طراحی سایت چگونه انجام میشود؟


اگر شما نیز آشنایی کافی با روش‌های نوین طراحی وب سایت داشته باشید، قطعا می‌دانید که پیدا کردن یک روش مناسب برای ساخت سایت تا چه اندازه اهمیت ویژه‌ای دارد. شما باید بدانید که طراحی سایت چگونه انجام میشود! چه روشی برای طراحی سایت مناسب است؟ آیا وب سایت با روش خاصی می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد؟ قطعا دانستن چگونگی روش های طراحی سایت می‌تواند به شما کمک کند تا هوشمندانه دست به انتخاب بزنید و برای طراحی وب، به بهترین شکل ممکن عمل کنید. اطلاع از روش های انجام طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا خیلی تخصصی در این زمینه بدانید.

اگر شما نیز مایل هستید اطلاعاتی در خصوص روش های طراحی سایت کسب کنید و سوالاتی در ذهن‌‌تان است که طراحی سایت چگونه انجام میشود، تا پایان همراه ما باشید.

چرا باید وب‌سایت داشته باشید؟

داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است! در روزگاری که از طلوع آفتاب تا غروب آن تلفن همراه به دست دارید یا پشت لپ تاپ نشسته و تلاش می‌کنید تا نیازهای روزمره را، با روش‌های نوین پاسخ دهید، وب سایت می‌تواند از بدیهیات باشد. دیجیتال مارکتینگ، صنعت تبلیغات و رشد کسب و کارها به شدت با تغییرات فراوان مواجه شده است. این روزها هر شخصی تلاش می‌کند تا برای رشد کسب و کار برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشد و مسیر رشد را هوشمندانه طی کند. فروش آنلاین، کسب اطلاعات در حوزه‌های مختلف کاری، اطلاع رسانی، وفادارسازی مشتری و افزایش فروش یا دامنه ارائه خدمات، همگی از جمله موارد مهمی است که داشتن یک سایت حرفه‌ای را ضروری می‌کند. دنیای دیجیتال مارکتینگ به کمک شرکت‌های تخصصی مثل بهین آوا، تلاش می‌کنند تا شما برای رشد و پیشرفت وابسته به هیچ روش سنتی نباشید. پس بدیهی است که توجه به این حوزه‌ها و داشتن یک سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا دنیای جدیدی را تجربه کنید و سیر صعودی برای رشد داشته باشید.

طراحی سایت چگونه انجام میشود

آیا طراحی سایت روش‌های گوناگونی دارد؟

یکی از نکاتی که باید در خصوص وب سایت بدانید، تنوع بالایی است که در روش‌های اجرای آن وجود دارد. معمولا برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، طراحی و پیاده سازی وب سایت یکی از بخش‌های مهم این پروسه است. با بررسی جزییات این پروسه می‌توانید متوجه شوید که طراحی سایت با کدام روش برای‌تان اهمیت دارد؟ کدام روش مناسب‌تر است؟ درواقع، طراحی وب سایت براساس روش‌های مختلفی که قابلیت اجرایی دارد، به انواع مختلف تقسیم می‌شود.

روش های طراحی سایت چیست

1- طراحی سایت استاتیک

یکی از روش های طراحی سایت، نوع استاتیک آن است. در طراحی سایت استاتیک یا ثابت،  همه چیز در دسترس شما است و به شکلی ثابت ارائه می‌شود. درواقع، وب سایت هیچ گونه تعاملی با کاربر ندارد. به همین دلیل فعالیت بازدیدکنندگان وب سایت کاملا استاتیک انجام می‌شود و هیچ تغییری بنابر درخواست کاربر و پروسس آن در سایت انجام نمی‌شود. از این مدل سایت‌ها برای طراحی و پیاده سازی وب سایت‌های شرکتی، وب سایت‌های شخصی و رزومه‌ای استفاده می‌شود. صفحات یک سایت استاتیک کاملا از پیش طراحی شده است و هیچ گونه تغییری از سمت فرد غیرمتخصص در حوزه وب نمی‌توان ایجاد کرد. به اصطلاح جدیدتر، در سایت‌های استاتیک، وب سایت تنها یک حالت Show دارد که به کاربر نمایش داده می‌شود. تمامی محتواهایی که در صفحات مختلف سایت وجود دارند، کاملا ثابت ارائه می‌شود. معمولا کدنویسی HTML و CSS برای طراحی وب سایت به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است. حتی نوشتن کدهای یک سایت استاتیک در Notepad ویندوز می‌تواند ساختار آن را بسازد. شاید تصور کنید که راه اندازی سایت استاتیک بسیار آسان است و استفاده از آن در تمامی سایت‌ها امکان‌پذیر است. اما بهتر است درنظر داشته باشید که چنین وب سایتی در شرایطی سایت شما پر از صفحات مختلف باشد، پیاده سازی دشواری دارد و هرگونه تغییرات در آن نیازمند چالشی جدی است. وجود پایگاه داده در سایت‌های استاتیک دیده نمی‌شود. هر صفحه کدنویسی منحصربه فردی دارد و اعمال تغییرات در کل سایت نیازمند اعمال تغییر در تمامی صفحات آن است.

مزایای طراحی سایت با روش استاتیک چیست؟

اطلاع از مزایای روش های طراحی سایت به شما اجازه می‌دهد تا نگاهی واقع بینانه در این زمینه داشته باشید و به بهترین شکل ممکن برای طراحی سایت تصمیم گیری کنید.

  • مدت زمان اجرا در طراحی سایت به روش استاتیک بسیار کم‌تر از سایر وب سایت‌ها است.
  • در سایت‌های استاتیک تعداد صفحات محدود است و هیچ قابلیت داینامیکی وجود ندارد، به همین دلیل هاست با فضای بالا اصلا مورد نیاز نیست.
  • در سایت‌های استاتیک هیچ نیازی به پایگاه داده وجود ندارد، پس بدیهی است که وب سایت در حجم کمتری هاست احتیاج دارد.
  • هزینه پایین طراحی وب سایت‌های استاتیک به دلیل عدم نیاز به کدنویسی و اقدامات این‌چنینی بسیار مورد توجه است و برای سایت‌های شرکتی محدود کاربرد دارد.
  • وب سایت‌های استاتیک به بهترین شکل ممکن می‌توانند در موتورهای جستجو ایندکس شوند.
  • به دلیل کم حجم بودن محتوای وب سایت‌های استاتیک و عدم نیاز به انجام پردازش از سوی سرور سایت، معمولا سرعت لود این مدل وب سایت‌ها بالا است.

معایب طراحی سایت با روش استاتیک چیست؟

اطلاع از معایب روش های طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. معمولا افرادی که متقاضی طراحی سایت هستند، به شدت هیجانی تصمیم گیری می‌کنند و از بین روش های طراحی سایت، یک نوع را انتخاب می‌کنند. در این بخش معایب طراحی سایت استاتیک را مطالعه خواهید کرد.

  • یکی از مشکلات اساسی وب سایت‌های استاتیک، هزینه‌های سرباری است که پس از راه اندازی برای توسعه آن ایجاد می‌شود.
  • محدودیت‌هایی که برای توسعه سایت ایجاد می‌شود، سبب وابستگی صاحب سایت به طراح اولیه خواهد شد. به همین دلیل ریسک بروز مشکل و اختلاف بسیار بالا است.
  • میزان تنوع و دامنه عملکرد وب سایت‌های استاتیک بسیار محدود است. به همین دلیل معمولا انتخاب روش های طراحی سایت چندان مورد قبول نیست.
  • در تکنولوژی طراحی سایت این روزها، ایجاد یک وب سایت به روز با روش استاتیک بسیار بسیار پر هیزینه است.

 بیشتر بخوانید : تعرفه طراحی سایت

بهترین روش های طراحی سایت

2- طراحی سایت داینامیک

یکی از روش های طراحی سایت، به عنوان طراحی سایت داینامیک شناخته می‌شود. این سبک طراحی بر پایه برنامه نویسی‌های پیچیده یا استفاده از روش‌های طراحی وب مدیریت محتوایی انجام می‌شود. شما می‌توانید با داشتن این سبک وب سایت‌ها، انواع فرم، قابلیت و ری اکشن را در وب سایت‌تان ایجاد کنید و از نتیجه آن رشد و پیشرفت کسب و کارتان را شاهد باشید. طراحی سایت داینامیک به گونه‌ای است که در دو بخش مختلف سرور و کلاینت طراحی و پیاده سازی می‌شود. اگر بخواهید به عنوان ادمین یک سایت داینامیک فعالیت کنید و محتوای صفحات مختلف را تغییر دهید، احتیاجی به دانش برنامه نویسی ندارید. چرا که به کمک متخصصین طراحی سایت، بخش کلاینت جهت انجام مدیریت وب سایت آماده شده است. معمولا سیستم‌های مدیریت محتوایی CMS مثل ورد پرس از همین نوع وب سایت‌ها هستند. سایت‌های داینامیک به خوبی رشد و پیشرفت می‌کنند و شما می‌توانید خیلی راحت برای طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت خبری یا مجله ای از روش طراحی سایت داینامیک استفاده کنید. محتوای صفحات مختلف در سایت داینامیک، ثابت نیستند و قابلیت تغییر دارند. جالب است بدانید که رشد سایت‌های داینامیکی به شدت قابل ملاحظه است. اگر متخصصین طراحی سایت، دانش و تخصص کافی در این حوزه داشته باشند، شاهد رشد سئو وب سایت و ایندکس شدن صفحات مختلف آن در موتورهای جستجو خواهید بود. درنظر گرفتن چارچوب‌های مهم در طراحی وب سایت کمک می‌کند تا همه چیز به شکلی تخصصی و مطلوب پیش رود. این مدل سایت‌ها کاملا تعاملی طراحی می‌شوند و شرایط هر صفحه براساس تحلیل و نیازسنجی ابتدایی مشخص می‌شود. برای برنامه نویسی سایت‌های داینامیک از زبان‌های برنامه نویسی مختلفی استفاده می‌شود. کدنویسی PHP، Asp.net و JAVA Script از جمله رایج‌ترین کدهایی است که در وب سایت‌های داینامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سایت‌های این‌چنین، طراحی قالب ریسپانسیو و پویا یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی است که موجب رشد مضاعف آن‌ها می‌شود.

مزایای طراحی سایت داینامیک چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، استفاده از روش های طراحی سایت هر کدام با مزایا و معایب خاص خودشان خودنمایی می‌کنند. سایت‌های داینامیک مزایای خاصی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

  • وجود پایگاه داده‌های مختلف در این مدل سایت‌ها کاملا شرایط را برای هرگونه ثبت اطلاعات و طراحی هوشمندانه فراهم می‌کند.
  • امکان طراحی و پیاده سازی قالب‌های ریسپانسیو در سایت‌های داینامیک بسیار امتیاز مهمی در رشد و پیشرفت سایت محسوب می‌شود.
  • استفاده از این روش های طراحی سایت به شما اجازه می‌دهد تا در پایگاه داده‌ها جستجو کنید و اطلاعات مدنظر را نمایش دهید.
  • امکان دسته بندی کاربران و ایجاد سطوح دسترسی مختلف یکی از بهترین مزایای سایت داینامیک محسوب می‌شود.
  • در وب سایت‌های داینامیک، امکان اعمال تغییرات در وب سایت و همچنین تامین محتوای آن در هر زمان و مکانی وجود دارد.
  • هرگونه تغییر در وب سایت به خوبی امکان‌پذیر است و هیچ دردسری ندارد.
  • برای تغییر استایل وب سایت و قالب آن هیچ نیازی به تغییر صفحه به صفحه وجود ندارد و می‌توانید خیلی راحت با ایجاد تغییرات مدنظر در کدهای CSS به بهترین شکل و در کم‌ترین زمان ممکن همه چیز را تغییر دهید.

معایب طراحی سایت داینامیک چیست؟

استفاده از روش های طراحی سایت هر کدام به تنهایی مزایا و معایب خاص خود را دارند. معایب طراحی وب سایت داینامیک مانند مزایای این روش، اهمیت دارد. شما باید به عنوان فردی که علاقه‌مند به طراحی وب سایت و شروع فعالیت در این دنیای جذاب هستید، از جزییات معایب آن مطلع شوید.

  • طراحی سایت داینامیک چندان آسان نیست و باید از فرد یا شرکت متخصصی در این زمینه کمک بگیرید؛ چرا که عواقب عدم سپردن این کار به افراد متخصص بسیار جدی است. بهین آوا با دارا بودن نیروهای متخصص در زمینه طراحی وب می‌تواند به بهترین شکل در این زمینه همراهی‌تان کند.
  • به دلیل پیچیدگی وب سایت‌های داینامیک، معمولا سرعت بارگذاری آن‌ها بسیار کندتر از سایت‌های استاتیک است و کاربر ناچار است زمانی را تحمل کند تا وب سایت به طور کامل لود شود.
  • استفاده از امکانات وب سایت، تولید محتوا، آپلود عکس، اطلاعات و هر اقدام دیگری در وب سایت نیاز به آموزش دارد. اگر مشتاق هستید تا در این زمینه اقدامی انجام دهید، باید حتما توسط تیم طراحی وب سایت آموزش ببینید.
  • مدت زمان طراحی سایت با روش داینامیک بسیار طولانی‌تر از طراحی وب با روش استاتیک است. به همین دلیل لازم است تا استارت پروژه را به موقع بزنید.
  • معمولا برای طراحی سایت با روش داینامیک، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. چرا که نیازسنجی، طراحی و پیاده سازی وب سایت داینامیک بسیار پیچیده‌تر از سایت‌های دیگر است.

 بیشتر بخوانید : طراحی سایت چقدر زمان می برد ؟

انتخاب روش های طراحی سایت

3- طراحی سایت فلش

به عنوان آخرین روش طراحی سایت می‌توان از وب سایت‌های طراحی شده با فلش یاد کرد. سایت‌های FLASH قبل‌ترها بسیار رایج بودند و پایه اصلی آن‌ها نرم افزار فلش بود. سایت‌های فلش ساختاری کاملا گرافیکی دارند که مدت زمان لود بالایی نیاز دارد. یکی از مشکلات جدی و اساسی وب سایت‌های فلش، نیاز به دانلود و پیاده سازی نرم افزاربر روی مرورگر شما است. به این ترتیب درصد عدم نمایش سایت فلش بر روی دستگاه‌هایی که نرم افزارهای مورد نیاز را ندارند، افزایش می‌یابد. پس حتما در این زمینه هوشمندانه عمل کنید و تحقیقات کافی داشته باشید. چرا که باتوجه به مشکلات متعدد این مدل وب سایت‌ها، این روزها راه اندازی سایت فلش کاملا منسوخ شده است. مشکل اساسی وب سایت‌های فلش، عدم امکان ایندکس شدن محتوا و تشخیص آن توسط موتورهای جستجو است. به همین دلیل امکان رشد و پیشرفت در میان رقبا وجود ندارد. همین باگ مهم، می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای پایان استفاده از سایت‌های فلش باشد.

جدیدترین روش های طراحی سایت

4- طراحی سایت با سایت سازها

یکی از روش‌ های طراحی سایت  که این روزها بسیار رایج شده، استفاده از پنل های طراحی سایت در سایت سازهای آنلاین است. به این ترتیب که فرد متقاضی در یک سایت ساز ثبت نام می‌کند و نوع خدمات مدنظر یا پنل خاصی را انتخاب می‌کند. پس از این مرحله می‌توان مطابق با آموزش‌های درج شده در وب سایت اقدام به طراحی و پیاده سازی نمود. مشکل اصلی این روش طراحی سایت، عدم وجود امکان دسترسی به سورس وب سایت است. چرا که سایت سازها به صورت گروهی و شخصی برنامه نویسی می‌شوند و میزان امنیت، امکانات واقعی و سورس آن‌ها مشخص نیست. به همین دلیل شما باید چشم بسته اعتماد کنید و سایت تان را به همراه اطلاعات کاربران و صدها اطلاعات دیگر در این بسترها آپلود کنید. بدیهی است که این سبک طراحی سایت چندان توصیه نمی‌شود و استفاده از یک پلتفرم حرفه‌ای مثل ورد پرس اولیت بالاتری دارد.

طراحی سایت هوشمندانه | طراحی سایت چگونه انجام میشود؟

چگونه بهترین روش‌های طراحی سایت را انتخاب کنید؟

شاید برای شما نیز سوال باشد و علاقه‌مند باشید تا اطلاعاتی در خصوص نحوه انتخاب بهترین روش طراحی سایت داشته باشید. شناخت روش های طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا انتخاب هوشمندانه‌ای در این زمینه داشته باشید. اگر انتخاب نامناسبی به عنوان روش طراحی سایت انجام دهید، قطعا پس از گذشت مدت زمانی، ناچار به تغییر در سایت یا ریدیزاین خواهید شد که هزینه بالایی دارد. پس بدیهی است که پاسخ به سوالات کلیدی و مهم در انتخاب بهترین روش طراحی وب اثرگذار است. شما باید بدانید که دلیل راه اندازی وب سایت در مجموعه‌تان چیست؟ استراتژی وب سایت‌تان چیست؟ نحوه تعامل با مخاطب وب سایت چگونه است؟ چه خدماتی در سایت شما ارائه می‌شود؟ تعداد صفحات وب سایت شما چند صفحه است؟ محتوای هرکدام چگونه است؟ آیا فرم خاصی احتیاج دارید؟ آیا رتبه گوگل یا سایر موتورهای جستجو اهمیت دارد؟ آیا مدت زمان تحویل سایت برای‌تان مهم است؟ آیا می‌توانید بودجه مشخصی برای طراحی وب سایت تامین کنید؟ پاسخ به کلیه این سوالات کمک می‌کند تا بهترین روش طراحی سایت را بشناسید. این کار گام مهمی در این زمینه است که بدانید طراحی سایت چگونه انجام میشود و کدام نوع سایت برای تان لازم است.

بهترین شرکت طراحی سایت

آیا می‌توان بهترین نوع طراحی سایت را مشخص کرد؟

خیر! معمولا استراتژی و هدف از طراحی وب سایت برای هر شخص و کسب و کاری متفاوت است. به همین دلیل تنوع اهداف و برنامه ریزی‌ها متفاوت است. همین موضوع موجب می‌شود تا امکان نسخه پیچی کلی برای همه وجود نداشته باشد. اما آنچه اهمیت ویژه‌ای دارد، دانستن انتظاری است که از وب سایت دارید. اگر این انتظارات را در کنار انواع سایت قرار دهید، می‌توانید متوجه تفاوت مدنظر در این حوزه باشید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. مثلا اگر سایت شما تنها یک سایت رزومه ثابت باشد یا معرفی کلی از شرکت با چند محصول و خدمات باشد، قطعا استفاده از وب سایت‌های استاتیک می‌تواند برای‌تان کاربردی باشد. اما درصورتی که کسب رتبه سئو، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات همسان و بنری، رپورتاژ آگهی، رشد و پیشرفت در میان رقبا و تولید محتوای روزانه برای‌تان هدف باشد، قطعا نیازمند استفاده از CMS ها هستید. ورد پرس به عنوان معروف‌ترین و کاربردی‌ترین CMS می‌تواند تمام نیازتان در این راستا را برآورده سازد.

روش های طراحی سایت

انواع روش‌های طراحی سایت از نظر کدنویسی

یکی دیگر از دسته بندی‌های رایج در حوزه سایت، بررسی آن‌ها از دید کدنویسی است. شما باید بدانید که طراحی سایت چگونه انجام میشود! آیا برای پیاده سازی سایت از کدنویسی استفاده می‌شود یا سیستم‌های مدیریت محتوایی توسط متخصصین این حوزه پیاده سازی می‌شود؟ پاسخ به این سوالات موجب می‌شود تا دید آگاهانه‌ای در این زمینه کسب کنید و به بهترین شکل ممکن تصمیم بگیرید.

روش های طراحی سایت

1- طراحی سایت با کدنویسی

این روزها کدنویسی یا همان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت بسیار رایج است. اگر بخواهید برای یک حوزه خاص، پیچیده و یونیک وب سایت داشته باشید، لازم است تا از طریق طراحی سایت با کدنویسی اقدام کنید. این روش بسیار کاربردی است، چرا که به متخصصین حوزه وب اجازه می‌دهد تا ساز و کار مطلوبی در این زمینه ایجاد کنند. طراحی سایت با کدنویسی به گونه‌ای است که متخصصین این حوزه اطلاعات، نیازها و تجزیه و تحلیل سیستم مدنظر کارفرما را استخراج می‌کنند. سپس براساس آن تلاش می‌کنند تا کدنویسی را آغاز کنند. با این روند امکان طراحی و پیاده سازی یک سیستم حرفه‌ای فراهم می‌گردد. معمولا برای راه اندازی پرتال‌ها و سیستم‌های یکپارچه از کدنویسی استفاده می‌شود. این روش بسیار پر هزینه، زمان بر و تخصصی است. برای توسعه این سبک وب سایت‌ها باید حتما از متخصصین این حوزه کمک گرفت. تمامی این فرآیندها توسط افراد متخصص انجام می‌شود. پس بدیهی است که هرگونه تغییرات بعدی نیز، بسیار هزینه بر خواهد بود.

روش های طراحی سایت

2- طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا CMS

پس از رشد و پیشرفت در دنیای وب، ضرورت راه اندازی سیستم‌های کاربردی، Open Source و طراحی شده بر پایه محتوا افزایش یافت. به همین دلیل CMS هایی مثل جوملا و وردپرس به میان آمدند. تحول عظیم در حوزه وب با وجود این غول‌های محتوایی ایجاد شد. چرا که امکان طراحی و پیاده سازی سایت‌های پیشرفته با روش‌های ساده در کوتاه ترین زمان فراهم شد. سیستم مدیریت محتوا اجازه می‌دهد تا سایت شما در زمان کوتاهی طراحی شود و بالاترین استاندارد و اصول در آن لحاظ شود. کیفیت سایت‌های CMS آنقدر بالا است که بسیاری از وب سایت‌های بزرگ در دنیا با همین روش طراحی شده‌اند. امکان راه اندازه سایت شرکتی، فروشگاهی و مجله ای با CMS وجود دارد. در این سبک طراحی سایت، همه چیز بر پایه ماژول‌ها یا افزونه‌هایی است که با کدنویسی و نیازسنجی دقیق کارفرما طراحی شده‌اند. به همین دلیل طراح تنها با دانش کافی در حوزه کدنویسی می‌توانند شخصی سازی دقیقی در آن انجام دهد تا سایت مورد نیاز با بالاترین کیفیت راه اندازی گردد. خوشبختانه این روش، به صاحب سایت اجازه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین سایت را راه اندازی کند. معمولا افرادی که این مدل وب سایت را دارا هستند، می‌توانند با کم ترین هزینه تغییراتی در سایت ایجاد کنند. قالب های حرفه ای و ریسپانسیو در سایت های مدیریت محتوایی موجب شده است تا سئو این سایت‌ها بسیار موفق باشد. به همین دلیل شرکت بهین آوا و تیم تخصصی طراحی وب ما، با بالاترین سطح کیفیت نسبت به طراحی سایت با وردپرس اقدام می‌کنند. امکان استفاده از خدمات تبلیغات و برندسازی توسط دپارتمان‌های دیگر بهین آوا فراهم است. به همین دلیل با طراحی یک سایت حرفه ای یک تیر و چند نشان می‌زنید تا رشد و پیشرفت را تجربه کنید.

روش های طراحی سایت

انتخاب روش‌های طراحی سایت با بهین آوا

متخصصین و کارشناسان حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ در بهین آوا، می‌توانند به روزترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند. انتخاب روش های طراحی سایت با بهین آوا بسیار مطلوب است. چرا که متخصصین تمامی جزییات را در اختیارتان قرار می‌دهند و مزایای واقعی آن را بیان می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید از تجربیات متخصصین ما استفاده کنید و در نهایت پکیج مناسب برای طراحی وب را انتخاب کنید تا سایتی متناسب با نیازتان داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *