دسترسی
آسانِ ارزانِ دنیای مدرن

نمونه کارهای کاتالوگ دیجیتال

چرا کاتالوگ دیجیتال؟

در اینجا  ویژگی و مزایای استفاده از کاتالوگ دیجیتال ، مزیت رقابتی، مراحل انجام کار و همچنین نمونه کارهای کاتالوگ دیجیتال را آورده ایم ، در ادامه با ما همراه باشید…

چرا ما را انتخاب کنید؟

ما کاتالوگ های خلاقانه را برای کسب و کار شما ارائه می دهیم...

حجم و کیفیت بسیار مناسب، بهینه بودن برای شناسایی توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، تجربه کاربری و واسط کاربری کاملاً استاندارد و اثر بخش، ارتباط مستقیم با تمام رسانه های الکترونیکی مانند وب سایت و شبکه های اجتماعی، امکان ارتباط با پیام رسان های دیجیتالی مانند واتساپ و دیگر امکانات اسمارت کاتالوگ آن را از یک فایل PDF عادی، متفاوت می کند. از تمام فاکتورهای فنی اسمارت کاتالوگ که بگذریم، طراحی اسمارت کاتالوگ به صورت کاملاً اختصاصی بوده و ارائه ای متفاوت از برند شما را به ارمغان خواهد داشت.

مدیران به روز و هوشمند می دانند که چرا کاتالوگ هوشمند برای آن ها منافع زیادی دارد. فارغ از اینکه کسب کار شما چیست، استفاده از کاتالوگ هوشمند برای شما مزیت هایی دارد که می تواند کسب و کار شما را از پرداخت هزینه های زیاد بابت کاتالوگ های چاپی بی نیاز کند.

مشاوره

دریافت مشاوره رایگان

با پر کردن فرم زیر، با توجه به کسب و کار و نیاز های شما، تمامی موارد توسط کارشناسان بهین آوا بررسی میشود و با خیال راحت برای هرگونه کاتالوگ اقدام میکنید.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

کاتالوگ دیجیتال به ظاهر نسخه دیجیتال کاتالوگ‌های کاغذی است، اما در واقع یک ابزار بازاریابی و اطلاع رسانی با خدمات کاربردی متعدد است که امکان انتشار تمامی محتوای یک کسب و کار اعم از متن، عکس، تصاویر گرافیکی، ویدئو، پادکست و … را در راستای معرفی محصولات خدمات و کسب و کارها دا قالب کاتالوگ دیجیتال در اختیار قرار می‌دهد. کاتالوگ دیجیتالی باعث می‌شود مشتریان شما با صرف زمانی کمتر و در محیطی گیرا و جذاب محصولات و خدمات کسب و کارها را مشاهده نمایند.

استفاده از کاتالوگ دیجیتال علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ می‌شود، ابزاری متفاوت و کاربری برای معرفی محصولات و خدمات در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد که امکان انتشار نامحدود با خدماتی متعدد را فراهم می‌کند. همچنین باعث می‌شود کاتالوگ و بروشور‌ها تبدیل به ابزاری تعاملی با مشتریان و مخاطبان شود.

شما می‌توانید لینک کاتالوگ دیجیتالی خود را به عنوان لندینگ یا صفحه فرود در ایمیل مارکتینگ یا اس‌ام‌اس مارکتینگ قرار دهید تا مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما با یک کلیک کاتالوگ دیجیتالی‌تان را مشاهده کنند. همچنین می‌توانید، کاتالوگ دیجیتالی خود را در صفحه لندینگ تعبیه یا Embed کنید. وجود کاتالوگ دیجیتالی تعاملی در این صفحه مدت زمان صرف شده کاربران را صفحه و تعامل آنها را با محتوای شما بیشتر خواهد کرد. استفاده از محتوای جذاب کاتالوگ دیجیتالی شما را گیراتر و تاثیرگذارتر خواهد کرد.

کاتالوگ‌های دیجیتال فراتر از برگه‌های کاغذی حاوی تصاویر و مشخصات محصولات یا خدمات هستند. کاتالوگ دیجیتال حاوی تمامی محتوای مورد نیاز در یک پرزنت کامل هستند. عکس‌ها، متن، ویدئوها، فایل‌های صوتی و هر آنچه بازاریاب‌ها یا مدیران فروش در جلسات حضوری یا آنلاین پرزنت نیاز دارند در یک کاتالوگ دیجیتال تجمیع شده و این امر بر مشتریان و کارفرمایان تاثیر بیشتری می‌گذارد و ضمن آن باعث صرفه جویی در زمان نیز می‌شود.

تجربه برند مطمئن: با اعتبار و متخصص هستیم مشتریان بهترین کاتالوگ دیجیتال را از یک نام معتبر  دریافت خواهند کرد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش: یکسال ذخیره فایل طراحی شده شما در آرشیو بهین آوا

فهرست کاتالوگ دیجیتال

فهرست کاتالوگ دیجیتال یک مجموعه مرتب از اطلاعات درباره محصولات یا خدماتی است که یک شرکت یا سازمان ارائه می‌دهداین فهرست ممکن است شامل عناوین، توضیحات، تصاویر، قیمت‌ها، مشخصات فنی، نظرات مشتریان، و دیگر اطلاعات مفید باشد.

لینک دهی های مرتبط

از لینک‌ها برای اتصال به صفحات جزئیات محصولات، صفحات معرفی خدمات، سایر بخش‌های کاتالوگ، فرم‌ها، سبد خرید، و حتی صفحات مرتبط با تماس با مشتریان استفاده می‌شود. این ارتباطات می‌توانند به تعامل با محتوای کاتالوگ و تسهیل در جستجوی اطلاعات اضافی و مفید برای مشتریان کمک کنند.

واکنشگرا

شما در هر زمان می توانید به کاتالوگ دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. کاتالوگ های دیجیتال در کلیه مرورگرها و گوشی ها قابلیت اجرا دارند. این امکان را به مخاطبین خود می دهید که با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا موبایل در کمترین زمان ممکن کاتالوگ شما را در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری

فهرست کاتالوگ دیجیتال یک مجموعه مرتب از اطلاعات درباره محصولات یا خدماتی است که یک شرکت یا سازمان ارائه می‌دهداین فهرست ممکن است شامل عناوین، توضیحات، تصاویر، قیمت‌ها، مشخصات فنی، نظرات مشتریان، و دیگر اطلاعات مفید باشد.

مزیت کاتالوگ های دیجیتال

کاتالوگ‌های دیجیتال، به عنوان جایگزینی مدرن و دیجیتال برای کاتالوگ‌های چاپی سنتی، دارای مزایای متعددی هستند که به شرکت‌ها و مشتریان ارزش افزوده می‌دهند. برخی از مزایا و مزیت‌ها عبارتند از:

  • دسترسی آسان و گسترده: کاتالوگ‌های دیجیتال به سرعت و به راحتی به تعداد بیشتری از افراد دسترسی می‌دهند. مشتریان می‌توانند از هر جای جهان و با استفاده از دستگاه‌های مختلف به آنها دسترسی یابند.
  • به‌روزرسانی سریع: به‌روزرسانی کاتالوگ‌های دیجیتال به راحتی انجام می‌شود، بنابراین مشتریان همیشه به اطلاعات و قیمت‌های به‌روز دسترسی دارند.
  • ترکیب با دیگر رسانه‌ها: کاتالوگ‌های دیجیتال را می‌توان با وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، و سایر رسانه‌ها به خوبی ترکیب کرد تا تبلیغات و بازاریابی مؤثر‌تری ایجاد شود.
  • کاهش هزینه‌ها: کاتالوگ‌های دیجیتال معمولاً  از نظر هزینه‌های چاپ، توزیع، و ذخیره‌سازی کمک می‌کنند و می‌توانند به کاهش هزینه‌هاکمک کنند.
  • مدیریت بهتر داده: با کاتالوگ‌های دیجیتال، شما می‌توانید بهترین شکل ممکن از داده‌ها و آمارهای مشتریان خود بهره ببرید و براساس آنها تصمیم‌گیری‌های بهتری بگیرید.