تعرفه طراحی سایت


تغییر و تحول در دنیای امروز ما، موجب شده است تا بسیاری از مشاغل منسوخ شده و بسیاری دیگر خلق شوند. جذابیت‌های دنیای وب و رسانه‌های مجازی یکی از مهم‌ترین تحولاتی است که زندگی اکثر ما را دچار تغییر کرده است. خریدهای آنلاین، سفارش غذای آنلاین، درخواست تاکسی و خرید بلیط‌های تور مسافرتی یا صدها آیتم دیگر، همگی از موهبت‌های دنیای دیجیتال است. قبلا برای خرید یک بلیط ساده باید به محل فروش بلیط مراجعه می‌کردیم، اما این روزها با مراجعه به آدرس سایت مشخص شده، خرید بلیط و هر اقدام دیگری را انجام می‌دهید. داشتن وب سایت در دنیای دیجیتال امروزه از ضروریات تمام کسب و کارها است. شما بر اساس نیاز و بودجه مدنظرتان باید تعرفه طراحی سایت را جویا شوید و انتخاب دقیقی در این زمینه داشته باشید. یک وب سایت حرفه‌ای و باکیفیت می‌تواند تحولی بزرگ در سیستم کاری شما ایجاد کند.

وب سایت‌ها براساس خدماتی که ارائه می‌کنند، هزینه‌های متفاوتی دارند. تعرفه طراحی سایت در بهین آوا و شرکت‌های تخصصی دیگر، به شما اجازه می‌دهد تا در این زمینه تصمیم گیری کنید و انتخاب خوبی داشته باشید.

اگر شما نیز دغدغه طراحی سایت دارید و می‌خواهید اطلاعاتی در خصوص تعرفه طراحی سایت کسب کنید، همراه ما باشید.

تعرفه طراحی سایت 1401

چرا باید برای داشتن وب‌سایت هزینه کنید!

اولین سوالی که در ذهن‌تان تداعی می‌شود، دانستن چیستی علت طراحی وب سایت است. شما به عنوان فردی که علاقه‌مند به داشتن وب سایت است، باید دلایل قانع کننده‌ای در ذهن‌تان داشته باشید تا مطابق با تعرفه طراحی سایت، بودجه مناسب آن را تامین کنید. وب سایت‌ها منبعی مهم و اساسی برای نشر اطلاعات، ارتباط با مخاطب و همچنین فروش آنلاین است. شما براساس نیازتان و استاتژی کسب و کارتان، می‌توانید یک وب سایت کاربردی داشته باشید که بار سنگین کسب و کار به سبک قدیم را، از دوش‌تان بردارد. به همین دلیل داشتن وب سایت بسیار ضروری شده است. چرا که نداشتن آن موجب می‌شود تا از همه رقبا عقب بمانید و پیشرفت شگفت انگیزی را تجربه نکنید. این مهم ترین دلیل ورود به دنیای وب محسوب می‌شود. از سوی دیگر، هزینه تبلیغات به روش‌های قدیمی و سنتی مثل تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردی و رادیویی بسیار بسیار زیاد است و معمولا کسب و کارهای بزرگ توان استفاده از آن‌ها را دارند. اما هزینه  تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات اسلایدری و پوش نوتیفیکیشن در دنیای دیجیتال بسیار مطلوب است. در بهین آوا متخصصین تبلیغات و بازاریابی دیجیتال با کم‌ترین هزینه و بودجه می‌توانند کمپین‌های شما را راه اندازی کنند، به شرط آن که یک وب سایت حرفه‌ای و مناسب داشته باشید. استفاده از این روش‌های تبلیغات موجب می‌شود تا به خوبی برای آینده کسب و کارتان تصمیم گیری کنید و همه چیز را به شکلی هوشمندانه و تخصصی جلو ببرید. این دلایل از جمله انگیزه‌های اساسی کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای طراحی وب سایت است.

جدیدترین تعرفه طراحی سایت

تفاوت هزینه در تعرفه طراحی سایت چیست؟

زمانی که قصد سفارش طراحی سایت به شرکت معتبری مثل بهین آوا دارید، قطعا اطلاع از تفاوت هزینه‌های طراحی سایت یکی از مهم‌ترین حقوق مشتری محسوب می‌شود. در بهین آوا متخصصین طراحی سایت پکیج‌های گوناگونی ارائه می‌کنند که پاسخگوی نیاز اکثر کسب و کارها است. به همین دلیل امکانات متفاوتی برای هرکدام درنظر می‌گیرند. در بهین آوا، به دلیل حضور متخصصین حوزه تبلیغات دیجیتال، همه جزییات مهم در کسب و کارها مورد توجه قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به راحتی تمام جزییات مدنظرتان در حوزه وب سایتی که در آینده خواهید داشت را، به کارشناسان این حوزه ارائه کنید. پس از نیازسنجی امکانات موردنیاز برای شما مشخص می‌شود و با پیش‌بینی دقیق، همه اقدامات لازم برای داشتن یک سایت حرفه‌ای انجام می‌شود. تفاوت هزینه‌ها و تعرفه طراحی سایت، دقیقا به دلیل همین نیازها و تفاوت آن در سایت‌ها و کسب و کارها مختلف است. مثلا اگر بخواهید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید که اطلاعات آن تنها برای ارائه به کاربر برنامه ریزی شده باشد و هیچ فرم، گالری و فروشگاه خاصی در سایت‌تان نداشته باشید، قطعا تعرفه ارائه خدمات به شما کم‌تر از فردی است که خواهان یک سایت فروشگاهی یا مجله‌ای است. نوع ماژول‌ها، پیچیدگی طراحی وب سایت، زمان تحویل و چندین پارامتر درگیر برای تعیین تعرفه دخیل هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت خبری و مجله ای

به روزترین تعرفه طراحی سایت

عوامل مهم در تعیین تعرفه طراحی سایت

طراحی وب سایت یکی از خدمات مهم شرکت‌های بازاریابی دیجیتال و طراحی وب محسوب می‌شود. وب سایت‌های حرفه‌ای در حوزه وب، با امکانات مختلف و ظاهری متفاوت عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران باشند. یک وب سایت حرفه‌ای قطعا لازم است که تمام نیازهای حال حاضر و آینده نزدیک یک کسب و کار را پوشش دهد. پس قطعا خدمات و پلاگین‌های مورد نیاز هر کسب و کار با دیگری متفاوت است. در ادامه به عوامل مهم و اثرگذار در تعیین تعرفه طراحی سایت اشاره می‌کنیم.

مبلغ تعرفه طراحی سایت امسال

1- سبک طراحی وب‌سایت

اگر کمی جستجو در حوزه طراحی وب سایت کرده باشید، قطعا مطلع هستید که روش‌های گوناگونی برای طراحی سایت وجود دارد. شما به عنوان فردی دغدغه‌مند یا علاقه‌مند به حوزه وب سایت، باید بدانید که روش و سبک طراحی وب سایت چیست. معمولا وب سایت‌هایی که این روزها با آن روبه‌رو هستیم، از دو روش مختلف طراحی و پیاده سازی می‌شوند. برخی از آن‌ها به کمک سایت سازها و سیستم‌های مدیریت محتوایی طراحی می‌شوند که به شدت پرکاربرد هستند و مزایای زیادی دارند! برخی دیگر از طریق کدنویسی صفر تا صدی طراحی و پیاده سازی می‌شوند. هر کارفرما براساس کسب اطلاعات در خصوص مزایای و معایب وب سایت تلاش می‌کند تا بهترین گزینه را انتخاب کند. معمولا طراحی سایت‌هایی که فرآیند پیچیده‌ای ندارند، به کمک همین سیستم‌های CMS امکان پذیر است. این سبک طراحی وب بسیار سریع، پویا، با پشتیبانی قوی و حرفه‌ای است. طراحی وب سایت با کمک برنامه نویسی صفر تا صدی نیز، اگر توسط شرکت حرفه‌ای انجام شود بسیار مطلوب است؛ اما هزینه بالا، مدت زمان طولانی طراحی و پیاده سازی و همچنین پیچیدگی و الزام به توسعه و ریدیزاین توسط شرکت اولیه از جمله مشکلاتی است که در این سبک طراحی وب وجود دارد.

2- مدت زمان پشتیبانی

یکی دیگر از عوامل اثرگذار در تعرفه طراحی سایت، مدت زمان خدمات پشتیبانی است. این روزها خدمات پشتیبانی یکی از ضروریات توسعه و طراحی سایت محسوب می‌شود. چرا که عدم ارائه این خدمات به شکل مطلوب، موجب می‌شود تا سایت کارایی مطلوبی نداشته باشد و دردسرهای زیادی را در این زمینه تجربه کنید. خدمات پشتیبانی به معنای امکان ارائه خدماتی مثل طراحی و تغییر در وب سایت پس از ارائه نتیجه نهایی نیست، بلکه خدمات پشتیبانی شامل ارائه خدمات در سطوح مختلفی مثل نگهداری وب سایت، برطرف کردن مشکلات و خطاهای ایجاد شده در بخش‌های مختلف و همچنین ارائه خدماتی مثل بهبود سرعت، نگهداری هاست و همچنین امنیت آن است. این خدمات به شکلی هوشمندانه توسط تیم پشتیبانی ارائه می‌شود و می‌تواند موجب آرامش خاطر کارفرما نسبت به مطلوب بودن کاربرد وب سایت باشد.

3- نوع و کیفیت هاست

شاید اصلا تصورش را نکرده باشید که وب سایت‌های پرمخاطب و شلوغ تا چه اندازه نیازمند داشتن یک هاست قوی و حرفه‌ای هستند. علاوه بر فضایی که یک سایت بر روی هاست اشغال می‌کند، میزان پهنای باند و سرعت پردازنده‌ای که در اختیار وب سایت شما قرار می‌گیرد اهمیت زیادی دارد. این عوامل تعیین کننده کیفیت هاست و همچنین سرعت لود وب سایت است. اگر به هر دلیلی نتوانید هاست مناسبی برای وب سایت‌تان داشته باشید، مشکلات متعددی مثل کاهش سرعت لود سایت، کاهش رتبه موتورهای جستجو و همچنین بروز اختلال در ارائه سرویس از جمله مشکلاتی است که به دلیل مشکلات هاست ایجاد می‌شود. هاست وب سایت با حجم‌های گوناگونی عرضه می‌شود که قیمت‌های متفاوتی دارد. همین تفاوت‌ها موجب می‌شود تا تعرفه طراحی سایت با پلن‌های گوناگون تغییر کند.

مناسب ترین تعرفه طراحی سایت

4- پهنای باند و ترافیک

تا به حال تجربه مراجعه به یک وب سایت کند را داشته‌اید؟ تجربه باز کردن وب سایت دانشگاه در زمان انتخاب واحد چطور؟ قطعا با مشکلاتی مثل عدم لود درست سایت، عدم انجام پردازش مدنظر و عدم ارائه سرویس شده‌اید. این مشکلات از جمله مواردی است که به دلیل پهنای باند محدود و ترافیک محدود ایجاد می‌شود. زمانی که سیل عظیمی از کاربران وارد وب سایت می‌شوند، سایت‌ها توان ارائه خدمات به این تعداد User را ندارند. در چنین شرایطی بدیهی است که داشتن پهنای باند و ترافیک نامحدود می‌تواند به بهترین شکل کاربران را افزایش دهد. بروز اختلال در روند ارائه سرویس به کاربران، ناشی از پهنای باند نامناسب است که توان سرویس دهی را کاهش می‌دهد.

عالی ترین تعرفه طراحی سایت

5- سئو فنی وب‌سایت

حتی اگر میلیارها هزینه بابت طراحی وب سایت کرده باشید اما متخصصین حرفه‌ای در زمینه بهینه سازی کدها و سئو فنی وب سایت اقداماتی انجام نداده باشند، قطعا با شکست مواجه خواهید شد. یکی از مزایای مهم طراحی وب سایت با تیم حرفه‌ای بهین آوا، تخصص و اطلاع از اهمیت طراحی سایت با سئو مناسب است. مناسب نبودن سئو فنی وب سایت موجب می‌شود تا اقداماتی مثل گرفتن بک لینک، تبلیغات بنری و همسان یا تولید محتوای سئو شده، تحت هیچ شرایطی بازخورد مناسب نداشته باشند. بدیهی است که چنین شرایطی هدر رفت سرمایه را به همراه دارد و موجب توقف پیشرفت سایت می‌شود. کارفرما در این شرایط مجبور است تا هزینه‌ای مازاد برای ریدیزاین وب سایت پرداخت کند تا سایتی مطابق با اصول سئو تحویل بگیرد. پس سعی کنید در این زمینه جستجو و تحقیق کافی داشته باشید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

6- طراحی قالب وب‌سایت

اگر یک ساعت زمان برای وب گردی اختصاص دهید، متوجه تشابه زیاد وب سایت‌های فارسی به یکدیگر خواهید شد. این تشابه به دلیل عدم پرداخت هزینه برای طراحی قالب یونیک و مناسب است. زمانی که از قالب‌های ارزان قیمت و رایگان برای وب سایت استفاده کنید، قطعا صدها یا هزاران فرد با همین اقدام وب سایت خودشان را راه‌اندازی می‌کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا ظاهر وب سایت‌تان کاملا تکراری و مشابه با سایرین است. زمانی که در پروسه سفارش وب سایت حرفه‌ای، خدماتی مبنی بر طراحی قالب وب سایت ارائه می‌شود، خیال‌تان آسوده است که ظاهر سایت کاملا یونیک طراحی می‌شود. پس بدیهی است که ارائه چنین خدماتی با پیچیدگی‌های خاص خود همراه است و هزینه ویژه‌ای به همراه خواهد داشت.

مناسب ترین تعرفه طراحی سایت امسال

7- طراحی وب‌سایت ریسپانسیو

یکی از اثرگذارترین آیتم‌هایی که می‌تواند موجب تغییر تعرفه طراحی سایت شود، طراحی ریسپانسیو آن است. اگر دقت کرده باشید، برخی سایت‌ها در چند نمای مختلف طراحی و پیاده سازی می‌شوند. به همین دلیل به راحتی می‌توانید از طریق موبایل، تبلت و دسکتاپ وب سایت را مشاهده کنید و در آن به گشت و گذار بپردازید. این امکانات موجب می‌شود تا سایت شما بازدید کنندگان بیشتری داشته باشد؛ چرا که افراد با هر نوع دیوایسی شانس دسترسی به سایت‌تان را خواهند داشت. به همین جهت طراحی ریسپانسیو می‌تواند مستقیما بر روی سئو وب سایت و شانس دیده شدن آن اثرگذار باشد. به همین دلیل تعرفه طراحی سایت ریسپانسیو بالاتر از سایر وب سایت‌هایی است که تنها یک نمای دسکتاپ دارند و امکان نمایش صحیح بر روی سایر پلتفرمها را دارا نیستند.

8- تهیه نسخه پشتیبان

تصور کنید که سایت شما به هر دلیلی دچار مشکل می‌شود و پس از اعمال تغییرات خاصی، دیگر قابل نمایش نیست. در این شرایط به نظرتان چاره چیست؟ آیا می‌توانید نسخه اولیه تحویل داده شده توسط تیم طراحی و پشتیبانی را مجددا بر روی هاست راه اندازی کنید؟ قطعا خیر! این کار موجب می‌شود تا همه محتواهای آپلود شده در وب سایت ازبین برود و هیچ راهی برای بازگشت آن وجود نداشته باشد. بهترین کار استفاده از نسخه پشتیبان است؛ اما در بسیاری از موارد نسخه پشتیبان توسط تیم پشتیبانی در بازه‌های زمانی نزدیک به هم گرفته نمی‌شود. بدیهی است که گرفتن نسخه‌های پشتیبان در زمان‌های منظم ریسک از بین رفتن اطلاعات در وب سایت را کاهش می‌دهد. به همین دلیل تعرفه طراحی سایت در صورت داشتن چنین امکاناتی افزایش می‌یابد.

9- طراحی رابط کاربری

رابط کاربری بخش مهم یک وب سایت یا نرم افزار محسوب می‌شود. چرا که می‌توانید به کمک آن همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. رابط کاربری تعیین می‌کند که چگونه در با کاربر ارتباط برقرار کنید، چه المان‌هایی استفاده کنید و چطور همه چیز را هوشمندانه دسته بندی کنید تا کاربر امکان استفاده آسان را داشته باشد. رابط کاربری یا همان User Interface می‌تواند تحول مهمی در سایت باشد. چرا که تجربه کاربری به این موضوع وابسته است. اما طراحی تجربه کاربری نیازمند تخصص کافی است. به همین دلیل اگر خدمات UI حرفه‌ای در طراحی و پیاده سازی وب سایت مدنظر قرار گیرد، می‌توانید خیلی راحت پیشرفت کنید و کاربران زیادی را به سمت وب سایت‌تان جذب کنید.

 بیشتر بخوانید : طراحی سایت چگونه انجام میشود؟

10- طراحی تجربه کاربری حرفه‌ای

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که موجب افزایش تعرفه طراحی سایت می‌شود، تخصص تیم طراحی و پیاده سازی وب سایت در حیطه تجربه کاربری است. تجربه کاربری یا UX یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که موجب می‌شود تا کاربر تجربه خوبی از وب سایت شما و برندتان داشته باشد. این موضوع به گسترش و افزایش تعداد مخاطبان منجر خواهد شد و امکان رشد و پیشرفت سایت را فراهم می‌کند. یکی از جالب‌ترین موضوعاتی که در خصوص UX باید بدانید، ضرورت آن در به خاطر سپردن برندتان است. اگر توجه کرده باشید در بسیاری از مواقع، پس از ورود به یک وب سایت، اصلا تمایلی به مطالعه مطلب مرتبط با کلمه جستجو شده‌تان را ندارید. این موضوع زمانی ایجاد می‌شود  که متخصصین طراحی وب تحت هیچ شرایطی بر روی UX یا همان تجربه کاربری وب سایت کار نکرده‌اند. اگر وقت کافی در این زمینه اختصاص داده باشید، قطعا نتیجه عالی از آن مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل ارائه چنین خدماتی بر روی پکیج طراحی وب تعرفه طراحی سایت را افزایش می‌دهد.

11- پنل مدیریتی حرفه‌ای

اگر از تمام ریزه کاری‌های طراحی و پیاده سازی سایت بگذریم، قطعا بخش مدیریت آن نیز اهمیت زیادی دارد. متخصصین طراحی وب سایت در بهین آوا تمام ابعاد ماجرا در این زمینه را مدنظر قرار می‌دهند. چرا که توجه به آن راحتی ادمین را در پی دارد. اگر متخصصین این زمینه یا مدیران سایت امکان دسترسی به بخش‌های مختلف را داشته باشند و به راحتی محتوا، تصاویر و ویدئوها را آپلود کنند، ارتقا وب سایت به حداقل خود می‌رسد و می‌توانید خیلی سریع در این زمینه رشد کنید. پنل مدیریتی حرفه‌ای همه چیز را برای مدیریت سایت، مدیریت محتوا و جزییات آن فراهم می‌کند. پس سعی کنید شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید که در این زمینه با بالاترین تخصص و تجربه اقدام کند.

12- آموزش کار با وب‌سایت

پس از طراحی و پیاده سازی وب سایت، نوبت به ارائه و آموزش نحوه استفاده از آن می‌رسد. تعرفه طراحی سایت در پکیج‌هایی که دارای مرحله آموزش به کارکنان و مدیران وب سایت است، افزایش بیشتری خواهد داشت. چرا که در مرحله آموزش تمامی خدمات و جزییات آموزش داده می‌شود تا افراد متخصص در این زمینه آمادگی شروع فعالیت و ارتقا سایت را کسب کنند. بدیهی است که آموزش شامل هزینه و صرف زمان از سوی شرکت طراح سایت است و هزینه بیشتری به نیروهای متخصص تحمیل می‌کند.

قیمت تعرفه طراحی سایت بهین آوا

تعرفه طراحی سایت در بهین آوا

شرکت بهین آوا با تجربیات ارزشمند در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند بهترین انتخاب شما برای برندسازی حرفه‌ای، تبلیغات و طراحی وب سایت باشد. به همین دلیل لازم است تا اطلاعاتی در زمینه تعرفه طراحی سایت توسط متخصصین بهین آوا داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید با شناخت دقیق از امکانات و شرایط هر پکیج تصمیم گیری کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت تعرفه طراحی سایت بهین آوا

تعرفه طراحی سایت شرکتی در بهین آوا

وب سایت‌های شرکتی در مجموعه بهین آوا به راحتی طراحی و پیاده سازی می‌شوند. شما می‌توانید خیلی راحت با توجه به پکیج‌های ارائه شده در وب سایت تصمیم گیری کنید. پلن‌های گوناگونی در این زمینه ارائه می‌شود. پلن طراحی اقتصادی بهین آوا با ارائه خدمات مطلوب اما متوسط می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز شرکت های کوچک و بزرگ باشد. اگر خدمات این پلن برای‌تان مناسب است، تعرفه طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه ارائه شده است. پلن طراحی استاندارد نیز، خدماتی مناسب، با کیفیت بالا و نسبتا حرفه‌ای دارد که به شما اجازه می‌دهد تا پهنای باند نامحدودی را تجربه کنید و پاسخ گوی مخاطبان‌تان باشید. از سوی دیگر، خدمات در پلن ویژه ارائه می‌شوند که به راحتی اجازه دستیابی به بالاترین پهنای باند و ترافیک را فراهم می‌کنند. پشتیبانی 1 ساله و تکنولوژی‌های LiteSpeed، NVMe و G10 در این پلن استفاده شده است.

قیمت تعرفه طراحی سایت بهین آوا

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در بهین آوا

وب سایت‌های فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مزایای زیادی ایجاد می‌کنند. دنیای شگفت انگیز فروش اینترنتی به کمک این وب سایت‌ها بسیار نامحدود است. شما می‌توانید تجربیات ارزشمندی در این زمینه کسب کنید و فروش بسیار بالایی را داشته باشید. به همین دلیل تعرفه طراحی سایت در بهین آوا بسیار مناسب است؛ چرا که هدف ما استفاده از خدمات با بالاترین کیفیت و کم‌ترین هزینه برای تمامی کسب و کارها است. پلن طراحی اقتصادی به دلیل وجود متخصصین طراحی سایت به صورت ثابت در بهین آوا، با کم‌ترین هزینه ارائه می‌شود و خدمات مطلوبی را ارائه می‌کند. پلن طراحی استاندارد یک حد متوسط برای این خدمات درنظر می‌گیرد و اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن در حوزه فروش اینترنتی فعالیت کنید. تعرفه طراحی سایت به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است. پلن طراحی ویژه برای وب سایت‌های فروشگاهی به شما اجازه می‌دهد وب سایتی با بالاترین خدمات داشته باشید و تمام نیازهایی که در حوزه فروش احساس می‌کنید، به بهترین شکل ممکن پاسخ دهید. پهنای باند نامحدود، هاست پر سرعت و طراحی قالب یونیک و خدمات این‌چنینی در سطحی بالا از جمله عللی است که موجب افزایش تعرفه طراحی سایت می‌شود.

قیمت تعرفه طراحی سایت بهین آوا

تعرفه طراحی سایت خاص منطوره در بهین آوا

این روزها که استفاده از سایت در تمام مشاغل رایج شده است، بهین آوا خدماتی حرفه‌ای برای وب سایت‌های خاص ارائه می‌کند. مثلا اگر علاقه‌مند به داشتن وب سایت در حوزه مجله زیبایی باشید، می‌توانید مثل سایت زیبامون اقدام به طراحی کنید و سایتی کاربردی، پرمخاطب و پر درآمد داشته باشید. پلن طراحی سایت پزشکی در بهین آوا، به منظور طراحی وب سایت برای کسب و کارهای مرتبط با پزشکی ارائه شده است و خدماتی متناسب با درخواست و نیاز پزشکان ارائه می‌کند. تعرفه طراحی سایت پزشکی به نسبت خدمات آن بسیار مناسب است. وب سایت خوب میشی توسط بهین آوا طراحی و پیاده سازی شده است و می‌تواند به عنوان یک رسانه در این زمینه فعالیت کند. پلن طراحی خبری به شما اجازه می‌دهد تا یک سایت حرفه‌ای در زمینه خبر و اطلاع رسانی داشته باشید. وب سایت زیبامون، تشریفینو و بساز و بچین دقیقا با همین سبک طراحی و پیاده سازی شده‌اند. تعرفه طراحی سایت خبری بسیار مناسب است. پلن طراحی منو رستوران نیز، به منظور پاسخگویی به نیاز رستوران‌ها و کافه‌ها ارائه می‌شود. شما برای استفاده از خدماتی کاربردی مثل طراحی و بارگزاری با QR کد و استفاده از پهنای باند و ترافیک نامحدود، تعرفه طراحی سایت را پرداخت می‌کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *