طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا برنامه نویسی ؟


از زمانی که داشتن یک وب سایت برای کسب و کارها و اشخاص تبدیل به یک ضرورت شد، تلاش برای پیدا کردن به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین راه کسب درآمد آغاز شد. به همین دلیل بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا نسبت به ارزیابی کیفیت طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی اطلاعاتی را به دست آورند. معمولا طراحی سایت با کدنویسی زمان زیادی می‌طلبد و هزینه بسیار زیادی خواهد داشت! در حالی‌که روش‌های بهتری برای طراحی سایت با کم‌ترین زمان و هزینه ممکن وجود دارد که بهین آوا آن را برای‌تان شرح خواهد داد. آن‌چه در این مقاله می‌خوانید، برداشتی از تحقیقات و سال‌ها فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

اگر شما نیز کنجکاو هستید که بدانید بهترین روش طراحی سایت چیست و تفاوت‌ها یا مزایای طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی چه چیزی است، تا پایان همراه ما باشید.

مقایسه طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی

طراحی سایت و چالش‌های آن

لزوم داشتن یک وب سایت کاربردی برای معرفی کسب و کار، برندسازی شخصی یا سازمانی، فروش اینترنتی و هر کار دیگری، از ضروریاتی است که کمتر فردی این روزها آن را جدی نمی‌گیرد. دنیای کسب و کار تحولی عظیم پیدا کرده است و هر کسب و کاری که با تکنولوژی همگام نشود، شکست قطعی را تجربه می‌کند. این دایره رشد و ارتقا، حتی در سرنوشت کسب و کارهای غولی مثل کوداک نیز قابل مشاهده است. عدم همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا و عدم به روز رسانی خدمات موجب شد تا بزرگترین کسب و کار صنعت دیجیتال با شکست مواجه شود! قطعا کسب و کارهای کوچک، با شدت بیشتری در معرض آسیب این تغییرات هستند. لزوم هماهنگی میان اجزا مختلف، به روز رسانی، تحقیق در بازار کسب و کار، تبلیغات و برندسازی دیجیتال همگی از جمله اقدامات ضروری است که منجر به رشد کسب و کارتان خواهد شد. طراحی سایت نیز یکی از مهم‌ترین گام های این حوزه محسوب می‌شود. داشتن یک سایت کاربردی با هزینه مناسب بسیار اهمیت دارد. شما باید به عنوان فردی دست اندر کار، نسبت به این موضوع هوشیار باشید و رشد برند و کسب و کارتان را، به وسیله طراحی سایت مناسب رقم بزنید. انتخاب زبان برنامه نویسی، نوع و سبک سایت و کاربردی بودن آن از جمله چالش‌هایی است که مواجه خواهید شد.

طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی بهتر است؟

بهترین سایت کدام است؟

زمانی می‌توان گفت که بهترین سایت کدام است، که همه چیز برای شما به بهترین شکل ممکن روشن شده باشد. هر کسب و کار و هر شخص، برای داشتن وب سایت اهداف و انتظارات خاص خود را دارد. عده‌ای از افراد علاقه‌مند به داشتن یک سایت ساده جهت ارائه اطلاعات هستند وعده‌ای دیگر، علاقه‌مند به وب سایت با جزییات زیاد و امکان فروش آنلاین هستند! همین تفاوت‌ها تعیین می‌کند که بهترین گزینه برای هر فرد چه چیزی است؟ معمولا بهترین سایت دارای ویژگی‌های مشخصی است.

  • سرعت لود بالا
  • بهینه بودن کدنویسی
  • امکان توسعه و تغییرات
  • طراحی و اجرا در زمان کوتاه
  • امکان انتقال اطلاعات به متخصصین بعدی
  • رابط کاربری مناسب
  • طراحی ریسپانسیو و مویابل فرندلی
  • امکان چند زبانه سازی
  • امکان افزودن پلاگین
  • سئو فنی مناسب

این موارد از جمله پارامترهای تعیین کننده یک سایت خوب برای شما است. انتخاب بین وردپرس یا برنامه نویسی نیز، باتوجه به مزایا و معایب هر کدام امکان‌پذیر است.

جدیدترین روش طراحی سایت با وردپرس

مزایای وب‌سایت وردپرس چیست؟

زمانی که قصد دارید یک وب سایت کاربردی طراحی و پیاده سازی کنید، باید بدانید که مزایای استفاده از سرویس‌های مختلف چیست و انتخاب شما تا چه اندازه انتخاب برنده‌ای است. مزایای وب سایت ورد پرس بسیار گسترده است. از دید صاحب‌نظران این حوزه می‌توان گفت که وردپرس تحولی عظیم در دنیای وب ایجاد کرده است و رشد و پیشرفت آن بسیار چشم گیر است. با شناخت مزایای هر روش می‌توانید به بهترین شکل نسبت به انتخاب هوشمندانه اقدام کنید و دید مطلوبی نسبت به آن داشته باشید.

1- هزینه پایین طراحی سایت

یکی از مزایای اساسی طراحی سایت با وردپرس، همین پایین بودن هزینه طراحی و پیاده سازی آن است. بهین آوا با دارا بودن افراد متخصص و برنامه نویسان حرفه‌ای امکان طراحی سایت وردپرس یا برنامه نویسی را دارا است، اما توصیه اصلی پکیج‌های طراحی سایت، استفاده از وردپرس است. کیفیت طراحی و پیاده سازی حرفه‌ای در وردپرس به گونه‌ای است که می‌توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید. هزینه پایین طراحی سایت به افراد اجازه می‌دهد تا حتی برای کسب و کارهای خانگی و برندهای کوچک یا فروشگاه‌های اینستاگرامی، اقدام به طراحی سایت کنند و گسترش کسب و کارشان را رقم بزنند.

2- طراحی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

سیستم‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس که به CMS نیز شناخته می‌شوند، با دارا بودن پکیج‌های برنامه نویسی درونی و پلاگین‌های حرفه‌ای، فکر تمام نیازهای احتمالی کاربر را کرده‌اند. به همین دلیل تنها با طراحی قالب مناسب و نصب پلاگین‌های باکیفیت و تنظیم آن‌ها می‌توان از وب سایت استفاده کرد و جزییات مورد نظر کارفرما را اجرایی نمود. طراحی سایت ورد پرس در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود و شما می‌توانید در طول مدت زمان دو روز، وب سایت کاربردی و مطلوبی را داشته باشید و از آن لذت ببرید. روند طراحی سایت در بهین آوا نیز به صورت یک هفته‌ای انجام می‌شود و متناسب با پکیج‌های گوناگون طراحی سایت، این زمان می‌تواند کم‌تر یا بیشتر شود.

جدیدترین روش طراحی سایت با برنامه نویسی

3- کدنویسی نوین با تکنولوژی روز

زبان برنامه نویسی در وردپرس بر پایه PHP است. امکان اعمال تغییرات در کدنویسی با دانش بالای PHP به راحتی امکان پذیر است. اگر شما نیز دغدغه طراحی سایت و گسترش آن را دارید، ورد پرس با امکانات مطلوبی که  در حوزه برنامه نویسی دارد، به گسترش دهندگان وب اجازه می‌دهد تا مطابق با نیاز کاربر و کارفرما، اقدام به اعمال تغییرات کنند و کد نویسی را مطابق با نیازشان تغییر دهند. این خدمات موجب می‌شود تا وب سایت‌ها متفاوت از یکدیگر و با جدیدترین تکنیک‌های برنامه نویسی ارائه شوند.

4- امکان بهینه‌سازی کد نویسی

هرچند ساختار اصلی وردپرس به گونه‌ای است که تمام کدها برای موتورهای جستجو بهینه  شده‌اند؛ اما استفاده از پلاگین های مختلف و اعمال تغییرات در بدنه اصلی ورد پرس موجب می‌شود تا ساختار بهینه آن دچار مشکل شود. پس از این اتفاق معمولا شاهد افت رتبه سئو، عدم ایندکس شدن صفحات وب سایت و موارد این‌چنینی هستیم. اما ورد پرس امکان تغییر و بهینه سازی کدنویسی را فراهم کرده است. هرچند برای این کار باید تخصص کافی داشته باشید اما متخصصین ما در این حوزه، به شکلی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند تا روند سئو و رشد سایت را تغییر دهند. موتورهای جستجوی حرفه‌ای مثل گوگل، ارزش زیادی برای وب سایت‌هایی که دارای کدنویسی بهینه هستند، قائل‌اند. به همین دلیل می‌توانید در این راستا با متخصصین بهین آوا مشورت کنید و از خدمات عالی مجموعه استفاده کنید.

5- قالب‌های رایگان و فارسی شده

یکی از مزایای استفاده از وردپرس، دارا بودن قالب‌های گوناگون است. این قالب‌ها به شما اجازه می‌دهد تا وب سایت‌های ساده و کاربردی داشته باشید. خصوصیات این قالب‌ها، تغییر راست چین و چپ چین در آن‌ها است. به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت در این زمینه اقدام کنید و بدون هرگونه نگرانی از ظاهر وب سایت فارسی، از قالب‌های رایگان و فارسی شده استفاده نمایید. خوشبختانه این قالب‌ها طراحی ریسپانسیو دارند و می‌توانند بر روی رتبه سئو شما اثرگذار باشند.

6- وردپرس دارای کدنویسی OpenSource

اگر بخواهیم یکی از وجه تمایزهای وردپرس یا برنامه نویسی را بیان کنیم، موضوع Open Source بودن وب سایت اهمیت فراوانی دارد. چرا که شما می‌توانید با خیالی آسوده از پشتیبانی گسترده علاقه‌مندان به وردپرس در سراسر جهان استفاده کنید. خدماتی که وردپرس با Open Source کردن این پلتفرم کاربردی ارائه می‌کند، حلال مشکلات بسیاری از وب مستران و توسعه دهندگان وب است. به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید در این زمینه رشد کنید و ایرادات، سوالات و مشاوره‌های گسترده‌ای با متخصصین از سراسر جهان داشته باشید. وجود فریوم‌های تخصصی وردپرس نیز، یکی از موهبت‌هایی است که موجب رشد افراد فعال در این زمینه شده است.

سایت با برنامه نویسی بهتر از وردپرس

7- قابلیت‌های بالای طراحی سایت

بسیاری از وب سایت‌های بزرگ در جهان امروز، با کمک وردپرس بنا شده‌اند. قابلیت‌های متعدد در ورد پرس موجب شده است تا حجم زیادی از افراد به سمت و سوی استفاده از خدمات وردپرس سرازیر شوند. قابلیت‌های وردپرس به کمک پلاگین‌های متعدد تاحدی زیاد است که نیازهای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را پاسخ می‌دهد. وجود پلاگین‌های مخصوص سئو موجب شده است تا افرادی که چندان اطلاعاتی در حوزه سئو ندارند، خطاهای موجود در محتوا را درک کرده و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند. همین موضوعات موجب می‌شود تا وردپرس تبدیل به یکی از غول‌های حوزه مدیریت محتوا و ساخت وب سایت شود.

8- سهولت نصب و راه‌اندازی

اگر بخواهید یک سایت ساده داشته باشید، حتی در صورتی که مبتدی بوده و اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید، باز هم می‌توانید از خدمات وردپرس استفاده کنید. وجود راهنماهای نوشتاری، تصویری و ویدئویی برای نصب و راه اندازی ورد پرس آن‌قدر زیاد است که قطعا استفاده از آن می‌تواند شما را برای داشتن یک سایت ساده یاری کند. همین موضوع موجب شده است تا میزان علاقه‌مندان به وردپرس نسبت به دروپال چندین و چند برابر باشد.

9- بروز رسانی سریع

از زمانی که یک سایت ورد پرسی را آغاز می‌کنید، با خیال آسوده می‌توانید جدیدترین انواع بروز رسانی را دریافت کنید و نسبت به نصب آن اقدامات لازم را انجام دهید. Update کردن مکرر ورد پرس موجب می‌شود تا ریسک نفوذ هکرها کاهش یابد، کدنویسی بهینه شده و همچنین امکانات جدیدی به سایت اضافه شود که سرعت لود بالا و ریسپانسیو بودن صفحات به بهترین شکل اجرایی شود. بروز رسانی‌ها به دلیل وجود تیم پشتیبانی قوی در پس این پلتفرم حرفه‌ای است که موجب می‌شود انتخاب بین وردپرس یا برنامه نویسی، با جدیت وردپرس انتخاب شود.

سایت با وردپرس بهتر از برنامه نویسی

10- امنیت بالا

به روز رسانی‌های مکرر وردپرس موجب می‌شود تا امنیت بالایی در آن حاکم باشد. پیدا کردن راه‌های نفوذ و تغییر استراتژی کد نویسی توسط متخصصین این حوزه به گونه‌ای است که شانس هک شدن سایت و نفوذ به آن در کم‌ترین میزان خود باشد. به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت برای اطلاعات‌تان برنامه ریزی کنید و سایتی حرفه‌ای با کاربرد بالا بسازید.

11- توسعه کم هزینه

یکی از مشکلاتی که بسیاری از وب سایت‌ها پس از طراحی و راه اندازی تجربه می‌کنند، مشکل توسعه و گسترش در حوزه وب است. به این ترتیب که پس از مدتی نیاز به اعمال تغییرات در صفحات مختلف وب سایت، تغییر در قالب اصلی و فرم‌ها احساس می‌شود. متاسفانه انجام این تغییرات در کدنویسی وب سایت بسیار پیچیده و پرهزینه است. اما این اقدامات در پلتفرم وردپرس با کم‌ترین هزینه ممکن صورت می‌گیرد و معمولا متخصصین این حوزه به خوبی با جزییات وب سایت ارتباط برقرار می‌کنند. درحالی‌که چنین اقدامی در سایت‌هایی که برنامه نویسی شده‌اند، بسیار پیچیده، مبهم و نیازمند صرف هزینه بالا و زمان بسیار زیادی است

ارزان ترین روش طراحی سایت با وردپرس

معایب وردپرس چیست؟

قطعا هر روش طراحی سایت، اگر به شکل کاربردی مورد استفاده قرار گیرد می‌توانید معایبی در آن مشاهده کنید که در کنار مزایا ساختار منسجمی از طراحی وب را نشان می‌دهد. وردپرس نیز مثل هر روش دیگر طراحی وب، دارای مزایا و معایب خاصی است که با درک آن می‌توانید آگاهانه تصمیم گیری کنید. تنها ایرادی که می‌توان نسبت به وردپرس بررسی کرد، موضوع امنیت و نفوذ پذیری آن است. درصورتی که وب سایت شما توسط تیم متخصص و حرفه‌ای طراحی نشده باشد و بهینه سازی کدها، به روز رسانی پلتفرم و پلاگین‌ها در کنار تامین امنیت کامل انجام نشود، ریسک ایجاد نفوذ در سایت افزایش می‌یابد. درواقع همان مزیت Open Source بودن وب سایت، تبدیل به یک عیب بزرگ و خطرناک می‌شود. برای پیشگیری از وقوع چنین رویدادی، بهترین کار کمک گرفتن از تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه برنامه نویسی وب و طراحی سایت با ورد پرس است. به این ترتیب هیچ نگرانی از رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی نخواهید داشت.

ساده ترین روش طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت با برنامه‌نویسی وب

برای بررسی و مقایسه طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی، بهتر است مزایا و معایب هرکدام را جداگانه بررسی کنید. مزایای طراحی سایت با برنامه نویسی بسیار متغیر است. چرا که تیم‌های تخصصی متفاوتی با میزان تجربیات مختلف بر روی پروژه‌ها کار می‌کنند و نمی‌توان به طور دقیق ارزیابی مشخصی در خصوص آن‌ها داشت. مثلا عملکرد یک تیم برای طراحی سایت با برنامه نویسی بسیار قوی و غیرقابل نفوذ است، در حالی‌که طراحی سایت با برنامه نویسی توسط یک تیم دیگر، پر از باگ‌های امنیتی و ریسک بالای نفوذ! به همین دلیل مزایایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، تنها در شرایطی است که طراحان وب سایت شما بالاترین سطح تخصص و تجربه را دارا باشند.

1- انعطاف پذیری بالا در طراحی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت با برنامه نویسی، قابلیت انعطاف پذیری بالایی است که در اختیار شما قرار داده می‌شود. درواقع، شما مجبور نیستید از یک پلاگین مشخص استفاده کنید و روند آنالیز سیستم تحمیلی را بپذیرید. درحالی که طراحی وب سایت با کمک برنامه نویسی به شما اجازه می‌دهد روند سیستمی خودتان را داشته باشید و مطابق با همان نیاز های اولیه، طراحی رقم می‌خورد. همین انعطاف پذیری بالا موجب شده است تا بسیاری از استارت آپ‌هایی که عملکرد متفاوتی دارند و خدمات وب سایت آن‌‌ها کاملا یونیک است، تمایل زیادی به استفاده از برنامه نویسی وب برای طراحی سایت داشته باشند و این سبک طراحی سایت را کاربردی‌تر بدانند.

2- امکان آنالیز دقیق سیستم و برنامه‌نویسی

زمانی که قصد شما طراحی نرم افزار، اپلیکیشن یا وب سایت باشد، حتما نیاز دارید تا نسبت به آنالیز دقیق سیستم مدنظرتان اقدام کنید. برای مثال، باید بدانید که فرم‌های مورد نیاز در کسب و کار شما چیست؟ کاربر به چند دسته تقسیم می‌شود؟ سطح دسترسی کاربران چگونه است؟ آیا امکانات سایت برای عده‌ای شامل هزینه است؟ آیا دسترسی به برخی فرم‌ها متناسب با کاربران انجام می‌شود؟ چه فیلدهایی در هر فرم نیاز دارید ومحتوای هرکدام چه چیزی است؟ با تعیین تمام این جزییات و آنالیز دقیق سیستمی می‌توانید خیلی راحتی اقدام به برنامه نویسی متناسب با نیاز و آنالیز سیستم کنید. معمولا خروجی چنین فرآیندی، ایجاد وب سایتی کاربردی است که می‌تواند ساعت‌ها کار اداری و فعالیت تیم یا نفرات شما را کاهش دهد.

طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی

3- توسعه و گسترش بی انتها

یکی از امکاناتی که می‌توانید با طراحی سایت به وسیله برنامه نویسی تجربه کنید، توسعه و گسترش بی انتها است. شما هیچ محدودیتی در گسترش و ریدیزاین وب سایت ندارید. چرا که عملکرد هر فرم، صفحه و پایگاه داده مشخص شده است و برای طراحی دوباره یا گسترش هر بخش از وب سایت، تنها نیاز به تیم تخصصی در زمینه برنامه نویسی دارید که از عملکرد اولیه سایت مطلع باشند. هرچند چنین اقدامی بسیار پیچیده است و شما باید حتما روند طراحی سایت از دید فنی را در اختیار داشته باشید یا گسترش وب سایت را، به متخصصین قبلی بسپارید. اما در هر حال می‌توانید خیلی راحت برای توسعه و گسترش وب سایت‌تان اقدام کنید و رشد کسب و کارتان را در این زمینه نیز نشان دهید.

4- طراحی یونیک و خاص

در پروسه برنامه نویسی برای طراحی یک سایت کاربردی، همه چیز به شکلی یونیک و خاص انجام می‌شود. درواقع، شما با شرایطی مواجه هستید که دست‌تان برای انجام هر کاری باز است و می‌توانید خیلی راحت، تمام ایده‌های‌ خود و کسب و کارتان را، در قالب یا چارچوب‌های برنامه نویسی پیاده سازی کنید. به این ترتیب وب سایت شما چیزی متمایز از سایر وب سایت‌ها خواهد بود و هیچ المان مشترک یا کپی شده‌ای وجود ندارد. روند ثبت فرم‌ها، لود صفحات و سئو سایت به شکلی حرفه‌ای و یونیک انجام می‌شود.

5- رابط کاربری حرفه‌ای

اگر متوجه ضرورت ایجاد تجربه کاربری موفق شده باشید، قطعا می‌دانید که طراحی سایت با کدنویسی چه مزیتی در این زمینه دارد. زمانی که دست طراح و گرافیسک برای اجرایی کردن ایده‌ها مطابق با شناخت بازار کسب و کار باز باشد، شاهد خلق رابط کاربری حرفه‌ای و موفقی خواهید بود. رابط کاربری وب سایت، حرف اول را می‌زند و می‌تواند اثرات شگفت انگیزی در سئو سایت داشته باشد. به همین دلیل لازم است تا نسبت به ایجاد رابط کاربری حرفه‌ای اقدام کنید. در این راستا، شناخت کاربر، نیاز آن‌ها، بررسی سن و سال و جزییات این‌چنینی کمک می‌کند تا رابط کاربری حرفه‌ای در وب سایت‌تان بسازید. موتورهای جستجو با مشاهده میزان موفقیت رابط کاربری شما و حضور کاربران، امتیازان ویژه‌ای را برای‌تان درنظر می‌گیرند و الگوریتم‌هایی مثل گوگل دنس را برای‌تان فعال می‌کنند تا رشد خوبی را شاهد باشید.

وردپرس یا برنامه نویسی

معایب طراحی سایت با برنامه‌نویسی

اگر قصد دارید طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی را مقایسه کنید، دانستن معایب این راه‌کار به شما کمک می‌کند تا دید مشخصی در خصوص آن پیدا کنید و محو تبلیغات و گفته‌های دیگران نشوید. معایب طراحی سایت با برنامه نویسی، شامل هزینه بسیار زیاد آن است. درواقع، شما باید هزینه بسیار زیادی برای کدنویسی وب سایت اختصاص دهید تا نتیجه خوبی از آن مشاهده کنید. زمان بر بودن کدنویسی و طراحی وب سایت با برنامه نویسی به شدت در کسب و کار شما تاثیرگذار است. شما باید بدانید که این روند می‌تواند هفته‌ها و ماه‌ها زمان نیاز داشته باشد و پروسه جدی برای نیاز سنجی، تحلیل اولیه، طراحی ابتدایی و نهایی صرف شود. از سوی دیگر، عیب یابی وب سایت‌هایی که با برنامه نویسی ران می‌شوند، بسیار پیچیده و زمان‌بر است. در حدی که ممکن است ماه‌ها پس از راه‌اندازی سایت متوجه برخی مشکلات موجود در آن شوید و نیاز به تغییرات پیدا کنید. گاهی نیز، عدم تامین امنیت کافی و کدنویسی اصولی می‌تواند زمینه ساز نفوذ و هک اطلاعات را فراهم کند. به این ترتیب تمام دیتای مشتریان یا کاربران سایت شما ازدست خواهد رفت و شخصا مسئول این رویداد خواهید بود! به همین دلیل توصیه می‌شود که انجام طراحی سایت با کدنویسی را، به افراد متخصص و تیم‌های مسئولیت پذیر بسپارید تا عواقب هرگونه کم و کاستی متوجه آن‌ها باشد.

طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی

طراحی سایت با وردپرس یا برنامه‌نویسی!

اگر به دنبال مقایسه طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی هستید، بهتر است بدانید که هر کدام از این روش‌ها برای عده‌ای می‌تواند بسیار کاربردی و برای عده‌ای دیگر، انتخاب اشتباه باشد! به همین دلیل هر شخص متناسب با نیازهای خود و کسب و کارش می‌تواند تصمیم گیری کند که وردپرس یا برنامه نویسی، کدام انتخاب بهتری است؟ معمولا درک مزایا و معایبی که برای هرکدام از این روش‌ها در بالا اشاره شد، می‌تواند به بهترین شکل راهنمای شما در این انتخاب باشد. وردپرس یا برنامه نویسی هر کدام بهترین انتخاب برای افرادی است که به تمام ابعاد ماجرا اشراف دارند و مسئولیت طراحی وب سایت را، به تیم‌های تخصصی و مجرب مثل بهین آوا می‌سپارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *