعه و نگهداری با کم‌ترین هزینه را دارا هستند. همین ویژگی مهم موجب شده است تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای کسب و کارشان، از سایت‌های وردپرسی استفاده کنند. سیستم مدیریت محتوای wordpress با تکنولوژی عالی، آپدیت‌های متعدد و امکانات فوق العاده شرایط را برای رشد و پیشرفت شما فراهم می‌کند.

بهترین تعرفه طراحی سایت شرکتی

برترین وب‌سایت‌های وردپرسی دنیا

بسیاری از افراد که قصد دارند تعرفه طراحی سایت شرکتی با تکنیک کدنویسی را توجیه کنند، در تلاش هستند تا نسبت به ورد پرس و سیستم‌های مدیریت محتوایی، ذهن شما را تخریب کنند. اما واقعیت ماجرا بسیار متفاوت است. درواقع، خیلی از شرکت‌های بزرگ در جهان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. قطعا سرمایه بالا و امکانات در اختیار این شرکت‌ها آنقدر زیاد است که هیچ محدودیتی در این زمینه ندارند و می‌توانند به راحتی برای این اقدام برنامه ریزی کنند. پس بدیهی است که کیفیت بالای وب سایت های وردپرسی موجب شده است تا شرکت‌های مطرح از آن استفاده کنند. در ادامه با برترین بو سایت‌های وردپرسی دنیا آشنا خواهید شد.

  • وبلاگ TED
  • وب سایت JQuerry
  • وب سایت خبری مایکروسافت
  • وب سایت The sun
  • وب سایت BBC آمریکا
  • وب سایت Blender
  • وبلاگ TripAdvisor
  • وب سایت کاخ سفید

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

تعرفه طراحی سایت شرکتی 1401

عوامل اثرگذار در قیمت طراحی سایت شرکتی

اگر به دنبال درک اصول قیمت گذاری در وب سایت‌ها باشید، قطعا نیاز دارید تا جزییات مختلفی در خصوص آن‌ها بدانید.  قمیت طراحی سایت شرکتی مطابق با اصول خاصی کم و زیاد می‌شود. هرچند تعرفه مشخص و کلی برای طراحی سایت وجود ندارد و تمامی اطلاعات به دست آمده از تعرفه طراحی سایت شرکتی، مربوط به تحقیق و پرس و جو از شرکت‌های مختلف است؛ اما به راحتی می‌توان پارامترهای اثرگذار در قیمت  طراحی سایت شرکتی را بررسی کرد. در ادامه تمامی پارامترهای اثرگذار در تعرفه طراحی سایت شرکتی را بررسی می‌کنیم.

1- مدت زمان تحویل وب‌سایت شرکتی

اگر کسب و کار نو پا داشته باشید یا قصدتان طراحی وب سایت برای یک شرکت چندین و چند ساله باشد، هیچ تفاوتی ندارد! چرا که زمان تحویل سایت برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد. اکثر افراد در سال‌هایی که اصلا به فکر طراحی سایت نبوده‌اند، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در این زمینه نداشتند؛ اما بلافاصله پس از برنامه ریزی و ایجاد استراتژی برای طراحی وب سایت، ددلاین‌های مختلفی برای آن تعریف می‌شود. پس بدیهی است که مدت زمان تحویل وب سایت شرکتی اهمیت زیادی دارد. تعرفه طراحی سایت شرکتی گاهی بر اساس مدت زمان تحویل سایت مشخص می‌شود. درواقع، اگر شما عجله داشته باشید و نیازمند استفاده از پتانسیل بالاتری از نیروهای متخصص در مجموعه طراح وب داشته باشید، قطعا هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. این هزینه‌ها تعیین کننده ویژه‌تر بودن اقدامات مورد نیاز برای وب سایت شما است. در بهین آوا به دلیل استفاده از متخصصین حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت، پتانسیل بالایی برای طراحی، پیاده سازی و تحویل وب سایت شرکتی به کارفرما وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده اقدام کنید.

2- نوع طراحی وب‌سایت

همان‌طور که در بالا اشاره شد، وب سایت‌ها انواع مختلفی دارند. برای طراحی و پیاده سازی وب سایت باید بدانید که کدام روش طراحی برای‌تان اولویت بیشتری دارد و انتخاب اصلی شما است. نوع طراحی وب سایت ارتباط مستقیمی با تعرفه طراحی سایت شرکتی دارد. زمانی که از تکنیک کدنویسی صفر تا صدی برای طراحی سایت استفاده می‌کنید، قیمت طراحی سایت شرکتی قطعا افزایش می‌یابد و مدت زمان تحویل آن طولانی می‌شود. اگر از سرویس‌های مدیریت محتوایی استفاده کنید و طراحی قالب یا طراحی وبسایت را انتخاب کنید، قطعا مدت زمان کم‌تر و تعرفه طراحی سایت شرکتی پایین‌تری را پرداخت خواهید کرد. این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی بر هزینه نگهداری سایت و پشتیبانی آن بگذارد.

تعرفه طراحی سایت شرکتی لوکس

3- امکانات مدنظر در وب‌سایت شرکتی

یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند طراحی وب سایت را پیچیده کند، امکانات مختلف در آن است. شما باید در همان ابتدا که قصد طراحی سایت دارید، تمام جزییات و امکانات مدنظرتان را یادداشت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا انتخاب عاقلانه و خوبی داشته باشید. نیازهای شما تعیین کننده این نکته است که آیتم‌های مورد نیازتان چیست و چه خدماتی باید از شرکت طراح وب سایت دریافت کنید. مثلا اگر نیاز به فروش از طریق وب سایت دارید، باید حتما در خصوص امکانات فروشگاه آنلاین صحبت کنید. اگر نیازمند بخشی برای ارائه کاتالوگ الکترونیکی هستید، باید حتما در این خصوص با کارشناسان طراح وب صحبت کنید. امکانات داخلی وب سایت بخش مهمی است که بر روی هزینه نهایی آن اثرگذار خواهد بود.

4- رابط کاربری یا UI

اگر کمی به تجربیات وب گردی خودتان مراجعه کنید، قطعا متوجه خواهید شد که در برخی مواقع، با مشاهده محتوای یک سایت حتی علاقه‌ای به اسکرول کردن آن نداشته اید و در مدت زمان کمتر از 30 ثانیه وب سایت را ترک کرده‌اید. به نظرتان این واکنش به چه دلیل رخ می‌دهد؟ چرا در یک وب سایت 10 دقیقه زمان می‌گذرانید و لینک‌های مختلف آن را مشاهده می‌کنید اما برای یک سایت دیگر تنها 20 ثانیه زمان اختصاص می‌دهید؟ علت اصلی عدم تمایل به مشاهده محتوای وب سایت و گشت و گذار در آن، رابط کاربری ضعیف است. User Interface در تمامی نرم افزارهای سیستمی و تحت وب، اهمیت فراوانی دارد. زمانی که یک طراح با درک عمیق از پرسونای مخاطب شما و اهداف برندتان اقدام به شناخت دقیق می‌کند و مطابق با همان شناخت دست به طراحی سایت می‌زند، قطعا نتیجه متفاوتی برای‌تان خواهد داشت. رابط کاربری یکی از سرنوشت سازترین آیتم‌هایی است که در یک نرم افزار مشخص می‌کند که موفقیت برای‌تان اتفاق می‌افتد یا خیر! رابط کاربری ضعیف به شکلی مستقیم و فوری بر روی وب سایت اثرگذار است. جالب است بدانید که موتورهای جستجوگر به طرز شگفت انگیزی بر روی واکنش کاربر تمرکز دارند. به همین دلیل بلافاصله پس از مشاهده واکنش کاربران (ماندن آن ها در وب سایت یا ترک کردن وب سایت) موتور جستجو امتیازی درج می‌کند که در نهایت می‌تواند رتبه یا رنکینگ وب سایت شما را مشخص کند. به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که UI به طور مستقیم بر روی سئو سایت اثرگذار است.

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه طراحی سایت شرکتی حرفه ای

5- تجربه کاربری طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی، باید حتما به موضوع تجربه کاربری بپردازید. اگر یک شرکت با علم به اثرگذاری مستقیم تجربه کاربری بر نظر کاربر و جایگاه برند، اقدام به طراحی وب سایت کند؛ قطعا هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت کنید. گاهی شرکت‌های تخصصی که فقط بر روی طراحی سایت کار می‌کنند، درک چندانی از برندسازی، مشتری مداری و تجربه کاربری ندارند. برای این افراد برندینگ و UX چندان اثری در طراحی وب ندارند. اما در تیم‌های تخصصی مثل بهین آوا که مجموعه‌ای از متخصصین بازاریابی دیجیتال در آن حضور دارند، همه چیز متفاوت است. متخصصین ما مطلع هستند که جایگاه یک برند در ذهن کاربر تا چه اندازه اهمیت دارد. در همین راستا، تجربه کاربری در ذهن کاربر می‌تواند یک جایگاه عالی برای شرکت یا برندتان ایجاد کند. به همین دلیل نمی‌توان تحت هیچ شرایطی UX را نادیده گرفت.

6- طراحی قالب وب‌سایت

به عنوان یک پارامتر اثرگذار بر روی قیمت طراحی سایت شرکتی، می‌توان به ویژگی‌های قالب سایت اشاره کرد. معمولا قالب وب سایت تعیین می‌کند که جایگاه وب سایت تان کجاست. شاید به نظرتان قالب وب سایت چندان مهم نباشد. اما واقعیت چنین نیست! قالب سایت باید به شکل ریسپانسیو طراحی و پیاده سازی شود. در واقع، یک قالب ریسپانسیو می‌تواند وب سایت شما را در هر دیوایسی لود کند. به همین دلیل در صورتی که وب سایت شما به صورت ریسپانسیو طراحی و پیاده سازی شود، کاربران‌تان در هر وب سایتی می‌توانند از آن استفاده کنند. ریسپانسیو بودن سایت حتی برای موتورهای جستجوگر نیز اهمیت دارد. به همین دلیل زمانی که یک سایت طراحی اصولی و ریسپانسیو دارد، می‌توانید در زمینه سئو آن نیز امیدوار باشید. چرا که سرعت رشد چنین سایت هایی بسیار مطلوب است.

تعرفه طراحی سایت شرکتی عالی

7- طراحی اصولی و بهینه

جالب است بدانید که هر وب سایت، باید طراحی اصولی و بهینه‌ای داشته باشد. بهینه بودن کدنویسی در سایت‌هایی که صفر تا صد آن‌ها کدنویسی می‌شود، مهم‌ترین عاملی اثرگذار در امنیت و رشد وب سایت است. حتی برای سایت های CMS نیز، لازم است تا کدنویسی پلاگین‌ها و قالب‌ها به شکلی هوشمندانه بهینه سازی شود. این اقدامات منجر به رشد وب سایت خواهد شد. زمان بر بودن چنین کارهایی می‌تواند موجب افزایش تعرفه طراحی سایت شرکتی شود. در بهین آوا تمامی اصول مهم و حیاتی طراحی و کدنویسی بهینه رعایت می‌شود تا برای سئو سایت دچار مشکل نشوید و با خیال راحت پس از تولید محتوای سئو شده، رشد سایت‌تان را شاهد باشید.

8- پنل مدیریتی ساده و کارا

در وب سایت‌های شرکتی، باید حتما پنل مدیریتی به شکلی ساده و کاربردی طراحی و پیاده سازی شود. آموزش پرسنل مربوطه جهت به روز رسانی وب سایت، بخشی از پروسه تحویل وب سایت است. اگر پنل مدیریتی به خوبی طراحی نشده باشد و ادمین در بخش مدیریت دچار مشکل شود یا سردرگمی‌های متعددی را شاهد باشد، قطعا دردسرهای زیاید تجربه خواهید کرد. تعرفه طراحی سایت شرکتی با پنل مدیریتی حرفه‌ای قطعا بیشتر از وب سایت‌های ضعیف و دردسر ساز است.

9- پهنای باند و ترافیک سایت‌های شرکتی

تصور کنید که قصد دارید برای یک ایونت خاص اطلاع رسانی کنید و هزینه بالایی برای پنل پیامکی پرداخت کرده‌اید. این اطلاع رسانی پیامکی حاوی لینک صفحه مدنظرتان در وب سایت است. چه چیزی را تجربه خواهید کرد؟ آیا بعد از ارسال کاربران به صف وارد سایت می‌شوند؟ آیا سایت به خوبی لود می‌شود؟ آیا سرعت لود سایت کاهش پیدا می‌کند؟ اگر پهنای باند و ترافیک مناسبی در اختیار وب سایت شما باشد، هیچ مشکلی برای‌تان رخ نمی‌دهد. چرا که کاربران به راحتی می‌توانند وارد سایت شده و محتواهای مدنظرشان را مطالعه کنند. این معجزه پهنای باند و ترافیک مطلوب در وب سایت است. پس بدیهی است که این خدمات در وب سایت به شدت پر هزینه خواهد بود و بر روی تعرفه طراحی سایت شرکتی اثرگذار است.

قیمت طراحی سایت شرکتی

10- تعهد و سابقه درخشان

یکی از پارامترهایی که می‌تواند تعرفه طراحی سایت شرکتی را کم یا زیاد کند، سابقه درخشان یک مجموعه است. معمولا شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت، اگر سابقه درخشانی داشته باشند، بسیار صادقانه و شفاف عمل می‌کنند. اما مجموعه‌های غیر حرفه‌ای و درجه 3، تمامی وقت شما را برای آماده سازی سایت، برطرف کردن ایرادات آن و ارائه خدمات ضعیف تلف می‌کنند. به همین دلیل تعهد و تجربه در کنار سابقه درخشان یک مجموعه، تاثیر مستقیمی بر روی تعرفه طراحی سایت شرکتی دارد. چرا که همه چیز به شکلی واقعی در همان ابتدای کار عنوان می‌شود و تا پایان کار، هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نمی‌گردد و هزینه‌ای اضافه نمی‌شود. پس می‌توان گفت که تعهد و سابقه درخشان یک شرکت، بخش مهمی از ماجرا است که باید حتما به آن توجه کنید.

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید، طراحی و پیاده سازی وب سایت های شرکتی، هیچ تعرفه مشخصی ندارند. درواقع، شما باید بدانید که تعرفه طراحی سایت شرکتی چندان مشخص نیست و همه چیز به سابقه، تجربه، نوع خدمات و سایر خدماتی که در بالا به آن اشاره شد، بستگی دارد. پس سعی کنید در این زمینه واقع بینانه عمل کنید و بعد از تحقیقات کافی، گزینه‌هایی را به عنوان کاندید انتخاب کنید. دراین شرایط باید نمونه کارهای هر شرکت را مشاهده کنید، به جزییات توجه داشته باشید و نوع خدمات را ارزیابی کنید. این اقدامات کمک می‌کند تا دید عمیقی در این زمینه کسب کنید و توانایی بررسی قیمت  طراحی سایت شرکتی در کنار خدمات آن را داشته باشید. تعرفه طراحی سایت شرکتی، به طور تمام و کمال توسط شرکت متخصص در این زمینه اعلام می‌شود. مجموعه‌های متعهد، هزینه جانبی برای‌تان ایجاد نخواهند کرد مگر خدمات خاصی را به پکیج انتخابی اضافه کنید. این موضوع در شرکت‌های بی پایه و اساس کاملا برعکس است و هزینه‌های مازاد در آینده نزدیک موجب تحمیل هزینه اساسی به شما خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *