رزرو تیم فروش آماده به کار حرفه ای

رزرو تیم فروش آماده به کار حرفه ای

یکی از اقداماتی که باید برای داشتن کسب و کار موفق انجام دهید، ایجاد تیم فروش است. در دنیای امروز کسب و کار، روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که پرداختن هوشمندانه به هرکدام می‌تواند منجر به رشد و پیشرفت کسب و کارتان شود. یکی از تیترهای تبلیغاتی که در این زمینه مشاهده می‌شود، ایجاد تیم فروش آماده به کار است! این ادعا از نظر یک تیم حرفه‌ای بازاریابی و تبلیغات دروغ محض است!

چرا که هیچ تیم فروشی نمی‌تواند از پیش آماده و آشنا به تمام اصول کار باشد. برای داشتن تیم فروش باید حتما به موضوع آموزش، شخصی سازی، ایجاد انگیزه و زیرساخت مطابق با چارچوب‌های برند خودتان اقدام کنید.
در ادامه قصد داریم جزییاتی در خصوص رد ادعای رزرو تیم فروش آماده به کار حرفه‌ ای بیان کنیم و چگونگی تشکیل تیم فروش آماده به کار برای کسب و کار شما را شرح دهیم.
پس تا پایان همراه ما باشید.

 بیشتر بخوانید : کاتالوگ دیجیتال

رزرو تیم فروش آماده به کار حرفه ای

آیا رزرو تیم فروش آماده به کار واقعی است؟

در کوتاه‌ترین پاسخ به این سوال باید گفت خیر! رزرو تیم فروش آماده به کار نمی‌تواند اقدام مطلوبی برای شما باشد و هر تیمی که مدعی این موضوع است، قطعا اطلاعات اساسی از سیستم فروش و برندینگ ندارد! هر تیم فروش باید متناسب با شرایط و ویژگی‌های کسب و کار مدنظر آموزش دیده باشد و برای برقراری ارتباط با مشتریان همان کسب و کار آماده شده باشد.

ریزه کاری‌ها، چارچوب‌های برندینگ و جزییات مربوط به پرسونای مخاطب، نیازهای او و ویژگی‌های رفتاری آن‌ها بسیار متفاوت است. به همین دلیل نمی‌توان نسخه کلی برای همه پیچید و شرایط را یکسان درنظر گرفت. تصور کنید که لحن مناسب مذاکره با خریداران یک جت شخصی، تا چه اندازه باید متفاوت از خریداران بیمه عمر باشد!

قطعا درک این تفاوت‌ها نشان می‌دهد که ادعای داشتن تیم فروش آماده به کار اصلا صحیح نیست و اگر چنین خدماتی توسط شرکتی خاص ارائه گردد، بی شک کیفیت، دقت و حرفه‌ای بودن در آن لحاظ نشده است.

چرا انتخاب تیم فروش تا این انداز اهمیت دارد؟

برای درک اهمیت انتخاب هوشمندانه تیم فروش باید بدانید که تیم فروش برای کسب و کار شما سرنوشت ساز است! همه چیز متناسب با پرسونای مخاطب، نیاز او و جزییات مدنظر برند و چارچوب‌های تعیین شده خلق می‌شود. تیم فروش حرفه‌ای به خوبی می‌داند که از سرنخ‌های بازاریابی چگونه استفاده کند و چطور با استفاده از لحن یا زبان بدن، مشتری را به سمت هدف اصلی سازمانی بکشاند.

معمولا تمامی قراردادهای موفق و فروش‌های مطلوب از طریق تیم فروش حرفه‌ای انجام شده است. به همین دلیل میزان فروش، موفقیت کسب و کار و حتی بقا در میان رقبای قوی، همگی وابسته به تیم فروش است. همین پارامترها تعیین کننده ضرورت ایجاد تیم فروش موفق است.

رزرو تیم فروش آماده به کار حرفه ای

 اینستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

صفر تا صد ایجاد تیم فروش آماده به کار در بهین آوا

مجموعه بهین آوا تحت هیچ شرایطی تیم فروش آماده به کار ندارند! اما خدماتی ویژه‌تر ارائه می‌کند که دارای اصول حرفه‌ای در این حوزه است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از خدمات بهین آوا، نسبت به مشاور برندینگ، تبلیغات و بازاریابی اقداماتی انجام دهید.

متخصصین ما با درک نیازهای کسب و کار شما و اشراف بر مارکت مربوطه، می‌توانند به بهترین شکل تیم فروش آماده به کار برای شما ایجاد کنند. خلق یک تیم حرفه‌ای ادعایی است که ما بر آن تکیه می‌کنیم و همراهان‌مان نسبت به ارائه این خدمات رضایت کافی دارند.

آموزش تیم فروش آماده به کار مطابق با جزییات و ویژگی‌های برندینگ از ضروریاتی است که به آن توجه می‌شود. پرداختن به جزییات اصلی‌ترین وجه تمایز بهین آوا نسبت به سایرین است. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید اطلاعاتی در خصوص تیم فروش حرفه‌ای کسب کنید و جزییات خدمات آموزش تیم فروش آماده به کار را بدانید، همراه ما باشید.

1-استخدام کارشناس فروش حرفه‌ای

هر تیم فروش متشکل از کارشناسان فروشی است که توسط یک مدیر متخصص اداره می‌شوند. برای استخدام کارشناس فروش پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد. نیروی انسانی سرمایه اصلی یک کسب و کار محسوب می‌شود. اگر بخواهید صفر تا صد تیم فروش آماده به کار در بهین آوا انجام شود، این مرحله با دقت و توجه به پارامترهای گوناگونی طی خواهد شد.

تمامی جزییات توسط مدیر بازاریابی بهین آوا جناب آقای محمد کاشانی بررسی می‌گردد. کارشناسان کاندید استخدام باید از نظر شیوه بیان، نحوه برخورد، دایره لغات و موارد این‌چنینی بررسی شوند. همه جزییات مهم و اثرگذار در ذهن مشتری از سوی ایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا در نهایت افرادی حرفه‌ای برای این کار استخدام شوند.

جالب است بدانید که پارامترهای ارزشی هر برند و کسب و کار با دیگری متفاوت است، زمانی که پروسه صفر تا صد تیم فروش آماده به کار را به بهین آوا می‌سپارید، شانس استخدام افرادی همسو با ارزش‌های سازمانی‌ خودتان را دارا هستید. همین موضوع می‌تواند نقطه رشد کسب و کارتان باشد.

2-تفهیم وظایف به صورت شفاف

در بهین آوا به دلیل تعریف شدن پروژه‌های مختلف در زمینه بازاریابی، فروش و بازاریابی دیجیتال، تمامی ابعاد ماجرا برای متخصصین و کارشناسان مشخص است. به همین دلیل تمامی ابعاد ماجرا، شرح وظایف و اقدامات مهمی که باید توسط کارشناسان فروش دنبال شود، به آن‌ها توضیح داده خواهد شد.

پرداختن به جزییات و توجه به آن‌ها موجب می‌شود تا همه افراد تیم به صورت یکپارچه و مطابق با میل و علاقه شخصی پا به این عرصه بگذارند. نتایج این فعالیت نیز بسیار باکیفیت خواهد بود. این مرحله موجب می‌شود تا همه کسانی که با آگهی‌های سربسته و بدون توضیح از بازاریابی کاندید استخدام می‌شوند، از چرخه حذف شده و تنها افرادی باقی بمانند که عاشق ارتباطات، بازاریابی و فروش هستند.

3-آموزش دانش فروش

عده زیادی به اشتباه برای آماده سازی تیم فروش اقدام به ارائه یک برگه حاوی اطلاعات و تعرفه یا قیمت ها می‌کنند و کار بازاریابی و فروش را آغاز می‌کنند. قطعا چنین اقدامی محکوم به شکست در دنیای کنونی است. چرا که مخاطب امروز ما به شدت باهوش، هوشیار و کم صبر است.

به همین دلیل باید حتما آموزش را جدی بگیرید. آموزش تیم فروش موجب می‌شود تا نحوه برخورد با مشتری، کلمات خاص در گفتگوها، آگاهی از ابعاد مختلف محصول یا خدمات در کنار یک ساختار حرفه‌ای رشد کند. به همین دلیل نمی‌توان تیم فروش آماده به کار را بدون هیچ آموزش و شخصی سازی وارد میدان رقابت کرد.

4-آگاهی بخشی از خدمات یا محصول

نیروی فروش شما مثل سربازی است که باید به جنگ برود! درواقع او نماینده اصلی شما در این بازار رقابت محسوب می‌شود. بی اطلاعی، بی ادبی، نا آگاهی از جزییات و عدم برقراری ارتباط مناسب، نمود واقعی برند شما خواهد شد. به همین دلیل بهین آوا با درک اهمیت این موضوع، برای ایجاد صفر تا صد یک تیم فروش آماده به کار، آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص نوع محصول، ویژگی‌های آن، برتری‌ها، محصولات مشابه را اولیت قرار می‌دهد.

این موضوع در حوزه خدمات نیز به همین شکل انجام می‌شود. شما باید متناسب شرح خدمات، اطلاع از رقبا و ویژگی یا برتری خدمات دهی توسط برند مدنظر را آموزش دهید تا کارشناس فروش دید وصیعی از مارکت مدنظر داشته باشد.

5-آموزش تکنیک های مختلف فروش

برای خلق تیم فروش آماده به کار برای یک برند یا سازمان خاص، مرحله آموزش تکنیک‌های مدنظر برای بازاریابی و فروش اهمیت بالایی دارد. هر سازمان خط مشی مشخصی برای فروش و ارائه خدمات انتخاب می‌کند. به همین دلیل باید حتما نسبت به این موضوع آگاهی کافی در کارشناس فروش ایجاد کرد. تکنیک‌های فروش از روش‌های مختلف رقم می‌خورد.

بازاریابی تلفنی، بازاریابی پیامکی، بازاریابی حضوری و سایر گزینه‌های مشخص شده برای برند مدنظر، از جمله رایج‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید از طریق آن با مشتری ارتباط برقرار کنید و مزایای رقابتی خدمات یا محصولات‌تان را بیان کنید. به این ترتیب شانس بالایی دارید تا رشد کنید و کسب و کارتان را متحول نمایید.

رزرو تیم فروش آماده به کار حرفه ای بیشتر بخوانید : تفاوت های سایت فروشگاهی و شرکتی چیست ؟

چگونه برای ایجاد تیم فروش اقدام کنید؟

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، پایه و اساس بقای کسب و کار شما متناسب با عملکرد تیم فروش است. استفاده از تمام پتانسیل‌های کارشناسان فروش، نیازمند آموزش حرفه‌ای و انتخاب هوشمندانه است. به همین دلیل تیم فروش آماده به کار در بهین آوا معنایی ندارد. ما برای کسب و کار شما شخصی سازی می‌کنیم و کارشناسانی آشنا به جزییات کسب و کارتان آموزش می‌دهیم.

به این ترتیب شانس بالایی دارید تا در میان رقبا پیشروی کنید و همه چیز را به شکل دیگر جلو ببرید. برای داشتن تیم فروش حرفه‌ای کافی است همین حالا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید یا باکس شماره تماس را پر کنید. از این طریق می‌توانید مشاوره تلفنی رایگان در حوزه بازاریابی بهین آوا را تجربه کنید و از ایده‌های کارشناسان متخصص مجموعه بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : کاتالوگ دیجیتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *