طراحی سایت چقدر زمان می برد ؟


زمانی که شخصی به ضرورت داشتن وب سایت پی می‌برد، اولین اقدام پیدا کردن شرکت مطمئن و متعهدی است که در زمینه طراحی وب سایت تخصص داشته باشد. معمولا ابتدایی‌ترین سوالی که از کارشناسان این حوزه پرسیده می‌شود، زمان طراحی سایت است. این زمان معمولا برای سفارش دهنده سایت اهمیت زیادی دارد. چرا که تعیین کننده برنامه ریزی‌های بعدی برای دست یافتن به صدها امکاناتی است که پس از راه اندازی وب سایت ایجاد می‌گردد. دانشتن این که طراحی یک سایت چقدر طول میکشد، به شما کمک می‌کند تا پیش‌بینی دقیقی از رویدادهای آینده داشته باشید و برای کسب و کارتان برنامه ریزی کنید. معمولا این زمان در عقد قرارداد تعیین می‌شود و طراح وب موظف است تا وب سایت‌تان را در تاریخ مقرر شده تحویل دهد.

جزییات این زمان در ادامه بررسی می‌شود.

پس اگر مایل هستید در این خصوص اطلاعاتی کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

بهترین و سریع ترین روش طراحی سایت

طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟

حتما برای شما هم اهمیت زیادی دارد که بدانید طراحی سایت چقدر زمان می برد! در پروسه طراحی وب سایت، بنابر روش طراحی، تخصص و تجربه تیم طراحی، زود رساندن اطلاعات مورد نیاز تیم طراحی و همچنین انجام روتین تمام مراحل طراحی وب سایت، می‌توان تخمین زد که این پروسه چند روز یا چند هفته زمان می‌برد. معمولا وب سایت‌های حرفه‌ای حداقل به 1 هفته زمان احتیاج دارند تا در تمام مراحل طراحی و پیاده سازی به بهترین شکل پیشرفت کنند. وب سایت‌های حرفه‌ای که به کمک زبان‌های برنامه نویسی راه اندازی می‌شوند، مدت زمان بیشتری را برای طراحی و اجرا می‌گذرانند. به همین دلیل پاسخ به سوال رایج طراحی سایت چقدر زمان می برد؛ کاملا وابسته به همین جزییات است.

جدیدترین و‌ سریع ترین روش طراحی سایت

ابتدا با پروسه طراحی سایت آشنا شوید

شاید از نظر شما، طراحی سایت یک پروسه روتین و مشخص باشد. اما در واقعیت ماجرا چنین نیست. همیشه در پس طراحی و پیاده سازی نرم افزارها و وب سایت‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها تلاش وجود دارد که در نتیجه آ‌ن‌ها می‌توانید محصول نهایی یعنی همان وب سایت یا نرم افزار را مشاهده کنید. زمان طراحی سایت هرچه کوتاه‌تر باشد، کارفرما رضایت بالاتری خواهد داشت، اما در این میان کیفیت ماجرا را باید بدانید. طراحی یک سایت کاملا وابسته به پیچیدگی پروسه ای است که طی می‌شود. به همین دلیل رایج‌ترین مراحل طراحی سایت را در ادامه بررسی می‌کنیم تا جزییات بیشتری در این خصوص بدانید.

1- تحقیق و بررسی

ابتدایی‌ترین پروسه طراحی وب سایت را می‌توان تحقیق و بررسی دانست. در این مرحله تحقیقات گسترده‌ای در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت صورت می‌پذیرد. نوع سایت، زبان برنامه نویسی آن، نیازها و تمام جزییات آن اهمیت زیادی دارد. شما باید حتما در این زمینه تحقیق کنید تا حتی نوع زبان برنامه نویسی طراحی سایت را انتخاب کنید. تحقیق و بررسی باید با حضور فردی متخصص و مطلع انجام شود. به همین دلیل باید حتما تحقیقات‌تان را کامل کنید. معمولا افرادی که قصد طراحی سایت دارند، با کمک فردی متخصص پروسه تحقیقات را تکمیل می‌کنند. یادتان باشد که این فرد باید حتما میاندار باشد و وابستگی یا منفعتی از هیچ طریق نداشته باشد. چرا که اظهار نظر جانبدارانه می‌تواند همه چیز را دچار مشکل کند و انتخاب اولیه شما را با شکست مواجه کند. به همین دلیل لازم است تا خودتان شخصا در این موضوع تصمیم گیری کنید. راه دیگری که در این خصوص دارید، پرس و جو جزییات از کارشناسان مختلف این حوزه است. در نهایت این شما هستید که نظر کارشناسان مختلف را کنارهم قرار خواهید داد و تصمیم نهایی را می‌گیرید. توجه به این موضوع می‌تواند اصلی‌ترین تصمیم‌تان در این زمینه باشد.

2- نیازسنجی دقیق

وقتی صحبت از طراحی سایت یا نرم افزار به میان می‌آید، لازم است تا نیازسنجی دقیقی انجام دهید و بدانید یک سایت حرفه‌ای چطور طراحی و پیاده سازی می‌شود! آیا پاسخگوی نیازهای شما هست؟ چه نیازهایی برای شما ضروری است؟ آیا نیازهایی در سال‌های آینده ایجاد خواهد شد؟ با بررسی پاسخ این سوالات می‌توانید به خوبی نیازسنجی انجام دهید. این نیازسنجی همه چیز را برای‌تان تعیین می‌کند. متخصصین حوزه طراحی سایت، اگر اشراف کلی و عمیقی در این زمینه داشته باشند، برای نیازسنجی حتما از شما اطلاعات کافی دریافت می‌کنند. این پروسه معمولا با ایجاد آگاهی و دید کافی رقم می‌خورد. متخصصین باید حتما از طریق فرم‌های مختلف نیازسنجی را انجام دهند و آن‌ها را مکتوب در پرونده طراحی سایت‌تان نگهداری کنند تا در مواقع لزوم به آن دسترسی پیدا کنند. براساس اطلاعات به دست آمده در مرحله نیازسنجی، معمولا مراحل بعدی رقم می‌خورد و جزییات ماجرا به بهترین شکل دنبال می‌شود. خوشبختانه بهین آوا با اشراف کامل در حوزه دیجیتال مارکتینگ، مرحله نیازسنجی را مطابق با آخرین استانداردهای روز در حوزه برنامه نویسی انجام می‌دهد. به همین دلیل کیفیت محصول خروجی وب سایت، بسیار شگفت انگیز است.

3- انتخاب سبک طراحی وب‌سایت

این شما هستید که به عنوان کارفرما با شخصی که علاقه‌مند به طراحی وب سایت است، تصمیم می‌گیرید تا نوع و سبک وب سایت را انتخاب کنید. برای مثال، اگر بخواهید سریع ترین روش طراحی سایت را پیاده سازی کنید، یک نقشه راه مشخص را دنبال خواهید کرد. همچنین اگر طرفدار وب سایت با کدنویسی صفر تا صدی باشید، بدیهی است که نیازمند کشف اطلاعات در این زمینه خواهید بود تا مزایا و معایب آن را ره طور کامل درک کنید. سریع ترین روش طراحی سایت، روشی است که تیم بهین آوا بر روی آن کار می‌کند. استفاده بهینه از زمان و طراحی و پیاده سازی وب سایت با بهترین اصول طراحی اما در کم‌ترین زمان، موضوع مهم و ویژه‌ای است که باید در خصوص آن بدانید. به همین دلیل متخصصین بهین آوا در پاسخ به سوال طراحی یک سایت چقدر طول می‌کشد، پاسخ‌های دقیق و مشخصی دارند که می‌توانید بر روی آن حساب کنید. برنامه نویسی صفر تا صدی وب سایت نیز، یکی از گزینه‌های در اختیار است. اما باید بدانید که این موضوع نیز، کاملا وابسته به تخصص، تجربه، تعداد برنامه نویسان و متخصصین این حوزه است. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی نمی‌توان زمان دقیقی را برای طراحی سایت توسط تیم‌های مختلف ارزیابی و اعلام کرد.

آسان ترین سریع ترین روش طراحی سایت

4- عقد قرارداد و شروع کار

در مرحله عقد قرارداد، معمولا تمام جزییات در خصوص وب سایت مشخص می‌شود. در همه چیز براساس نیاز کارفرما و سطح خدمات دهی شرکت، تعیین می‌شود که مفاد قرارداد چیست. اگر تعهد طراح وب سایت به سریع ترین روش طراحی سایت باشد، باید حتما زمان عقد قرارداد، زمان شروع کار و زمان تحویل تمام و کمال سایت در قرارداد ذکر شود. از سوی دیگر، باید حتما در خصوص جزییاتی که احتمال دارد تا زمان تحویل سایت را با تاخیر مواجه کند، در همین قرارداد صحبت شود. حتی مواردی مثل جریمه دیرکرد تحویل و موارد این‌چنینی نیز ذکر می‌شود. پس حتما در زمینه عقد قرارداد با جدیت و دقت کافی اقدام کنید. یادتان باشد که نوشتن جزییاتی مثل زمان تحویل مشخصات و اطلاعات مربوط به سایت، زمان طراحی اولیه، ثانویه و تحویل کل وب سایت طراحی شده به مشتری، در قرارداد نوشته شود.

5- تعیین مبلغ دیر کرد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمان عقد قرارداد باید به آن توجه کنید، تعیین جریمه دیرکرد تحویل وب سایت است. به این شکل که هر دو طرف قرارداد موظف به ارائه اطلاعات مورد نیاز، در زمان مقرر هستند. تعیین مبلغ دیرکرد براساس درصدی از کل مبلغ قرارداد یا مبلغی به ازای هر روز دیکرد تعیین می‌شود. یادتان باشد که اضافه کردن بندی در خصوص عدم تحویل وب سایت تا تاریخ X که منجر به فسخ قرارداد شود نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. به این ترتیب اگر شرکت مدنظرتان تحت هیچ شرایطی تا یک تاریخ مشخص پروژه شما را تحویل نداده باشد، می‌توانید اقدامات قانونی انجام دهید. هرچند همه این دردسرها برای زمانی است که شرکت متخصص و باتجربه‌ای برای طراحی وب سایت انتخاب نکرده باشید. شرکت بهین آوا به بهترین شکل ممکن می‌توانند در این راستا همراه شما باشد و در مدت زمان مقرر و تعیین شده در قرارداد اقدام به تحویل تمام و کمال وب سایت کند.

6- ارائه اطلاعات مورد نیاز

طرف دوم قرارداد یا همان مشتری، موظف است تا بعد از عقد قرارداد، اطلاعات مدنظر تیم طراحی وب سایت را ارائه کند. این اطلاعات شامل شعار سازمانی، چارچوب‌های برندینگ، جزییات منوها، ویژگی‌ صفحات، اطلاعات هر وب سایت است. به همین دلیل باید حتما تمام جزییات مدنظر سایت ارائه شود. اگر به هر دلیلی در ارائه این اطلاعات تاخیری صورت پذیرد، مسئولیت دیرکرد زمان طراحی سایت با طرف دوم یا همان مشتری است.

7- تست و بررسی وب‌سایت

وقتی زمان طراحی سایت به اتمام رسد، نوبت به مرحله تست و بررسی آن است. متخصصین طراحی وب تلاش می‌کنند تا همه چیز را در زمان مقرر و مشخص تحویل دهند. پس از این زمان، باید حتما مرحله تست و بررسی را طی کنید. هرچند در بهین آوا متخصصین به بهترین شکل ممکن تلاش می‌کنند تا هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و سایت به شکلی تمام و کمال آماده تحویل شد، اما به هر حال بررسی بخش‌های مختلف سایت و کارکرد آن ضروری است. برای این مرحله از تست و بررسی، لازم است تا حتما با دقت زیاد و استفاده از چک لیست اقدامات را انجام دهید. به همین ترتیب هر صفحه یا فرم وب سایت که دچار مشکل باشد، در این چک لیست درج می‌شود. متخصصین طراحی وب، در زمان پشتیبانی وظیفه دارند تا کلیه اطلاعات درج شده در این چک لیست را برطرف کنند. به همین دلیل زمان پشتیبانی اهمیت ویژه‌ای دارد. هرگونه اقدام این‌چنینی، اگر در راستای مفاد قرارداد و تمام نیازسنجی‌های اولیه آن باشد، بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود. درحالی که تغییرات وب سایت، قطعا نیازمند پرداخت هزینه‌ای مجزا است.

سریع ترین روش طراحی سایت در ایران

تاثیر زمان طراحی سایت بر هزینه آن

زمانی که قصد دارید برای طراحی سایت اقدام کنید، قطعا تحقیقات‌تان در خصوص پیدا کردن سریع ترین روش طراحی سایت و مدت زمان طراحی و پیاده سازی سایت ادامه دارد. جالب است بدانید که مدت زمان تحویل سایت، یکی از عوامل اثرگذار در هزینه نهایی آن است. مثلا، اگر بخواهید برای طراحی وب سایت حرفه‌ای اقدام کنید، هزینه تمام شده آن مبلغی است که مجموع خدمات، امکانات، پشتیبانی و زمان تحویل سایت مشخص می‌کند. اگر به هر دلیل نیازمند تحویل سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید، قطعا لازم است تا هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید. چرا که تیم طراحی و پیاده سازی وب سایت برای تحویل سایت در مدت زمان مشخص، باید برنامه ریزی فشرده‌ای داشته باشند و زمان طولانی تری فعالیت کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا هزینه تمام شده نهایی سایت افزایش پیدا کند.

سریع ترین روش طراحی سایت در تهران

تاثیر سبک برنامه‌نویسی سایت بر هزینه آن

اگر بخواهید یک سایت کاربردی خوب طراحی کنید، قطعا لازم است تا نوع پیاده سازی آن را مشخص کنید. شناخت انواع مختلف وب سایت به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه‌تر عمل کنید و وب سایتی متناسب با نیازتان سفارش دهید.

  1. وب سایت با برنامه نویسی: برخی وب سایت‌ها با کمک برنامه نویسی صفر تا صدی طراحی و پیاده سازی می‌شوند. برای مثال، استفاده از برنامه نویسی وب با زبان‌هایی مثل PHP، net، C#، HTML و زبان‌هایی از این قبیل، به طراحان اجازه می‌دهد که نیازهای مشتری را به شکلی یونیک طراحی و پیاده سازی کنند. هزینه این مدل وب سایت‌ها بسیار بالا است و حفظ کیفیت طراحی و پیاده سازی آن بسیار دشوار است. در این وب سایت‌ها، همه چیز باید با برنامه نویسی اتفاق افتد و برای هر فرم، المان و فرآیندی، نیاز به دنیایی صرف وقت و هزینه است. به همین دلیل نمی‌توان گفت که سریع ترین روش طراحی سایت برنامه نویسی است!
  2. وب سایت با CMS: یکی از کاربردی‌ترین، ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع پیاده سازی سایت، استفاده از CMS است. با کمک CMS می‌توانید بدون نیاز به کدنویسی و صرف وقت‌ طولانی، یک وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاه آنلاین یا سایت مجله ای داشته باشید. سیستم‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس، به شما اجازه می‌دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، سایت‌تان را طراحی و پیاده سازی کنید. در این سایت‌ها صرفه‌ جویی در زمان به حداکثر خود می‌رسد و متخصصین می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن وب سایت‌تان را داشته باشید. شرکت بهین آوا با دارا بودن تیم تخصصی در حوزه طراحی وب، می‌تواند انواع مختلف وب سایت را به کمک وردپرس طراحی و پیاده سازی کند. پس بدیهی است که سریع ترین روش طراحی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوایی یا CMS است.

سریع ترین روش طراحی سایت وردپرس

تعهد تیم طراحی و اجرا سایت به زمان

اگر بخواهید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید، قطعا زمان طراحی سایت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. معمولا در مواقعی موضوع زمان مطرح می‌شود که به هر دلیلی نیازمند راه اندازی سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید. پس قطعا تعهد تیم طراحی و پیاده سازی وب سایت در بخش زمان تحویل، اهمیت ویژه‌ای دارد. حتی اگر تیم حرفه‌ای و مطلوبی اقدام به طراحی وب سایت شما کنند، اما تعهد کافی در زمان ارائه آن نداشته باشند، قطعا با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. زمان طراحی سایت می‌تواند قسمت مهمی از عقد قرارداد شمرده شود. یادتان باشد، اگر تمام این خدمات به خوبی انجام شود اما زمان تحویل سایت رعایت نگردد، قطعا مشکلات زیادی را تجربه می‌کنید. پس در این زمینه با جدیت عمل کنید و رزومه قبلی شرکت مدنظرتان را ارزیابی نمایید. در بهین آوا، به دلیل درک اهمیت برنامه ریزی و دیجیتال مارکتینگ، تیم طراحی و پیاده سازی وب سایت با دقتی بالا و خط قرمزی جدی، موضوع زمان طراحی سایت را دنبال می‌کند.سریع ترین روش طراحی سایت شرکتی

زمان طراحی سایت در بهین آواهمان‌طور که می‌دانید، متخصصین بهین آوا به عنوان پیشتازان عرصه دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بهترین کیفیت از خدمات را ارائه کنند. توجه به خط قرمز مهمی مثل زمان طراحی سایت یکی از بدیهیات هر پروژه برای تیم طراحی محسوب می‌شود. به همین دلیل برای تمام افرادی که دغدغه مندانه به دنبال پاسخ “طراحی بک سایت چقدر طول میکشد” هستند، یک اطمینان قوی وجود دارد که ناشی از تعهد متخصصین بهین آوا است. ما برای هر پکیج طراحی وب، مدت زمان مشخصی را تعیین کرده‌ایم که به آن متعهدانه عمل می‌کنیم.

    • پلن طراحی اقتصادی: اگر بخواهید با کم‌ترین هزینه ممکن طراحی وب سایت را انجام دهید، قطعا می‌توانید با کمک پکیج اقتصادی به هدف‌تان برسید. پلن اقتصادی بهین آوا به شما اطمینان می‌دهد تا بعد از عقد قرارداد و ارائه اطلاعات کافی، تنها 5 روز زمان احتیاج دارد تا وب سایت مدنظر شما را با بالاترین کیفیت ارائه کند. شاید نگران بخش تست و بررسی سایت باشید، اما خدمات پشتیبانی ما به بهترین شکل 3 ماه پس از تاریخ تحویل سایت نیز، ادامه پیدا می‌کند تا همه مشکلات وب سایت برطرف شده و شرایط برای استفاده از سایت با بهترین کیفیت فراهم گردد.
    • پلن طراحی استاندارد: در پلن استاندارد طراحی وب سایت بهین آوا، همه چیز پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر جلو می‌رود. به همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان کافی و استفاده از تمامی خدمات ارائه شده در این پکیج، بهترین سایت مدنظرتان را سفارش دهید. در پلن استاندارد، حدود 10 روز کاری زمان احتیاج است تا همه چیز اجرایی شده و وب سایت مورد نیازتان تحویل گردد. زمان پشتیبانی در این پلن، 6 ماه بعد از تحویل سایت است. پس با خیال آسوده می‌توانید همه چیز را تست و بررسی کنید تا ایرادات احتمالی را کشف کرده و برای رفع آن از تیم پشتیبانی درخواست کنید.
    • پلن طراحی ویژه: طراحی ویژه سایت در بهین آوا، بسیار حرفه‌ای و مطلوب است. تفاوتی ندارد که قصدتان طراحی وب سایت مجله، وب سایت خبری، وب سایت شرکتی یا شخصی باشد! به هر حال استفاده از پلن طراحی ویژه می‌تواند همه چیز را در اختیارتان قراردهد. مدت زمان ارائه این خدمات 15 روز کاری است. خدمات پشتیبانی نیز، 12 ماه بعد از تحویل سایت ادامه دارد که قطعا زمان مناسبی برای تست و بررسی تمام جزییات سایت محسوب می‌شود.

سریع ترین روش طراحی سایت فروشگاهی

سریع‌ترین روش طراحی سایت چیست؟

اگر بخواهید سریع ترین روش طراحی سایت را بشناسید، استفاده از سرویس‌های مدیریت محتوایی مثل جوملا و وردپرس بسیار شاخص هستند. سریع ترین روش طراحی سایت به دلیل ارائه خدمات ویژه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شود. به همین دلیل بسیاری از افراد طرفدار این مدل طراحی وب هستند! چرا که شانس رسیدن به وب سایتی کامل و درآمدزا، در این مدل طراحی بسیار بیشتر است.

سریع ترین روش طراحی سایت فروشگاهی

چه عواملی زمان طراحی سایت وردپرس را کوتاه می‌کند؟

در وب سایت‌های وردپرسی، شما شانس بالایی برای استفاده حداقلی زمان دارید. چرا که زمان طراحی سایت به گونه‌ای است که می‌توانید خیلی راحتی طبق برنامه ریزی شخصی به آن دست پیدا کنید. افزونه‌ های آماده وردپرسی، با دارا بودن کدنویسی حرفه‌ای و تخصصی به شما اجازه می‌دهند تا همه چیز را براساس نیازسنجی جلو ببرید. امنیت کافی در این سیستم‌ها بدون نیاز به کدنویسی و صرف زمان طولانی ممکن است. معمولا قالب وب سایت‌های وردپرسی به شکل آماده عرضه می‌شود. این موضوع مهم، بار کدنویسی را کاهش می‌دهد و زمان طراحی سایت بسیار کوتاه می‌شود. از سوی دیگر، زمان طراحی سایت کوتاه می‌شود چرا که طراحی و پیاده سازی سایت ریسپانسیو بدون طراحی پیچیده و صرف زمان امکان‌پذیر است. هرچند خدمات بهین آوا به گونه ای است که شانس طراحی اختصاصی قالب‌ها با ویژگی‌های گوناگون فراهم است. شما می‌توانید مطابق با ویژگی‌های برند و کسب و کارتان، سفارش طراحی دهید.

سریع ترین روش طراحی سایت فروشگاهی

آیا زمان طراحی سایت تنها مزیت وردپرس است؟

خیر! وب سایت وردپرسی مزایای گوناگونی دارد. به دلیل همین مزایای پیچیده، سایت‌های فروشگاهی زیادی پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند. جالب است بدانید که کسب و کارهای خانگی و کوچک نیز، به دلیل هزینه رقابتی و مقرون به صرفه‌ای که طراحی سایت وردپرسی دارد، شانس حضور در این بازار را خواهند داشت. این روزها آمار زیادی از کسب و کارهای اینستاگرامی و خانگی، با سفارش وب سایت به بهین آوا تجربه‌ای نوین در حوزه وب و بازاریابی دیجیتال دارند. زمان طراحی سایت تنها یکی از مزایای WordPress محسوب می‌شود.سریع ترین روش طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت در کوتاه‌ترین طمان ممکن با بهین آوا

جالب است بدانید که حضور نیروهای متخصص در تیم بهین آوا موجب شده است تا بدون هرگونه دردسر و مشکلی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای کاملا یکسان امکان داشتن یک سایت حرفه‌ای را داشته باشید. هزینه طراحی سایت با بهین آوا بسیار مطلوب است و سطح خدمات دهی در حرفه‌ای ترین حالت ممکن قرار دارد. این شرایط شانس جدیدی به کسب و کارها بخشیده‌ است تا دنیای وب را به کمک خدمات نوین بازاریابی دیجیتال تجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *